Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců Chart Ferox, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13450

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců Chart Ferox, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 6. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Chart Ferox, a.s.

Sídlo zadavatele: Ústecká 1335/30, 405 02 Děčín, Česká republika

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Hana Hanušová
  • Telefon: +420412507412
  • E-mail: hana.hanusova@chartindustries.com

IČ zadavatele: 00008648

DIČ zadavatele: CZ00008648

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Andrea Žďárková
  • Telefon: +420777458642
  • E-mail: andrea.zdarkova@chartindustries.com

Lhůta pro podání nabídek: 26. 6. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=344380

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je uzavření smlouvy o poskytování služeb školení pro zaměstnance zadavatele.

Kurzy budou realizovány na základě smlouvy o poskytování služeb, uzavřené pouze s jedním vítězným dodavatelem na každou dílčí část veřejné zakázky.

Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 3 částí.

Účastníci zadávacího řízení mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky.

Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka.

Informace uvedené v zadávací dokumentaci se týkají všech částí veřejné zakázky, pokud není v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.

Jednotlivé části veřejné zakázky:

1. Část - Obecné IT

2. Část - Měkké a manažerské dovednosti

3. Část – Jazykové zdělávání

Podrobná specifikace jednotlivých částí zakázky a konkrétní témata, která je možné v rámci dané části veřejné zakázky realizovat jsou uvedena v příloze č. 4 této výzvy. Příloha č. 4 je rozdělena na 3 části (4/ 4.1 – 4.3). Každá část této přílohy obsahuje podrobnosti k dané části veřejné zakázky, a to vždy na samostatném listu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31. 1. 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky jednotlivých částí veřejné zakázky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky s těmito dílčími kritérii hodnocení a jejich váhami:

 

  • Hodnotící kritérium                                                                              Váha v %

Celková nabídková cena bez DPH v Kč                                                         50%
Metodika vzdělávání                                                                                   25%
Kvalita výukových materiálů, vstupní výstupní zprávy                                  25 %

 

  • Celková nabídková cena bez DPH v Kč

Zadavatel bude hodnotit Celkovou nabídkovou cenu bez DPH (Kč) každé části zakázky. Hodnocena bude Celková nabídková cena vypracována dle čl. 9. této výzvy a uvedená v Krycím listu (vzor přílohou č. 1 této výzvy). Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH v dané části VZ, která získá 100 bodů, ostatní nabídky části VZ budou přepočteny níže uvedenou podílovou metodou.

 

      nejvýhodnější nabídková cena

-------------------------------------------- x váha kritéria (koeficient 0,50)

                  nabídková cena

 

V případě, že celková nabídková cena za danou část VZ není ve všech částech nabídky uvedena shodně, pro potřeby hodnocení použije zadavatel Celkovou nabídkovou cenu bez DPH uvedenou v krycím listě dané části VZ.

 

 Za nejvýhodnější nabídkovou cenu bude považována nejnižší nabídková cena.

 

  • Metodika vzdělávání

Zadavatel bude hodnotit naplnění tohoto kritéria na základě sub kritérií uvedených v tabulce níže. Účastník uvede Podrobný popis Metodiky vzdělávání hlavního kurzu, jak a čím přesně splňuje každé sub kritérium a uvede odkazy nebo čísla stránek v předloženém vzorku (vypracované metodické listy – Metodika vzdělávání), které dokazují splnění bodového ohodnocení v každém jednotlivém sub kritériu. Tento materiál účastník předloží v nabídce pro potřeby hodnocení. Jako předmět hodnocení, tedy zadavatel využije Podrobný popis metodiky vzdělávání hlavního kurzu, kde si účastník obhájí a vysvětlí bodové ohodnocení a následně zadavatel ověří tyto skutečnosti v předloženém vzorku - vypracované metodické listy k hlavnímu kurzu. Podrobná specifikace kurzů je uvedena v příloze č. 4 této výzvy. Jednotlivá sub kritéria bude zadavatel hodnotit dle bodového ohodnocení, uvedeného v tabulce níže, v každé části zakázky (vždy za hlavní kurz v dané části VZ). Celkový počet získaných bodů za všechny sub kritéria je maximálně 100 bodů. Dodavatel, v jehož nabídce není uveden žádný podklad pro hodnocení v rámci určitého sub kritéria, bude vyloučen z důvodu neúplnosti nabídky.

