- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Poradenské činnosti pro ÚP ČR – Pardubický kraj IV
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13973
Název zakázky: Poradenské činnosti pro ÚP ČR – Pardubický kraj IV
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 1. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Klimpl
- Telefon: +420950144712
- E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Lenka Šafránková
- Telefon: +420950144712
- E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2022 08:00
Místo pro podání nabídek: https://nen.nipez.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „VZ“) je zajištění poradenských činností dle § 105 odst. 1 písm. a) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ“) pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a účastníky pracovní rehabilitace (dále jen „účastník/účastníci poradenských činností“).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46360000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Rámcová dohoda končí vyčerpáním maximálního objemu finančních prostředků uvedených v Rámcové dohodě nebo nejpozději do čtyř let ode dne nabytí účinnosti Rámcové dohody. Tím není dotčeno právo zadavatele na dřívější ukončení smluvního plnění.
Místo dodání / převzetí plnění: Pardubický kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Ekonomická výhodnost nabídek bude stanovena v souladu s § 114 odst. 2 ZZVZ na základě nejnižší nabídkové ceny, tj. nejnižší nabídková cena plnění za osobu v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- specifikováno v ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
specifikováno v ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za jednoho účastníka poradenského programu absolutní částkou v českých korunách (CZK), vždy bez DPH, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně v elektronické podobě pro každou část VZ samostatně, a to prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 5 částí. Dodavatelé mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu část nebo na obě části této veřejné zakázky.Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Zadavatel v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ poskytne vysvětlení ZD na základě písemné žádosti dodavatele zaslané prostřednictvím elektronického nástroje NEN v souladu s ustanoveními o elektronické komunikaci uvedenými v kapitole č. 10 ZD.
Zadávací řízení se řídí: zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Soubory ke stažení:
- ZD_POR_IV_UP_CR_Pardubicky_kraj.pdf (28. 1. 2022 09:12)
- pril_c_1_KL_nabidky_POR_Pard_kraj_IV.doc (28. 1. 2022 09:12)
- pril_c_2_CP_zakl_zpus.docx (28. 1. 2022 09:13)
- Pril_c_3_CP_o_neexistenci_stretu_zajmu.doc (28. 1. 2022 09:13)
- Pril_c_4_RD_POR_IV_Pard_Kraj.pdf (28. 1. 2022 09:13)
- pril_c_5_Seznam_poddod_POR_Pard_kraj_IV.docx (28. 1. 2022 09:13)
- Pril_c_6_Nabidka_provedeni_PC_POR_IV_Pard_kraj.doc (28. 1. 2022 09:13)
- Pril_c_7_Kalkulace_POR_Pard_kraj_IV.docx (28. 1. 2022 09:13)
- Pril_c_8_Specifikace_poradenske_cinnosti.pdf (28. 1. 2022 09:13)
- PZZ_cast_1_POR_IV_Pard_kraj.pdf (18. 10. 2022 11:26)
- PZZ_cast_2_POR_IV_Pard_kraj.pdf (18. 10. 2022 11:26)
- PZZ_cast_3_POR_IV_Pard_kraj.pdf (18. 10. 2022 11:27)
- PZZ_cast_4_POR_IV_Pard_kraj.pdf (18. 10. 2022 11:27)
- PZZ_cast_5_POR_IV_Pard_kraj.pdf (18. 10. 2022 11:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 1: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 2: PMVIA s.r.o., Průmyslová 591/1, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov, IČ: 27673189
Datum podpisu smlouvy: 10. 10. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 3: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 4: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 5: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.