- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání Promens a.s. a partnerů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12024
Název zakázky: Podnikové vzdělávání Promens a.s. a partnerů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004692 Podnikové vzdělávání Promens a.s. a partnerů příjemce: Promens a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Promens a.s.
Sídlo zadavatele: Cecilka 38, Příluky, 760 01 Zlín
- Jméno: Ing. Robert Zatloukal
- Telefon: +420577051111
- E-mail: zlin.personalni@promens.com
IČ zadavatele: 25325442
DIČ zadavatele: CZ25325442
- Jméno: Jana Schäferová
- Telefon: +420739301356
- E-mail: jana.schaferova@mciservis.eu
Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: MCI SERVIS s.r.o., Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí komplexních služeb v oblasti vzdělávání a školení zaměstnanců společnosti Promens a.s. jejích partnerů GLOBAL INVESTMENT OPPORTUNITIES, s.r.o., IČ 263 11 691, a INGO – PET Morava, spol. s r.o., IČ 499 67 533. Příjemcem dotace, zadavatelem a obchodním partnerem pro vybraného dodavatele je společnost Promens a.s.
Jedná se zejména o zajištění těchto činností:
- Vzdělávání dle specifikovaných kurzů
- Zajištění školicích materiálů pro účastníky
- Zajištění PC, resp. notebooků pro výku (mobilní IT učebna), každý účastník bude pracovat na samostatném PC (notebooku) – platní pouze pro část 1„Obecné IT“ a část 2 „IS Helios Green“
- V případě otevřených kurzů zajištění školicích prostor ve vzdálenosti max. 25 km od sídla zadavatele (dle počtu plánovaných účastníků v jednotlivých kurzech, dostupnost WC). Uzavřené kurzy budou probíhat v sídle zadavatele.
- Zajištění potřebné didaktické techniky (flipchart, dataprojektor, notebook apod.)
- V případě otevřených kurzů zajištění občerstvení pro účastníky po dobu školení (dopolední a odpolední přestávka – káva, čaj, voda, drobné občerstvení). U uzavřených kurzů zajišťuje zadavatel.
- Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům dle příručky poskytovatele dotace OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotlivými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumenty ke kurzům apod.) – viz www.esfcr.cz
- Dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ
- Vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby ze školení
- Vypracování celkového souhrnu školení
Předmět zakázky je rozdělen na 4 částí
Část 1 Obecné IT
Část 2 IS Helios Green
Část 3 Měkké a manažerské dovednosti
Část 4 Účetní, ekonomické a právní kurzy
Podrobné požadavky a specifikace jednotlivých částí zakázky (dále jen „kurzy“) jsou uvedeny v přílohách č. 4A až 4D zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1570000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení doby plnění: leden/únor 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace zakázky bude probíhat v případě otevřených kurzů ve školicích prostorách, které zajistí vybraný dodavatel ve vzdálenosti max. 25 km od sídla zadavatele (dle počtu plánovaných účastníků v jednotlivých kurzech, dostupnost WC). Uzavřené kurzy budou probíhat v sídle zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky.
Dílčí kritéria a jejich váha:
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH 30 %
Kvalita navržených osnov kurzů, využitelnost pro praxi 30 %
Efektivnost metod výuky a způsob evaluace vzdělávání 20 %
Organizační zajištění zakázky 20 %
Podrobná pravidla pro hodnocení nabídek jsou uvedena v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobné požadavky na splnění kvalifikací jsou uvedeny v příloze k této výzvě s názvem „Podmínky kvalifikace“.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobné podmínky na zpracování nabídky jsou uvedeny v příloze k této výzvě s názvem „Zadávací dokumentace-textová část“.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobné podmínky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě s názvem „Zadávací dokumentace-textová část“.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Podrobné podmínky na zpracování nabídky jsou uvedeny v příloze k této výzvě s názvem „Zadávací dokumentace-textová část“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu – viz příloha této výzvy „Krycí list nabídky“.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Podrobné podmínky na formu a podání nabídky ceny jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Podrobné podmínky pro poskytování vysvětlení zadávacích podmínek jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v příloze k této výzvě „Zadávací dokumentace-textová část“.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 7, platnost od 1. 1. 2018), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek pouze podpůrně.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně ZD.zip (9. 1. 2018 15:09)
- Rozhodnutí o zrušení_část 2 IS Helios Green.pdf (26. 1. 2018 16:42)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 1.pdf (7. 2. 2018 13:23)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 3.pdf (7. 2. 2018 13:23)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 4.pdf (7. 2. 2018 13:23)
- Oznameni o podpisu smlouvy_cast 1.pdf (19. 2. 2018 11:36)
- Oznameni o podpisu smlouvy_cast 3.pdf (19. 2. 2018 11:36)
- Oznameni o podpisu smlouvy_cast 4.pdf (19. 2. 2018 11:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 870480.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 PROFIMA EFFECTIVE s.r.o.Kudlov 500, 760 01 ZlínIČ 255 68 027, Mgr. Jana Márová
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3 PROFIMA EFFECTIVE s.r.o.Kudlov 500, 760 01 ZlínIČ 255 68 027, Mgr. Jana Márová
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4 PROFIMA EFFECTIVE s.r.o.Kudlov 500, 760 01 ZlínIČ 255 68 027, Mgr. Jana Márová
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2018
Zrušené části zakázky: Byla zrušena část 2 _ IS Helios Green, neboť nebyla doručena žádná nabídka (viz Rozhodnutí o zrušení_část 2 IS Helios Green
Datum ukončení: 15. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.