- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Optimalizace hydraulických systémů - školení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11388
Název zakázky: Optimalizace hydraulických systémů - školení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HANSA-FLEX spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Dolnoměcholupská 214, 102 00 Praha 10
- Jméno: Tereza Štampachová
- Telefon: +420377371013
- E-mail: stampachova@hansaflex.cz
IČ zadavatele: 63982846
DIČ zadavatele: CZ63982846
- Jméno: Tereza Štampachová
- Telefon: +420377371013
- E-mail: stampachova@hansaflex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2017 17:00
Místo pro podání nabídek: Teslova 1115/4, 301 00 Plzeň
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je školení zaměřené na hydraulické systémy s cílem navrhovat zlepšení stávajícího hydraulického systému. Celkový rozsah 70 hodin, plus 2 hodiny závěrečná zkouška. Počet účastníků bude 10 osob s různými zkušenostmi s hydraulikou. Nejedná se však o začátečníky.
Jedna vyučovací hodina trvá 60 minut. Požadujeme práci s hydropraktikátory, tedy převažovat musí praktické zkoušení získaných dovedností.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 398000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 30. 09. 2017
Místo dodání / převzetí plnění: Školící středisko dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena
Kvalita vybavení školícího střediska
Zkušenosti a odbornost školitele
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Potvrzení o odborné kvalifikaci školitele
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel musí specifikovat přesný obsah školení a jeho průběh dle celkového počtu vyučovacích hodin.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Cenová nabídka musí obsahovat rozpis jednotlivých témat na celkový počet 70 hodin, plus 2 hodiny na závěrečnou zkoušku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky: 30 dní
Cenová nabídka musí být podána ve dvou vyhotoveních v tištěné podoběZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek HANSA-FLEX-signed2.pdf (20. 7. 2017 09:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru HF-signed.pdf (8. 8. 2017 11:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 397950.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Bosch Rexroth spol. s r. o. se sídlem v Brně, ulice Těžební 1238/2, PSČ 627 00, IČO 00547425
Datum podpisu smlouvy: 9. 8. 2017
Datum ukončení: 9. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.