- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Poradenství při tvorbě a aplikaci strategie RLZ
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12013
Název zakázky: Poradenství při tvorbě a aplikaci strategie RLZ
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002905 Varnsdorf - efektivní veřejnou správou ke konkurenceschopnosti regionu příjemce: Město Varnsdorf
Název/obchodní firma zadavatele: Město Varnsdorf
Sídlo zadavatele: nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf
- Jméno: Ing. Stanislav Horáček
- Telefon: +420417545102
- E-mail: stanislav.horacek@varnsdorf.cz
IČ zadavatele: 00261718
DIČ zadavatele: CZ00261718
- Jméno: Ing. Radek Kříž
- Telefon: +420417545101
- E-mail: radek.kriz@varnsdorf.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: MÚ Varnsdorf, nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Konkrétním cílem Městského úřadu Varnsdorf je:
posílit řízení lidských zdrojů na MÚ Varnsdorf provedením revize, standardizace a optimalizace,
zavedením strategie RLZ. Celkem 21 účastníků kurzů.
Zavedení strategie Řízení lidských zdrojů (RLZ) na úřad se bude sestávat z kroků, které vítězný uchazeč provede během 11 měsíců.
Určení bližšího rozsahu a obsahu požadovaných bodů a časový harmonogram:
- zpracování pilotní verze strategie RLZ, která bude podrobně rozvádět a plánovat činnosti uvedené
níže, 1. – 3. měsíc realizace projektu, tj. únor – duben 2018
- provedení personálního auditu: diagnostika profesní způsobilosti, potenciálu a vhodné skladby
zaměstnanců, posouzení personálních procesů a efektivity využití LZ, 3. – 5. měsíc realizace
projektu, tj. duben – červen 2018
- zpracování kompetenčních modelů pro vybrané pracovníky MÚ: definování kompetencí, dělení
kompetencí - hlavní/segmentové atd., 5. – 7. měsíc realizace projektu, tj. červen – srpen 2018
- kurz řízení RLZ pro manažera RLZ
- kurz řízení RLZ pro vedoucí odborů/oddělení
- kurz lektorování pro interní lektory
- tvorba nástroje hodnocení výkonu, potenciálu a kompetencí zaměstnanců: analýza současného
stavu hodnocení zaměstnanců, školení pro členy RLZ týmu v oblasti hodnocení, zpracování metodiky
hodnocení, 8. – 9. měsíc realizace projektu, tj. září – říjen 2018
- tvorba standardu personalistiky pro vedoucí pracovníky: zmapování současného stavu personálních
nástrojů MÚ, zpracování standardu (požadavky na pracovní místo a na uchazeče, pravidla vedení
rozhovoru, metodika adaptace zaměstnanců, vytvoření systematického plánu vzdělávání, motivace
zaměstnanců, podpůrné formuláře), 10. – 11. měsíc realizace projektu, tj. listopad – prosinec 2018
- zpracování finální verze strategie RLZ na základě výsledků činností popsaných výše, 9. – 11. měsíc
realizace projektu, tj. říjen – prosinec 2018
Výstupy:
- 21 účastníků kurzů
- zpráva z personálního auditu
- kompetenční modely
- nástroj hodnocení
- systematický plán vzdělávání
- standard personalistiky
- strategie RLZPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 440000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 01. 02. 2018 do 31. 12. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Město Varnsdorf – se sídlem Městský úřad Varnsdorf, nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky a to podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH
Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, která bude obsahovat nejnižší cenu předložené nabídky za předpokladu splnění všech požadavků stanovených zadavatelem. Zadavatel seřadí nabídky podle jejich nabídkové ceny, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku.
V případě rovnosti nabídek s nejnižší nabídkovou cenou určí zadavatel vítězného účastníka náhodným výběrem provedeným např. losem. Účastníci, kterých se výběr losem týká, mají právo se zúčastnit losování a zkontrolovat před zahájením losovací zařízení a prostředky sloužící k losování.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Společná ustanovení o kvalifikaci
Účastník v rámci své nabídky prokáže níže uvedené kvalifikační předpoklady. V případě nesplnění veškerých požadovaných kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu v rámci předložené nabídky, a to ani po případné žádosti zadavatele na vysvětlení či objasnění kvalifikačních předpokladů, bude takový účastník vyloučen z další účasti v zadávacím řízení.
