- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11107
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: KONFORM- Plastic, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Šedesátá 5576, Zlín 760 01
- Jméno: Josef Skopálek
- Telefon: +420577523181
- E-mail: skopalek@konform-zlin.cz
IČ zadavatele: 27666301
DIČ zadavatele: CZ27666301
- Jméno: Martina Chludová
- Telefon: +420778751348
- E-mail: chludova@konform-zlin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: KONFORM- Plastic, s.r.o., Šedesátá 5576, Zlín 760 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků, a také soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.
Tohoto cíle bude dosaženo za pomoci vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti, pro což se realizuje toto výběrové řízení. Náplní služby je zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů.
Výuka bude probíhat ve skupinách, a to formou prezenčních uzavřených školení, které budou zajištěny vítězným dodavatelem vzdělávacích služeb na základě podmínek uvedených ve výzvě a v uzavřené smlouvě a budou realizovány výhradně pro zaměstnance společnosti.
Při všech školeních bude kladen důraz na maximální efektivitu předávaných informací a maximální přizpůsobení metod, tempa a náplně výuky účastníkům.
Jeden školící den je stanovený na 8 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut). Přestávka na oběd je nad rámec 8 vyučovacích hodin. Každá vzdělávací skupina může mít maximálně 12 účastníků.
Výběrové řízení je rozděleno na dvě části – část A a část B s tím, že dodavatel může podat nabídku na jednu z částí – část A, nebo část B, nebo na celek – část A i B.
Více viz Výzva k podávání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 895900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání je v období Květen 2017- Říjen 2018. Začátek lhůty dodání se může změnit s ohledem na řádné ukončení výběrového řízení a podpisu smlouvy, která podmiňuje zahájení kurzů. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 kalendářních dní před daným seminářem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jednotlivých vzdělávacích aktivit bude sídlo zadavatele, popř. vybrané školící místo dle zadavatele ve městě Zlín.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH s váhou 85 %
- Kvalita vzdělávacích služeb s váhou 15 %
Více viz Výzva k podávání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podávání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podávání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podávání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podávání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník výběrového řízení je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek elektronicky na e-mail kontaktní osoby.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.Na telefonické dotazy nebude zadavatel odpovídat s ohledem na transparentnost výběrového řízení a rovné podmínky pro všechny účastníky.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podávání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně přílohy.zip (25. 4. 2017 16:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (26. 5. 2017 12:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25, IČ 286 41 949
Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2017
Datum ukončení: 29. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.