- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Optimalizace hydraulických systémů - školení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11553
Název zakázky: Optimalizace hydraulických systémů - školení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HANSA-FLEX spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Dolnoměcholupská 214, 102 00 Praha 10
- Jméno: Tereza Štampachová
- Telefon: +420725788347
- E-mail: stampachova@hansaflex.cz
IČ zadavatele: 63982846
DIČ zadavatele: CZ63982846
- Jméno: Tereza Štampachová
- Telefon: +420725788347
- E-mail: stampachova@hansaflex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 17:00
Místo pro podání nabídek: Teslova 1115/4, 301 00 Plzeň
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je školení zaměřené na hydraulické systémy s cílem navrhovat zlepšení stávajícího hydraulického systému. Celkový rozsah 70 hodin, plus 2 hodiny závěrečná zkouška. Počet účastníků bude 10 osob s různými zkušenostmi s hydraulikou. Nejedná se však o začátečníky.
Jedna vyučovací hodina trvá 60 minut. Požadujeme práci s hydropraktikátory, tedy převažovat musí praktické zkoušení získaných dovedností.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 398000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 10. 10. 2017
Místo dodání / převzetí plnění: školící středisko dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- potvrzení o odborné kvalifikaci školitele v oboru hydraulika
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Dodavatel musí specifikovat přesný obsah školení a jeho průběh dle celkového počtu vyučovacích hodin.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Cenová nabídka musí obsahovat rozpis jednotlivých témat na celkový počet 70 hodin, plus 2 hodiny na závěrečnou zkoušku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Platební podmínky: 30 dní. Cenová nabídka musí být dodána ve dvou vyhotoveních v tištěné podobě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek HANSA-FLEX-signed srpen 2017 III.pdf (29. 8. 2017 09:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru HF zari 2017.doc (13. 11. 2017 07:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 397950.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Bosch Rexroth, spol. s r. o.Těžební 1238/2, 627 00 BrnoIČO: 00547425, zastoupená: Ing. Dětrichem Robenkem
Datum podpisu smlouvy: 25. 10. 2017
Datum ukončení: 25. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.