Prokazování kvalifikace získané v zahraničí
V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem s prostým překladem do českého jazyka.Kvalifikace v případě společné účasti dodavatelů
V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost (v rozsahu výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence - pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje) každý dodavatel samostatně.Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob
Dodavatel může prokázat určitou část kvalifikace, s výjimkou kritéria výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:doklady prokazující splnění profesní způsobilosti v rozsahu výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence - pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje jinou osobou,
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou a
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.Má se za to, že požadavek podle výše uvedeného odstavce písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady technické kvalifikace v rozsahu seznamu stavebních prací nebo v rozsahu osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k takové osobě, musí dokument podle výše uvedeného odstavce písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat stavební práce či služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.
Změny kvalifikace účastníka zadávacího řízení
Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci; zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, žea) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny,
b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a
c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.Dozví-li se zadavatel, že dodavatel nesplnil povinnost o předložení výše uvedených dokladů, zadavatel má důvod pro vyloučení ze zadávacího řízení.
Pravost a stáří dokladů prokazující kvalifikaci
Dodavatel předloží doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů minimálně v prosté kopii. Zadavatelem požadovaná čestná prohlášení v rámci těchto zadávacích podmínek musí být podepsaná osobou oprávněnou účastníka zastupovat (tj. statutárním orgánem dodavatele, případně jinou zmocněnou osobou, kdy dodavatel musí ke své nabídce přiložit kopii takového zmocnění této osoby, a to jako součást dokladů, kterými dodavatel prokazuje splnění kvalifikace).Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění požadovaného kvalifikační způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení tohoto výběrového řízení.
Zadavatel si nejpozději před uzavřením smlouvy od dodavatele vyžádá předložení originálů či úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace, pokud již nebyly v originále či úředně ověřené kopii předloženy v zadávacím řízení. Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen je předložit. Nesplnění této povinnosti, tj. nepředložení požadovaných originálů či úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace, je důvodem pro vyloučení dodavatele.
Rozsah a požadavky na prokázání kvalifikace
Účastník je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat splnění kvalifikace v níže uvedeném rozsahu. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je účastník, který prokáže splnění- Základní způsobilosti,
- Profesní způsobilosti,
- Technické kvalifikace.
Základní způsobilost
Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti účastníka.
Základní způsobilost splňuje účastník, který:a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin (uvedený v příloze č. 2 této výzvy), nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje k prokázání profesní způsobilosti účastníka předložit:ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují,Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje k prokázání technické kvalifikace účastníka předložit:seznam služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení obsahující alespoň 1 zakázku obdobného charakteru jako je předmět plnění zakázky ve finančním objemu min. 200.000,- Kč bez DPH za zakázku (jedná se o celkovou hodnotu referenční zakázky) a to včetně osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení těchto služeb.
seznam techniků (lektorů), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména těch, které zajišťují kontrolu kvality nebo budou provádět služby bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům - všichni členové realizačního týmu musí mít praxi s poskytováním služeb, které jsou předmětem této veřejné zakázky, v délce minimálně tří letZpůsob prokázání způsobilosti/kvalifikace účastníkem
Způsob prokázání požadované základní způsobilosti
- doložením Čestného prohlášení, které je přílohou č. 2 této výzvy, z něhož vyplývá prokázání základní způsobilosti dle písm. a) až e). (Doklad musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení tohoto zadávacího řízení)
Způsob prokázání požadované profesní způsobilosti
a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. (Doklad musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení tohoto zadávacího řízení) nebo
b) výpis z živnostenského rejstříku či obdobné licence
Způsob prokázání požadované technické kvalifikace
a) seznam významných služeb za poslední 3 roky, obsahující alespoň 1 zakázku v oblasti poradenství při tvorbě a aplikaci strategie RLZ či implementace systému hodnocení zaměstnanců ve finančním objemu min. 200.000,- Kč bez DPH za zakázku (jedná se o celkovou hodnotu referenční zakázky), dle přílohy č. 2 této výzvy. Přílohou seznamu služeb, musí být k uvedené zakázce osvědčení o řádném provedení a splnění příslušné referenční zakázky vydané objednatelem, kdy takové osvědčení musí zahrnovat a obsahovat minimálně údaje požadované shora zadavatelem v rámci služby uvedené v tomto Seznamu služeb a dále údaj o řádném provedení a splnění příslušné služby. Účastník může příslušné osvědčení dle tohoto ustanovení nahradit rovnocenným dokladem kterým je zejména smlouva uzavřená s příslušným objednatelem a doklad o uskutečnění plnění účastníka.
