Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání v DEEP VISION

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12542

Název zakázky: Podnikové vzdělávání v DEEP VISION

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DEEP VISION s.r.o.

Sídlo zadavatele: Bokova 110, 530 03 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Mazánek
  • Telefon: +420608981054
  • E-mail: pluharova@deepvision.cz

IČ zadavatele: 27540065

DIČ zadavatele: CZ27540065

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Sandra Pluhařová
  • Telefon: +420608981054
  • E-mail: pluharova@deepvision.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 11. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
DEEP VISION s.r.o., Hlaváčova 207, 530 02 Pardubice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti DEEP VISION s.r.o. v oblasti IT.

Zakázka je rozdělena do dvou základních částí, přičemž účastníci mohou podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na kombinaci nebo na všechny části. Je však nutné, aby účastníci nabízenou část nabídli kompletně. Jednotlivé části budou hodnoceny samostatně, proto je na každou část nutné podat samostatnou nabídku.

 

Části zakázky:

1. ČÁST: Obecné IT

2. ČÁST: Specializované IT

 

1. Část zakázky „Obecné IT“ může probíhat formou účasti zástupců zadavatele v otevřených kurzech dodavatele.

2. Část zakázky „Specializované IT“ bude probíhat formou uzavřených kurzů v provozovně zadavatele na adrese:  Hlaváčova 207, 530 02 Pardubice

Detail jednotlivých částí je uveden v příloze č. 3 Výzvy.

Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály, zpracování seznamu doporučené literatury. Náklady na školící místnost, prezentační techniku, odměna a náklady lektora jsou taktéž součástí nabídkové ceny.

Podmínky:

Dodavatel poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v počtu školících osob uvedeném v příloze č. 3 Výzvy

U kurzů uvedených v jednotlivých částech zakázky budou dodrženy minimálně počty hodin výuky, které jsou uvedeny v příloze č. 3 Výzvy. Tyto počty hodin nezahrnují čas na obědovou pauzu, tudíž budou o tento čas navýšeny.

Součástí plnění je zpracování Dokumentace k obsahu kurzů, vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu.

Výukové hodiny jsou uvedeny v délce 60 minut.

Pouze prezenční forma výuky.

Kurzy se uskuteční v rámci pracovních dnů.

Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: předpoklad 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti:

    Nabídková cena bez DPH (váha kritéria: 100 %)

    Nabídková cena bez DPH

    Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

     

    Počet bodů = 100 x (nejnižší dosažená nabídková cena v Kč bez DPH/cena posuzované nabídky v Kč bez DPH) x váha kritéria vyjádřená desetinným číslem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku v rámci každé části zakázky, která bude zpracována v českém, nebo slovenském jazyce. Podmínkou podání nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě podání nabídek, a to:

 

Základní způsobilost

Účastník prokáže základní způsobilost doložením:

Originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá doplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti v České republice.

Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky v České republice

Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

K doložení základní způsobilosti uchazeč použije čestné prohlášení – viz příloha č. 2 této Výzvy.

 

Profesní způsobilost

Účastník prokáže profesní způsobilost doložením:

Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obchodné evidence.

Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (např. výpis ze Živnostenského rejstříku).

Potvrzení, že dodavatel realizoval v posledních 3 letech min. 3 zakázky, které se týkaly vzdělávání v oblasti IT.

Výše uvedené doklady nebudou ke dni lhůty pro podání nabídek starší než 90 kalendářních dnů.

 

Kvalifikační způsobilost realizačního týmu:

Zadavatel má zájem na tom, aby lektoři realizující kurzy, měli dostatečné zkušenosti v oblasti, ve které budou školit jednotlivé kurzy. Předmětem posouzení této způsobilosti budou tedy profesní zkušenosti lektorů zapojených do realizace zakázky. Podmínky, které Zadavatel vyžaduje pro splnění kvalifikačních předpokladů lektora/ky:

Pro druhou část zakázky (Specializované IT) zadavatel požaduje předložit kvalifikaci minimálně 2 členů týmu, kteří se budou přímo podílet na realizaci vzdělávací zakázky.