 

Hlavní kurzy:

pro 1. část VZ Obecné IT                                    – Kurz MS EXCEL

pro 2. část VZ Měkké a manažerské dovednosti – Kurz Assessment centrum Mistři ve výrobě

pro 3. část VZ Jazykové vzdělávání                     – Kurz Anglický jazyk

 

Způsob hodnocení

Součet získaných bodů za jednotlivá sub kritéria (maximálně 100 bodů) dá výsledek bodů celého kritéria Metodika vzdělávání. Výsledný počet získaných bodů za toto kritérium bude vynásoben koeficientem daného kritéria 0,25.

Nejlépe hodnocená nabídka bude ta, která získá nejvyšší počet bodů.

 

  • Kvalita výukových materiálů, vstupní a výstupní zprávy

Zadavatel bude hodnotit naplnění tohoto kritéria na základě sub kritérií uvedených v tabulce níže. Účastník uvede ve svém Podrobném popisu Výukových materiálů hlavního kurzu, jak a čím přesně splňuje každé sub kritérium a uvede odkazy nebo čísla stránek v předloženém vzorku („Výukový materiál“ „Vstupní a výstupní zprávy“), které dokazují splnění bodového ohodnocení v každém jednotlivém sub kritériu. Tento materiál účastník předloží v nabídce pro potřeby hodnocení. Jako předmět hodnocení, tedy zadavatel využije Podrobný popis výukových materiálů hlavního kurzu, kde si účastník obhájí a vysvětlí splnění bodového ohodnocení, a následně si zadavatel ověří tyto skutečnosti v předloženém vzorku – „Výukový materiál“, „Vstupní a výstupní zprávy“, k hlavnímu kurzu v každé části VZ. Podrobná specifikace kurzů je uvedena v příloze č. 4 této výzvy. Jednotlivá sub kritéria bude zadavatel hodnotit dle bodového ohodnocení, uvedeného v tabulce níže, v každé části zakázky. Celkový počet získaných bodů za všechny sub kritéria je maximálně 100 bodů. Dodavatel, v jehož nabídce není uveden žádný podklad pro hodnocení v rámci určitého sub kritéria, bude vyloučen z důvodu neúplnosti nabídky.

 

Hlavní kurzy:

pro 1. část VZ Obecné IT                                    – Kurz MS EXCEL

pro 2. část VZ Měkké a manažerské dovednosti – Kurz Assessment centrum Mistři ve výrobě

pro 3. část VZ Jazykové vzdělávání                     – Kurz Anglický jazyk

 

 

Způsob hodnocení

Součet získaných bodů za jednotlivá sub kritéria (maximálně 100 bodů) dá výsledek bodů celého kritéria Kvalita výukových materiálů, vstupní a výstupní zprávy. Výsledný počet získaných bodů za toto kritérium bude vynásoben koeficientem daného kritéria 0,25.

Nejlépe hodnocená nabídka bude ta, která získá nejvyšší počet bodů.

 

  • Sestavení celkového pořadí nabídek:

Hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová hodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobených příslušnou vahou daného kritéria sečte. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou se stane ta, která dostane nejvyšší počet bodů.

 

V případě, že dojde k rovnosti v bodovém ohodnocení účastníků na prvních místech, bude o pořadí v každé části VZ rozhodovat výše jejich nabídkové ceny.

V případě, že dojde ke shodě i ve výši nabídkových cen těchto účastníků, bude o pořadí účastníků na 1. - 2. místě rozhodovat náhodný výběr losem provedený za účasti zástupců dotčených účastníků.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Celková nabídková cena pro danou část VZ, bude stanovena zpracováním Cenové nabídky uvedené v příloze č. 3- Cenová nabídka pro každou část VZ jednotlivě (viz příloha č. 3.1 – 3.3).

Celková nabídková cena pro každou část bude stanovena na základě vyplnění všech položek k ocenění v příloze č. 3 v cenové nabídce k dané části. Žádná položka nesmí být vypuštěna, nebo oceněna nulovou hodnotou.

