- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání ve společnosti LN GROUP s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12194
Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve společnosti LN GROUP s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005306 Podnikové vzdělávání ve společnosti LN GROUP s.r.o. příjemce: LN GROUP s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: LN GROUP s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dolany 683, 783 16 Dolany
- Jméno: Roman Souček, jednatel
- Telefon: +420777715406
- E-mail: roman.soucek@gustopervita.cz
IČ zadavatele: 25815105
DIČ zadavatele: CZ25815105
- Jméno: Ing. Bc. Iveta Prášková
- Telefon: +420739547265
- E-mail: praskova@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 5. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je poskytnutí služeb zaměřených na zvýšení odborné úrovně, dovedností a kompetencí zaměstnanců společnosti LN GROUP s.r.o. blíže specifikovaných zadávací dokumentací a jejími přílohami a dále poskytnutí všech souvisejících služeb nezbytných ke splnění zakázky.
Zakázka je rozdělena na 3 dílčí části, a to následujícím způsobem:
Část 1 – Měkké a manažerské dovednosti – BEZPEČNOST POTRAVIN
Část 2 – Odborné vzdělávání – zbožíznalství
Část 3 – Odborné vzdělávání – obsluha strojů
Podrobná specifikace požadovaných školících aktivit je v souladu s čl. III odst. 2) výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Účastník je oprávněn podat nabídku na všechny či některé části zakázky. Zadavatel tak umožňuje účastníkům, aby podali nabídky na více částí zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku, pokud účastník hodlá podat nabídku na více částí zakázky, podá více samostatně zabalených nabídek obsahujících veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část zakázky.
Nabídky ke každé z částí této zakázky budou zadavatelem, resp. k tomu pověřenou hodnotící komisí, otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána.
Předmět zakázky je podrobně specifikován v těchto dokumentech:
v příloze č. 4.1 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 1,
v příloze č. 4.2 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 2,
v příloze č. 4.3 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 3,
v závazném vzoru smlouvy o plnění předmětu zakázky, který je přílohou č. 5.1 této zadávací dokumentace pro část 1,
v závazném vzoru smlouvy o plnění předmětu zakázky, který je přílohou č. 5.2 této zadávací dokumentace pro část 2 a
v závazném vzoru smlouvy o plnění předmětu zakázky, který je přílohou č. 5.3 této zadávací dokumentace pro část 3.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1492880,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termíny plnění zakázky jsou uvedeny v přílohách č. 4.1, 4.2 a 4.3 této výzvy dle dané části zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky ve všech částech budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídek na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality podle kritérií hodnocení s váhami:
Nabídková cena v Kč bez DPH - 50 %
Metodika vzdělávání - 50 %
Metoda vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích hodnocení je v souladu s čl. V výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou v souladu s čl. IV výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na zpracování nabídky jsou v souladu s čl. IX výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou v souladu s čl. VI výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou dílčí část zakázky. Je oprávněn podat nabídku na všechny či některé části zakázky. Zadavatel tak umožňuje účastníkům, aby podali nabídky na více částí zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku, pokud účastník hodlá podat nabídku na více částí zakázky, podá více samostatně zabalených nabídek obsahujících veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na obsah nabídky jsou v souladu s čl. VIII výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- VPN_se_ZD_LN GROUP_final.pdf (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 1_Kryci list.doc (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 2_Čestné prohlášení.doc (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 3_Seznam_významných_zakázek.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 4.1_Specifikace předmětu_část 1.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 4.2_Specifikace předmětu_část 2.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 4.3_Specifikace předmětu_část 3.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 5.1_Závazný vzor smlouvy_část 1.doc (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 5.2_Závazný vzor smlouvy_část 2.doc (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 5.3_Závazný vzor smlouvy_část 3.doc (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 6.1_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 1.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 6.2_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 2.docx (11. 4. 2018 13:42)
- VPN_LN GROUP_Příloha č. 6.3_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 3.docx (11. 4. 2018 13:42)
- Rozhodnutí o výběru_část 1.pdf (25. 5. 2018 11:19)
- Rozhodnutí o zrušení_část 2.pdf (25. 5. 2018 11:19)
- Rozhodnutí o zrušení_část 3.pdf (25. 5. 2018 11:19)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (25. 5. 2018 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 920336.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 zakázky: BüroKomplet, s.r.o., Šárka 1907/21, 796 01 Prostějov, IČ 25820761
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2018
Zrušené části zakázky: Část 2 a část 3 zakázky
Datum ukončení: 31. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.