- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10826
Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 9. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Erste Grantika Advisory, a.s.
Sídlo zadavatele: Jánská 448/10, 602 00 Brno
- Jméno: Ing. Lukáš Němec, předseda představenstva, Richard Lev, člen představenstva, +420 515 917 666, +420 736 631 244, info@grantika.cz
IČ zadavatele: 25597001
DIČ zadavatele: CZ25597001
- Jméno: Mgr. Alena Vykoukalová
- Telefon: + 420 731 193 869, + 420 515 917 652
- E-mail: vykoukalova@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 9. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena na adresu sídla zadavatele, tj. na adresu Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno. Uchazeč může nabídku zaslat poštou nebo ji podat osobně v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. a v poslední den lhůty pro podání nabídek od 8:00 do 10:00 hodin.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 485910,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (16. 9. 2016 09:36)
- Podklady k hodnocení a výběru.zip (6. 10. 2016 14:25)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 17.pdf (13. 10. 2016 15:28)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část 16.pdf (13. 10. 2016 15:28)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Předmětem této zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb zaměstnancům zadavatele. Jednotlivé vzdělávací aktivity jsou blíže specifikované touto výzvou a jejími přílohami. Zakázka je rozdělena na 17 částí, a to následujícím způsobem:
Předmět zakázky je podrobně specifikován v těchto dokumentech: a)v příloze č. 4.1 až 4.17 této výzvy, kterou tvoří specifikace poptávané služby pro jednotlivé části b)vzoru objednávky3výzvy pro všechny části zakázky. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Celková předpokládaná hodnota zakázky: 485 910 Kč bez DPH z toho část 1 7 900 Kč bez DPH z toho část 2 7 800 Kč bez DPH z toho část 3 7 800 Kč bez DPH z toho část 4 22 940 Kč bez DPH z toho část 5 23 620 Kč bez DPH z toho část 6 23 900 Kč bez DPH z toho část 7 23 140 Kč bez DPH z toho část 8 24 410 Kč bez DPH z toho část 9 30 000 Kč bez DPH z toho část 10 28 900 Kč bez DPH z toho část 11 22 200 Kč bez DPH z toho část 12 22 000 Kč bez DPH z toho část 13 28 500 Kč bez DPH z toho část 14 30 800 Kč bez DPH z toho část 15 25 000 Kč bez DPH z toho část 16 112 000Kč bez DPH z toho část 17 45 000 Kč bez DPH |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Hlavním místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno či sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným uchazečem dle dané části. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hodnotící kritéria |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podané nabídky budou ve všech částech hodnoceny dle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny. Pro hodnocení bude rozhodující celková nabídková cena v Kč bez DPH.
Způsob hodnocení nabídek: Hodnotící komise nabídky, které splní veškeré zadávací podmínky, seřadí dle výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Hodnotu nabídkové ceny v Kč uvedou uchazeči na krycím listu nabídky v příloze č. 1 této výzvy a v závazném návrhu objednávky předmětu zakázky v příloze č. 3 této výzvy.
V případě, že dvě a více nabídek dosáhnou stejné celkové nabídkové ceny bez DPH, bude jako nejvýhodnější vybrána ta z nabídek se stejnou celkovou nabídkovou cenou bez DPH, která byla doručena zadavateli dříve. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zadavatel požaduje prokázat splnění níže uvedených kvalifikačních předpokladů pro každou část zakázky, na kterou podává uchazeč svoji nabídku, samostatně.
Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna zastupovat uchazeče.
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč identifikací osoby (lektora) odpovědného za realizaci jednotlivých kurzů. Zadavatel požaduje, aby lektor měl alespoň 3letou praxi s lektorkou činností v oblasti veřejných zakázek a zároveň měl alespoň 5letou praxi se zadáváním veřejných zakázek, jejich kontrolou či metodickou činností v této oblasti. Součástí nabídky bude stručný životopis lektora, z něhož bude vyplývat splnění výše uvedených požadavků zadavatele.
Splnění tohoto kvalifikačního předpokladu prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit zakázku v souladu s přílohou č. 2 této výzvy.
V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání splnění kvalifikace požaduje předložení čestného prohlášení uchazeče, musí takové prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Pokud za uchazeče jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc.
a)Uchazeči předkládají prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. b)Zadavatel je oprávněn před učiněním objednávky předmětu zakázky požadovat po uchazeči předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace; uchazeč, se kterým má být uzavřena tato objednávka, je povinen je předložit. c)Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
Další požadavky zadavatele: uchazeč v dané části zakázky přiloží do nabídky doklad o akreditaci či jiný doklad, který jej opravňuje danou vzdělávací aktivitu realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva). U neakreditovaných vzdělávacích aktivit uchazeč předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti. Pro části 4 až 8 může zadavatel před podpisem objednávky po vítězném uchazeči požadovat doložení Certifikace Microsoft k uvedené vzdělávací aktivitě, pokud již nebyla součástí nabídky vítězného uchazeče. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem v původním znění. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za řádné a včasné splnění předmětu té části zakázky, na jejíž plnění podává nabídku. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu v měně Kč. Nabídková cena v každé části zakázky bude uvedena na krycím listu nabídky (příloha č. 1 této výzvy), ve specifikaci předmětu plnění (příloha č. 4.1 až 4.17 této výzvy) a v návrhu objednávky předmětu zakázky (příloha č. 3 této výzvy) dané části zakázky, a to v členění:
Nabídková cena je cenou pevnou, nejvýše přípustnou, kterou není možno překročit. Obsahuje veškeré náklady uchazeče spojené s poskytnutím služeb dle zadávacích podmínek. Jedná se zejména o následující náklady:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v listinné podobě.
Uchazeč je povinen nabídku doručit v řádně uzavřené obálce (balíku) opatřené jeho razítkem a zřetelně označené nápisem: NEOTVÍRAT PŘED TERMÍNEM – ZAKÁZKA „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců Erste Grantika Advisory, a.s. – část …“.
Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče, na níž bude možno zaslat informaci o tom, že nabídka byla doručena po lhůtě pro podání nabídek, bude-li doručena po uplynutí této lhůty.
Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii (označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB nosiči přiloženém k originálu nabídky.
Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede na krycím listu kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
V každé části zakázky může uchazeč podat pouze jednu nabídku. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více částí zakázky. Zadavatel tak umožňuje uchazeči podat několik samostatných nabídek. Pokud uchazeč podává nabídku na více částí, musí podat na každou část samostatnou nabídku v samostatné obálce. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informace o poskytování dodatečných informací |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d)dokumenty k prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů (pro část 16 zakázky: Zákon o zadávání veřejných zakázek) e)návrh objednávky předmětu zakázky, podepsaný osobou oprávněnou zastupovat uchazeče příloha č. 3 této výzvy dle dané části zakázky včetně požadovaných příloh:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.