Nabídková cena obsahuje veškeré náklady účastníka spojené se splněním poptávaných služeb dle předmětu plnění každé části VZ. DPH bude fakturováno podle platného zákona o DPH.

Celkovou nabídkovou cenu uvede účastník v krycím listu na každou část VZ, na kterou podává nabídku a to v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), dále sazba DPH (procentní výše DPH) včetně jejího vyjádření v Kč v souladu se zákonem 235/2004 Sb. ve znění pozdějších změn, a celková nabídková cena včetně DPH v Kč. Celková nabídková cena bude včetně zakalkulování veškerých nákladů, potřebných ke zdárnému dokončení předmětu plnění. Vzor krycího listu pro každou část samostatně je uveden v příloze č. 1.1 – 1.3 této výzvy.

Není-li účastník registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede v nabídce.

Účastník zahrne do cenové nabídky požadovaný rozsah předmětu plnění předmětné části veřejné zakázky uvedený v příloze č. 4.1 – 4.3 této výzvy v plném rozsahu a veškeré další přímé i nepřímé náklady, které vycházejí z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.

Celková nabídková cena je stanovena pouze pro hodnocení nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázat v každé části VZ:

  • Základní způsobilost (pro všechny části VZ společné)

dle § 74 odst. 1 až 3 zákona ji prokáže účastník zadávacího řízení způsobem dle § 75 zákona

  • Profesní způsobilost (pro všechny části VZ společné)

dle § 77 odst. 1 zákona prokáže účastník zadávacího řízení doložením výpisu z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže účastník zadávacího řízení předložením dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky a to pro obor Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti či obdobné, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

  • Technická kvalifikace

 

dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona zadavatel požaduje, pro každou část veřejné zakázky, uvést a předložit v rámci čestného prohlášení o splnění kvalifikace seznam významných zakázek, poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně uvedení kontaktů na objednatele; dále bude v každém seznamu uveden název zakázky, doba plnění zakázky, stručný popis zakázky a celková cena v Kč bez DPH. Seznam bude vyplněn dle vzoru seznamu významných služeb, který je uveden v příloze č 4. této výzvy.

 

 pro 1. část - Obecné IT

Dodavatel předloží seznam alespoň 3 významných služeb. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecného IT poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených, přičemž ze seznamu musí vyplývat následující:

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že rozsah každé z těchto zakázek činil alespoň:

- kurzy v oblasti obecného IT v minimální hodnotě alespoň 100 000 Kč bez DPH, za každou z nich;

pro 2. část - Měkké a manažerské dovednosti

Dodavatel předloží seznam alespoň 2 významných služeb. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností z oblasti technického průmyslu s nerezovými kovy, z prostředí, kde se sváří a pracuje - vyrábí tlakové  nádoby, poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených, přičemž ze seznamu musí vyplývat následující:

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že rozsah každé z těchto zakázek činil alespoň:

- kurzy v oblasti měkkých a manažerských dovedností z průmyslu s nerezovými kovy, z prostředí, kde se sváří a pracuje - vyrábí tlakové  nádoby v minimální hodnotě alespoň 300 000 Kč bez DPH, za každou z nich;

 

pro 3. část – Jazykové vzdělávání

Dodavatel předloží seznam alespoň 3 významných služeb. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti jazykového vzdělávání poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených, přičemž ze seznamu musí vyplývat následující:

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že rozsah každé z těchto zakázek činil alespoň:

- kurzy v oblasti jazykových dovedností v minimální hodnotě alespoň 1.000 000 Kč bez DPH, za každou z nich;

 

Rovnocenným dokladem k prokázání poskytnutí služeb je zejména smlouva s objednatelem a doklad o uskutečnění plnění dodavatele.

dle § 79 odst. 2 písm. c) zákona zadavatel požaduje seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Zadavatel pro každou část veřejné zakázky požaduje uvést a předložit seznam členů realizačního týmu - lektorů (školitelů), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky; vzor seznamu realizačního týmu je uveden v příloze č. 4 této výzvy.

Způsob prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu:

Dodavatel musí doložit, že má pro plnění veřejné zakázky k dispozici realizační tým, jehož členové mají potřebné zkušenosti a praxi v lektorské činnosti pro danou část veřejné zakázky (konkrétní vzdělávací program) a mohou se v případě potřeby zastoupit.

