Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců - Windows 10

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13113

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců - Windows 10

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Krajská zdravotní, a.s.

Sídlo zadavatele: Sociální péče 3316/12A 401 13, Ústí nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Fiala
  • Telefon: +420477114105
  • E-mail: sekretariat@kzcr.eu

IČ zadavatele: 25488627

DIČ zadavatele: CZ25488627

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Fridrichová
  • Telefon: +420477117949
  • E-mail: lenka.fridrichova@kzcr.eu

Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.kzcr.eu/contract_display_1777.html

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
kurzy Microsoft Windows 10
kód kurzů MOC 20697-1 (Windows 10 – nasazení a správa) a MOC 10982 (Windows 10 – podpora a řešení potíží)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 505000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.08.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
dle zadávací dokumentace

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Analogicky dle § 74 a § 77 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, (dále jen „ZZVZ“)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Celá nabídka bude předložena v elektronické podobě ve formátu *.pdf a pokud možno v jednom souboru. Dokumenty mohou být předloženy v archivu formátu zip, rar, 7z.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce a podepsána zaručeným elektronickým podpisem ve smyslu zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Zadavatel doporučuje řazení řádně očíslovaných listů nabídky v tomto pořadí (uvedené dokumenty musí nabídka obsahovat):

Krycí list (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele;

Doklady prokazující kvalifikační způsobilost dle této výzvy;

Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (případně spolu s plnou mocí);

Cenová nabídka (nabídka počtu hodin poskytnutých vzdělávacích služeb), pro předložení nabídky může dodavatel využít tabulku v příloze č. 5 této výzvy.

 

Příloha č. 3 - Technická specifikace

 

Ostatní doklady a dokumenty požadované zadavatelem.

Údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v jejích přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je dodavatel povinen plně respektovat při zpracování nabídky. Nedodržení požadavků zadavatele uvedených v této výzvě budou považovány za nesplnění zadávacích podmínek a dodavatel bude vyloučen z další účasti na veřejné zakázce.

 

Obchodní a platební podmínky se řídí závazným návrhem smlouvy dle přílohy č. 2 této výzvy. Dodavatel je oprávněn do tohoto návrhu zasahovat pouze na místech k tomu určených.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu jako celkovou cenu za 10 kurzů MOC 20697-1 (Windows 10 – nasazení a správa) a 10 kurzů MOC 10982 (Windows 10 – podpora a řešení potíží) v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v české měně. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Účastník podá nabídku v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK Krajské zdravotní, a.s., na adrese: https://zakazky.kzcr.eu/ . Více informací o elektronickém nástroji E-ZAK naleznete na adrese http://www.ezak.cz .

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o poskytnutí dodatečných informací účastník podá prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK na adrese https://zakazky.kzcr.eu/ , zadavatel si vyhrazuje právo komunikovat a sdělovat svá rozhodnutí prostřednictvím profilu zadavatele.Vysvětlení zadávací dokumentace se řídí analogicky ustanovením § 98 zákona. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace se řídí analogicky ustanovením § 99 zákona.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele včetně důvodů ekonomických, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv.

Datum ukončení: 27. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 11. 2019
 
Aktualizováno: 16. 12. 2019