Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11107

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: KONFORM- Plastic, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Šedesátá 5576, Zlín 760 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Josef Skopálek
  • Telefon: +420577523181
  • E-mail: skopalek@konform-zlin.cz

IČ zadavatele: 27666301

DIČ zadavatele: CZ27666301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Chludová
  • Telefon: +420778751348
  • E-mail: chludova@konform-zlin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
KONFORM- Plastic, s.r.o., Šedesátá 5576, Zlín 760 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků, a také soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.

Tohoto cíle bude dosaženo za pomoci vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti, pro což se realizuje toto výběrové řízení. Náplní služby je zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů.

Výuka bude probíhat ve skupinách, a to formou prezenčních uzavřených školení, které budou zajištěny vítězným dodavatelem vzdělávacích služeb na základě podmínek uvedených ve výzvě a v uzavřené smlouvě a budou realizovány výhradně pro zaměstnance společnosti.

Při všech školeních bude kladen důraz na maximální efektivitu předávaných informací a maximální přizpůsobení metod, tempa a náplně výuky účastníkům.

Jeden školící den je stanovený na 8 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut). Přestávka na oběd je nad rámec 8 vyučovacích hodin. Každá vzdělávací skupina může mít maximálně 12 účastníků.

Výběrové řízení je rozděleno na dvě části – část A a část B s tím, že dodavatel může podat nabídku na jednu z částí – část A, nebo část B, nebo na celek – část A i B.

Více viz Výzva k podávání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 895900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta dodání je v období Květen 2017- Říjen 2018. Začátek lhůty dodání se může změnit s ohledem na řádné ukončení výběrového řízení a podpisu smlouvy, která podmiňuje zahájení kurzů. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 kalendářních dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude sídlo zadavatele, popř. vybrané školící místo dle zadavatele ve městě Zlín.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH s váhou 85 %
  • Kvalita vzdělávacích služeb s váhou 15 %

Více viz Výzva k podávání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podávání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podávání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podávání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podávání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník výběrového řízení je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek elektronicky na e-mail kontaktní osoby.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.Na telefonické dotazy nebude zadavatel odpovídat s ohledem na transparentnost výběrového řízení a rovné podmínky pro všechny účastníky.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podávání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25, IČ 286 41 949

    Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2017

Datum ukončení: 29. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 4. 2017
 
Aktualizováno: 12. 6. 2017