Zadavatel připouští, aby jedna osoba v rámci realizačního týmu zastávala více pozic.

Zadavatel výslovně požaduje, aby se osoby uvedené dodavatelem v nabídce v seznamu členů realizačního týmu fakticky přímo podílely na realizaci veřejné zakázky, a to ve vztahu k požadovaným pozicím, resp. v rozsahu odpovídajícím požadovaným zkušenostem a potřebám při plnění veřejné zakázky. Nahrazení těchto osob lze pouze s přechozím souhlasem zadavatele.

Seznam realizačního týmu bude nedílnou přílohou smlouvy.

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel seznam členů realizačního týmu, z jehož obsahu budou vyplývat následující informace:

a. jméno a příjmení člena týmu,

b. nejvyšší dosažené vzdělání,

c. přehled a dobu profesní praxe vztahující se k předmětu veřejné zakázky,

d. realizované zakázky obdobného charakteru, ze kterých musí vyplývat splnění výše uvedených minimálních požadavků zadavatele,

e. součástí seznamu bude čestné prohlášení, že se členové realizačního týmu budou přímo podílet na realizaci zakázky.

Přílohou seznamu členů realizačního týmu bude Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci (maturitní vysvědčení, VŠ diplom, certifikát aj.) za každého člena realizačního týmu:

 

dle § 79 odst. 2 písm. d) zákona osvědčení o odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám. Zadavatel požaduje, aby dodavatel dále uvedl v každé části veřejné zakázky, ve které podá nabídku, alespoň níže uvedené osoby, a to:

 

pro 1. část - Obecné IT

minimálně jednu (1) osobu na pozici „Garant" (zodpovědný za řádné plnění zakázky, kvalitu vzdělávání, komunikaci se zadavatelem, řízení lektorů a dodržování stanovených termínů) splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání;

• zkušenost minimálně pět (5) let v tvorbě vzdělávacích programů v oblasti obecného IT;

minimálně tři (3) osoby na pozici „Lektor" splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání;

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání v oblasti obecné IT, účastník toto doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam lektorů, kteří se budou podílet na této zakázce a pro každého člena týmu seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v obecné IT na kterých se osobně podíleli) a délku praxe v této oblasti.  

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti na této zakázce.

pro 2. část - Měkké a manažerské dovednosti

minimálně jednu (1) osobu na pozici „Garant" (zodpovědný za řádné plnění zakázky, kvalitu vzdělávání, komunikaci se zadavatelem, řízení lektorů a dodržování stanovených termínů) splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání;

• zkušenost minimálně pět (5) let v tvorbě vzdělávacích programů v oblasti měkké a manažerské dovednosti;

minimálně sedm (7) osob na pozici „Lektor" splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání v oblasti měkké a manažerské dovednosti s přímou zkušeností z prostředí výroby LNG nádob, odpařovačů a systémových zařízení pro skladování a distribuci kryogeních látek. Účastník toto doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam lektorů, kteří se budou podílet na této zakázce a pro každého člena realizačního týmu seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti měkké a manažerské dovednosti s přímou zkušeností z prostředí výroby LNG nádob, odpařovačů a systémových zařízení pro skladování a distribuci kryogeních látek, na kterých se osobně podíleli) a délku praxe v této oblasti.

  - každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce

herec (asistent výuky) pro modelové situace, který bude vytvářet reálné prostředí pro nácvik. Herec musí umět ztvárnit modelové situace z pracovišť.

 

pro 3. část – Jazykové vzdělávání

minimálně jednu (1) osobu na pozici „Garant" (zodpovědný za řádné plnění zakázky, kvalitu vzdělávání, komunikaci se zadavatelem, řízení lektorů a dodržování stanovených termínů) splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání;

• zkušenost minimálně pět (5) let v tvorbě vzdělávacích programů v oblasti jazykové zdělávání;

minimálně deset (10) osob na pozici „Lektor" splňující následující požadavky:

• řádně ukončené vysokoškolské vzdělání;

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání v oblasti jazykové dovednosti, účastník toto doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam lektorů, kteří se budou podílet na této zakázce a pro každého člena realizačního týmu seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti jazykové zdělávání, na kterých se osobně podíleli) a délku praxe v této oblasti.

