- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců - Windows 10
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13113
Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců - Windows 10
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Krajská zdravotní, a.s.
Sídlo zadavatele: Sociální péče 3316/12A 401 13, Ústí nad Labem
- Jméno: Ing. Petr Fiala
- Telefon: +420477114105
- E-mail: sekretariat@kzcr.eu
IČ zadavatele: 25488627
DIČ zadavatele: CZ25488627
- Jméno: Lenka Fridrichová
- Telefon: +420477117949
- E-mail: lenka.fridrichova@kzcr.eu
Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: https://zakazky.kzcr.eu/contract_display_1777.html
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
kurzy Microsoft Windows 10
kód kurzů MOC 20697-1 (Windows 10 – nasazení a správa) a MOC 10982 (Windows 10 – podpora a řešení potíží)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 505000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.08.2020
Místo dodání / převzetí plnění: dle zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Analogicky dle § 74 a § 77 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, (dále jen „ZZVZ“)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Celá nabídka bude předložena v elektronické podobě ve formátu *.pdf a pokud možno v jednom souboru. Dokumenty mohou být předloženy v archivu formátu zip, rar, 7z.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce a podepsána zaručeným elektronickým podpisem ve smyslu zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Zadavatel doporučuje řazení řádně očíslovaných listů nabídky v tomto pořadí (uvedené dokumenty musí nabídka obsahovat):
Krycí list (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele;
Doklady prokazující kvalifikační způsobilost dle této výzvy;
Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (případně spolu s plnou mocí);
Cenová nabídka (nabídka počtu hodin poskytnutých vzdělávacích služeb), pro předložení nabídky může dodavatel využít tabulku v příloze č. 5 této výzvy.
Příloha č. 3 - Technická specifikace
Ostatní doklady a dokumenty požadované zadavatelem.
Údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v jejích přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je dodavatel povinen plně respektovat při zpracování nabídky. Nedodržení požadavků zadavatele uvedených v této výzvě budou považovány za nesplnění zadávacích podmínek a dodavatel bude vyloučen z další účasti na veřejné zakázce.
Obchodní a platební podmínky se řídí závazným návrhem smlouvy dle přílohy č. 2 této výzvy. Dodavatel je oprávněn do tohoto návrhu zasahovat pouze na místech k tomu určených.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu jako celkovou cenu za 10 kurzů MOC 20697-1 (Windows 10 – nasazení a správa) a 10 kurzů MOC 10982 (Windows 10 – podpora a řešení potíží) v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v české měně.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Účastník podá nabídku v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK Krajské zdravotní, a.s., na adrese: https://zakazky.kzcr.eu/ . Více informací o elektronickém nástroji E-ZAK naleznete na adrese http://www.ezak.cz .
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o poskytnutí dodatečných informací účastník podá prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK na adrese https://zakazky.kzcr.eu/ , zadavatel si vyhrazuje právo komunikovat a sdělovat svá rozhodnutí prostřednictvím profilu zadavatele.Vysvětlení zadávací dokumentace se řídí analogicky ustanovením § 98 zákona. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace se řídí analogicky ustanovením § 99 zákona.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (15. 11. 2019 14:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv.
Datum ukončení: 27. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.