- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců FANAK s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11060
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců FANAK s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: FANAK s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dukelská 5417, 430 01 Chomutov
- Jméno: Ing. Milan Horák, jednatel
IČ zadavatele: 46708839
DIČ zadavatele: CZ46708839
- Jméno: Pavlína Nováková
- Telefon: +420607843016
- E-mail: p.novakova@budproffa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 11:30
Místo pro podání nabídek: FANAK s.r.o., Dukelská 5417, 430 01 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytování podnikového vzdělávání zaměstnanců zadavatele v různých oblastech. Vzdělávání zaměstnanců je realizováno v rámci projektu s názvem „Vzdělávání ve společnosti FANAK“ spolufinancovaného v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit z následujících oblastí:
- Měkké a manažerské dovednosti
- Technické a jiné odborné vzdělávání
- Účetní, ekonomické a právní kurzy.
Vzdělávání se týká 47 zaměstnanců zadavatele. Jednotlivé vzdělávací kurzy mohou probíhat otevřenou nebo uzavřenou formou. V případě realizace kurzu uzavřenou formou nesmí mít výuková skupina více jak 12 osob.
Zakázka je charakterizována kódem CPV: 79632000-3: Vzdělávání zaměstnanců
Bližší specifikace předmětu zakázky (obsah, rozsah, informace o počtu vzdělávaných osob a jejich členění vč. dalších souvisejících informací nezbytných pro předložení nabídky) je uvedena v samostatné příloze k výzvě č. 1 (Specifikace předmětu zakázky).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2540000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění vzdělávacích aktivit bude v probíhat ve vazbě na uzavřenou smlouvu v období od 05/2017 – 01/2019 (ve vazbě na podpis smlouvy). Předpokládaný harmonogram realizace vzdělávacích aktivit bude vytvořen po dohodě mezi objednatelem a dodavatelem do 5-ti pracovních dnů od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací akce budou probíhat v místě navrženém účastníkem zadávacího řízení s odpovídajícím technickým vybavením pro výuku jednotlivých kurzů nebo v prostorách určených zadavatelem. V případě místa výuky navrženém účastníkem zadavatel stanovuje, že místo výuky musí být ve městě odpovídajícím sídlu zadavatele, tj. Chomutov. Konkrétní místo výuky bude stanoveno u jednotlivých vzdělávacích kurzů vždy po dohodě objednatele a dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Číslo kritéria | Váha | Popis kritéria |
1. | 55 % | Celková nabídková cena |
2. | 20 % | Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky |
3. | 25 % | Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích modulů vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky |
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadávací dokumentace obsahující Výzvu a její přílohy je přístupná po celou dobu lhůty stanovené pro podání nabídek na Profilu zadavatele, tj. na: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/fanak-s-r-o.
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (31. 3. 2017 13:58)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (25. 4. 2017 14:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (5. 5. 2017 16:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Agentura Parole s.r.o., Václavské náměstí 834/17, 110 00 Praha 1, IČ: 27285359, Bc. Vladimír Vitvar, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 3. 5. 2017
Datum ukončení: 3. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.