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce.

Minimálně tři (3) osoby na pozici „Lektor – rodilý mluvčí na výuku anglického jazyka“ splňující následující požadavky:

• pedagogické vzdělání, doložení platného certifikátu TOFEL

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání Anglického jazyka, účastník to doloží  seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam lektorů a pro každého člena realizačního týmu seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti jazykové zdělávání AJ, na kterých se osobně podíleli) a délku praxe v této oblasti.

• pobyt v ČR minimálně 2 roky, zdravotní a sociální pojištění.

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce.

 

Minimálně jedna (1) osoba na pozici „Lektor – rodilý mluvčí na výuku německého jazyka“ splňující následující požadavky:

• pedagogické vzdělání, doložení platného certifikátu TOFEL

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání Německého jazyka, účastník to doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti jazykové zdělávání NJ, na kterých se tento lektor podílel) a délku praxe v této oblasti.

• pobyt v ČR minimálně 2 roky, zdravotní a sociální pojištění.

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce.

Minimálně jedna (1) osoba na pozici „Lektor – rodilý mluvčí na výuku francouzského jazyka“ splňující následující požadavky:

• pedagogické vzdělání, doložení platného certifikátu TOFEL

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání Francouzského jazyka, účastník toto doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti jazykové zdělávání FJ, na kterých se lektor osobně podílel) a délku praxe v této oblasti.

• pobyt v ČR minimálně 2 roky, zdravotní a sociální pojištění.

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce.

Minimálně jedna (1) osoba na pozici „Lektor – rodilý mluvčí na výuku italského jazyka“ splňující následující požadavky:

• pedagogické vzdělání, doložení platného certifikátu TOFEL

• minimálně pět (5) let zkušeností jako lektor i školitel v oblasti vzdělávání Italského jazyka, účastník toto doloží seznamem realizačního týmu (vzor je uveden v příloze č. 4. této výzvy),  jež bude obsahovat seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru (vzdělávání v oblasti jazykové zdělávání IJ, na kterých se lektor osobně podílel) a délku praxe v této oblasti.

• pobyt v ČR minimálně 2 roky, zdravotní a sociální pojištění.

- každý lektor doloží profesní životopis a čestné prohlášení o účasti v této zakázce.

V seznamu realizačního týmu, ze kterého bude plynout splnění této kvalifikace, budou uvedeny pouze ověřitelné reference a kontakty k ověření těchto referencí.

 

–dle § 79 odst. 2 písm. k) zákona zadavatel požaduje, pro každou část veřejné zakázky, uvést podrobný popis a předložit vzorky k hlavnímu kurzu „Metodiky vzdělávání – vypracované metodické listy“, „Výukového materiálu“ a „Vstupních a výstupních zpráv“ k hlavnímu kurzu v dané části VZ. Předložení vzorků je podrobně popsáno v Předmětu plnění této výzvy a v článku o Hodnocení nabídek,

 

zadavatel požaduje doklad kvality Jazykové školy na základě splnění alespoň jednoho z níže uvedených kritérií:

Jazyková škola podléhala auditu Mezinárodní instituce (např. International Word Organization, nebo Eaquals), nebo
Jazyková škola je examinačním centrem mezinárodních zkoušek (např. Cambridge English, Language Cert), nebo
Jazyková škola má certifikaci AJŠ, kterou zajišťuje Bureau Veritas.

V souladu s ustanovením § 53 odst. 4 zákona prokazuje účastník zadávacího řízení ve zjednodušeném podlimitním řízení splnění veškeré požadované kvalifikace v nabídce předložením příslušných dokladů v prosté kopii, přičemž všechny požadované doklady k prokázání kvalifikace může nahradit čestným prohlášením. Originály nebo ověřené kopie dokladů o své kvalifikaci předloží v souladu s § 122 odst. 3 písm. a) zákona vybraný dodavatel před podpisem smlouvy.

Doklady prokazující základní způsobilost dle § 74 zákona a profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník povinen postupovat v souladu s § 88 odst. 1 zákona.