Minimálně 1 z členů realizačního týmu, který se bude přímo podílet na realizaci druhé části zakázky (Specializované IT), musí mít certifikaci Oracle Certified Associate Java SE 8 Programmer a certifikaci Oracle Certified Professional Java SE 8 Programmer.

Pro druhou části zakázky (Specializované IT) doloží uchazeč pro min. 2 členy týmu alespoň 5 let praxe v oboru (výkonně, nikoli teoreticky), ve kterém bude daný lektor vzdělávat. Zadavatel požaduje, aby předložený lektorský tým pokryl svými zkušenostmi celý předmět vzdělávání v oblasti Specializované IT. Tzn. předložený lektorský tým musí prokázat zkušenosti se vzděláváním v oblasti všech požadovaných vzdělávacích aktivit v oblasti Specializované IT, a to minimálně v rozsahu 2 osob. Toto prokáže předložením seznamu vzdělávacích aktivit z oblasti Specializovaného IT, na kterých se předkládaný realizační tým podílel. Tyto vzdělávací aktivity musí obsahovat typově podobné vzdělávací kurzy, které zadavatel poptává v rámci této zakázky.

Účastník prokáže kvalifikační způsobilost realizačního týmu doložením:

portfolia realizačního týmu, které bude obsahovat CV osob, které se podílejí na plnění zakázky, s uvedením, jaké kurzy v posledních 5 letech školily;

originálu podepsaného prohlášení každého člena realizačního týmu o tom, že se bude osobně a přímo podílet na realizaci dané zakázky;

Prosté kopie osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání pro každého člena realizačního týmu.

 

Uchazeč je povinen prokázat splnění podmínek kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že nesplní kterékoliv kvalifikační kritérium, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemného vysvětlení nabídky.

 

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích stran, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen respektovat při zpracování své nabídky. V případě, že účastník nebude respektovat podmínky stanovené Výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude z výběrového řízení vyloučen.

Nabídka musí dále respektovat podmínky stanovené Výzvou a požadavky vyplývající z obecně závazných předpisů a dalších norem vztahující se k předmětu zakázky.

Nabídka bude zpracována v listinné podobě v (1) jednom originálu a v (1) jedné kopii. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou označeny souvislou vzestupnou číselnou řadou. K originálu nabídky bude též přiloženo CD, na němž bude kompletní nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů. Nabídka musí být čitelná, bez škrtů a přepisů, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Uchazeč, jehož nabídka bude vyřazena, zadavatel vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel oznámí uchazečovi.

 

Obchodní a smluvní podmínky

Součástí této Výzvy je vzor smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro účastníka závazná. Účastník je povinen vyplnit pouze ta pole, která jsou označena „DOPLNÍ UCHAZEČ“. Komentář po doplnění účastník vymaže.

Součástí nabídky tedy musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce přiložena i tato plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla doložena ve struktuře:

Krycí list nabídky

Obsah nabídky včetně nabídkové ceny v Kč bez DPH. Účastník by měl uvést, zda je či není plátcem DPH.

Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a kvalifikační způsobilosti

Podrobný popis a specifikace nabízeného plnění

Návrh smlouvy (podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše a sazba DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětem plnění, a to odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školící a podpůrné pomůcky, materiály atd.

Navýšení ceny je možno akceptovat pouze s ohledem na zvýšení zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT –nabídka do VR pro projekt č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005059“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Všechny součásti nabídky budou podány v jedné obálce, všechny její listy budou navzájem spojené a očíslované vzestupnou číselnou řadou tak, aby se předešlo manipulaci s listy. Návrh smlouvy bude součástí nabídky.Zadavatel požaduje nabídku dodat také na CD/DVD nebo Flashdisku ve formátu „pdf“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat výhradně písemnou formou prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to jen v českém jazyce.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné.

O výsledcích výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni (emailem na adresu, kterou účastníci uvedou jako kontaktní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout.

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 8 je platná od 25. 5. 2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 10. 2018
 
Aktualizováno: 29. 11. 2018