- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání Entry Engineering s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11029
Název zakázky: Podnikové vzdělávání Entry Engineering s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Entry Engineering s.r.o.
Sídlo zadavatele: 1. máje 871/13, 460 07 Liberec
- Jméno: Ing. Jan Souček – jednatel společnosti
- Telefon: +420737218242
- E-mail: jan.soucek@entry-cz.com
IČ zadavatele: 28750098
DIČ zadavatele: CZ28750098
- Jméno: Ing. Jan Souček – jednatel společnosti
- Telefon: +420737218242
- E-mail: jan.soucek@entry-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Entry Engineering s.r.o., 1. máje 871/13, 460 07 Liberec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v oblastech Měkkých a manažerských dovednosti, specializované IT dovedností, v oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy a v oblastech technického a jiného odborného vzdělávání. Rozpis jednotlivých vzdělávacích aktivit je uvedený v příloze č.4 této výzvy.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1350000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.3.2017 – 28.2.2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: ČR bez hl. m. Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (16. 3. 2017 16:44)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 4. 2017 10:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (19. 4. 2017 10:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Staff Advance s.r.o., Libentiny 5, 46822 Líšný, IČ: 28853890, Mgr. Kateřina Melichová – jednatelka společnosti
Datum podpisu smlouvy: 7. 4. 2017
Datum ukončení: 7. 4. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.