Účastník je oprávněn k prokázání splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona a profesní způsobilosti dle § 77 zákona v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s § 228 zákona, pokud je v něm zapsán.

Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 3 měsíce.

Účastník je oprávněn k prokázání splnění kvalifikace nebo její části předložit certifikát dodavatele v souladu s § 233 zákona a § 234 zákona a § 239 zákona.

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 zákona každý dodavatel samostatně v souladu s § 82 zákona. Současně je nutné předložit smlouvu, ve které bude obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.

Dodavatel může prostřednictvím jiných osob prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona v souladu s § 83 zákona.

Zadavatel bude při posuzování kvalifikace postupovat dle zákona, včetně možnosti objasnění nebo doplnění údajů nebo dokladů v nabídce dle § 46 odst. 1 zákona.

Zadavatel může vyloučit účastníka, který neprokáže kvalifikaci v požadovaném rozsahu v souladu s § 48 odst. 2 zákona.

Pokud účastník podává nabídku na více částí VZ, musí účastník prokázat kvalifikační předpoklady pro každou část VZ samostatně.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka včetně veškerých dokumentů bude zpracována v českém jazyce, mimo dokladů prokazujících kvalifikaci členů realizačního týmu.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku v každé části zadávacího řízení. Dodavatel, který podal nabídku v části zadávacího řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v téže části zadávacího řízení prokazuje kvalifikaci.

Součástí nabídky bude vyplněný krycí list na tu část, na kterou účastník podává nabídku. Vzor Krycího listu na každou část zakázky je uveden v příloze č. 1 této výzvy.

Součástí nabídky na každou část VZ zvlášť bude:

a) vyplněný krycí list na příslušnou část VZ, na kterém bude uvedena kontaktní osoba dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy včetně vyplnění části Hodnocení nabídek. V části hodnocení nabídek účastník vyplní veškeré položky a hodnoty pro kritéria hodnocení i sub kritéria hodnocení a žádnou položku nesmí vynechat. (krycí list k vyplnění je přílohou č. 1 této výzvy).

c) doklady k prokázání kvalifikace

d) vlastní nabídka účastníka,

e) ostatní doklady a dokumenty nabídky.

Zadavatel nepožaduje předložení doplněné smlouvy o poskytování služeb v nabídce účastníka, která je přílohou č. 2 této výzvy. Doplněnou smlouvu předloží až vybraný dodavatel. Text smlouvy musí v plném rozsahu respektovat podmínky uvedené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel připouští pouze úpravy textu smlouvy vybraným dodavatelem, které zadavatel vyznačil žlutou barvou, nebo zřetelným „DOPLNIT“ nebo „DOPLNÍ ÚČASTNÍK“.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena pro danou část VZ, bude stanovena zpracováním Cenové nabídky uvedené v příloze č. 3- Cenová nabídka pro každou část VZ jednotlivě (viz příloha č. 3.1 – 3.3).

Celková nabídková cena pro každou část bude stanovena na základě vyplnění všech položek k ocenění v příloze č. 3 v cenové nabídce k dané části. Žádná položka nesmí být vypuštěna, nebo oceněna nulovou hodnotou.

Nabídková cena obsahuje veškeré náklady účastníka spojené se splněním poptávaných služeb dle předmětu plnění každé části VZ. DPH bude fakturováno podle platného zákona o DPH.

Celkovou nabídkovou cenu uvede účastník v krycím listu na každou část VZ, na kterou podává nabídku a to v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), dále sazba DPH (procentní výše DPH) včetně jejího vyjádření v Kč v souladu se zákonem 235/2004 Sb. ve znění pozdějších změn, a celková nabídková cena včetně DPH v Kč. Celková nabídková cena bude včetně zakalkulování veškerých nákladů, potřebných ke zdárnému dokončení předmětu plnění. Vzor krycího listu pro každou část samostatně je uveden v příloze č. 1.1 – 1.3 této výzvy.

Není-li účastník registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede v nabídce.

Účastník zahrne do cenové nabídky požadovaný rozsah předmětu plnění předmětné části veřejné zakázky uvedený v příloze č. 4.1 – 4.3 této výzvy v plném rozsahu a veškeré další přímé i nepřímé náklady, které vycházejí z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.

Celková nabídková cena je stanovena pouze pro hodnocení nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel je povinen podat nabídku výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena.https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=344380

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Andrea Žďárková Tel: +420 777 458 642e-mail: andrea.zdarkova@chartindustries.com

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku v každé části zadávacího řízení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatelé mohou podávat žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace písemně v elektronické podobě v souladu s § 211 zákona (prostřednictvím profilu zadavatele https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=344380, prostřednictvím datové schránky nebo e-mailem s uznávaným elektronickým podpisem na adresy uvedené v čl. 1 této výzvy). Zadavatel vždy uveřejní vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění žádosti na profilu zadavatele. Vysvětlení zadávací dokumentace bude vzhledem k zákonným lhůtám pro doručení podáváno, jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem a současně bude v souladu se zákonem zveřejněno na profilu zadavatele. Zadavatel v případě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace bude postupovat dle ustanovení § 54 odst. 5 zákona a § 98 zákona. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace se řídí ustanovením § 99 zákona. Zadavatel vždy uveřejní informaci o změně nebo doplnění zadávací dokumentace na profilu zadavatele.Doporučujeme všem dodavatelům, aby sledovali profil zadavatele https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=344380, až do konce lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka v elektronické podobě nesmí přesáhnout velikost 200 MB, z čehož maximálně 100 MB dokumenty k prokázání kvalifikace a maximálně 100 MB ostatní dokumenty nabídky. Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG. Hodnoty nabídkových cen dle specifikace uvedené v této zadávací dokumentaci, budou účastníkem zadávacího řízení předloženy rovněž formou vepsání do nabídkového formuláře, který bude zobrazen při podání nabídky v elektronické podobě. Tím není dotčena povinnost předložit součástí nabídky ostatní dokumenty obsahující nabídkovou cenu.

Zadavatel uvádí podrobné informace k podání nabídek v elektronické podobě:

a) Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit certifikovaný elektronický nástroj eGORDION v. 3.3 - Tender arena, (dále jen „Tender arena“) dostupný na internetové adrese profilu zadavatele: https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=344380, či na internetové adrese www.tenderarena.cz, kde je rovněž dostupný podrobný návod na jeho použití (odkaz „nápověda“ v zápatí) a kontakty na uživatelskou podporu.

b) Účastník zadávacího řízení musí pro podání nabídky disponovat osobním počítačem, s minimálně následujícím výkonem: frekvence CPU 1 GHz, operační paměť 1024 MB, pevný disk 20 GB, osobní počítač musí být připojen k síti Internet, a to s minimální rychlostí připojení 2 Mbps (DOWNLOAD) / 512 Kbps (UPLOAD), účastník zadávacího řízení musí mít v počítači nainstalovaný internetový prohlížeč (Microsoft Internet Explorer verze 9.0 nebo vyšší, Mozilla Firefox verze 30.0 a vyšší), který má nainstalovaný SW Java verze 1.8 a vyšší.

c) Účastník zadávacího řízení musí být pro možnost podání nabídky registrován jako dodavatel v elektronickém nástroji Tender arena (odkaz „registrace dodavatele“ na webové stránce www.tenderarena.cz) a uživatel dodavatele musí pro podání nabídky disponovat rolí „účastník zakázky“. Vyřízení registrace trvá max. 48 hodin (v pracovní dny) po doložení všech požadovaných dokladů a není zpoplatněna.

d) Pakliže je v této zadávací dokumentaci uveden požadavek na podepsání konkrétních dokumentů při současném nepřipuštění nahrazení tohoto dokumentu jeho prostou kopií či scanem, musejí být jednotlivé dokumenty tvořící obsah nabídky, u nichž je podepsání osobou oprávněnou zastupovat účastníka zadávacího řízení vyžadováno, opatřeny elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu dle zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů.

e) Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně účastníka zadávacího řízení. Zadavatel doporučuje účastníkům zadávacího řízení zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh!).

Zadávací řízení se řídí:
podle § 3 písm. a) a § 53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 6. 2020
 
Aktualizováno: 5. 6. 2020