b) seznam osob s uvedením jejich jmen a funkcí, které se budou podílet na veřejné zakázce. Minimální úroveň těchto kvalifikačních předpokladů:
min. praxe v oboru - s poskytováním služeb, které jsou předmětem této veřejné zakázky, v délce minimálně 3 let
c) u výše uvedených osob účastník doloží osvědčení o odborné kvalifikaci osob odpovědných za plnění veřejné zakázky:
- délka odborné praxe v poskytování služby, která je předmětem této veřejné zakázky v min. délce 3 let, bude prokázána podepsaným životopisem vedoucího realizačního týmu
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána písemně v originále a jedné kopii. Součástí nabídky bude též CD s elektronickou verzí nabídky.
Nabídka v listinné podobě musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a textem „NEOTVÍRAT“: „Poradenství při tvorbě a aplikaci strategie RLZ – NEOTVÍRAT“ Dále bude na obálce uveden název a adresa účastníka zadávacího řízení.
Nabídka musí být společně s veškerými požadovanými doklady a přílohami svázána do jednoho svazku (všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity).
Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce.
Účastník může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku. Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými účastníky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Obsah nabídky
V nabídce účastník předloží:
Krycí list nabídky (příloha č. 1)
Obsah nabídky
ČP – základní způsobilost (příloha č. 2)
Doložení nabídkové ceny - List s uvedením nabídkové ceny vč. členění, resp. položkový rozpočet (příloha č. 3)
Seznam služeb (Příloha č. 4)
Seznam poddodavatelů a vyjádření jejich podílu na veřejné zakázce, v případě nevyužití poddodavatele, čestné prohlášení, že účastník nemá v úmyslu zadat žádnou část veřejné zakázky poddodavatelům (Příloha č. 5)
Závazný návrh Smlouvy (Příloha č. 6)
h) Harmonogram realizace uvedený v týdnech
Doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace
Kompletní scan celé nabídky na CD nebo DVD.
Čestná prohlášení, Položkový rozpočet, Harmonogram realizace a Návrh smlouvy budou podepsány osobou oprávněnou jednat za účastníka nebo osobou příslušně zmocněnou (originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky účastníka).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky včetně všech souvisejících činností. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná.
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za poskytnutí služeb v souladu s výzvou k podání nabídek a touto zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v korunách českých bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena bude dále strukturována v předepsaném členění dle doporučeného vzoru uvedeného v příloze č. 3 Doložení nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být zpracována v dělení na cenu bez DPH, částku DPH a cenu včetně DPH. Pro hodnocení nabídek bude relevantní celková cena bez DPH.
Shora stanovená předpokládaná hodnota veřejné zakázky i jednotlivých částí jejího předmětu je zároveň cenou nepřekročitelnou. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH a zákonných poplatkůPožadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána písemně v originále a jedné kopii. Součástí nabídky bude též CD s elektronickou verzí nabídky Nabídka v listinné podobě musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a textem „NEOTVÍRAT“: „Poradenství při tvorbě a aplikaci strategie RLZ – NEOTVÍRAT“ Dále bude na obálce uveden název a adresa účastníka zadávacího řízení. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Účastník může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku. Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými účastníky, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v přechozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (vč. přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel uveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní a platební podmínky:
Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v závazném návrhu Smlouvy o poskytování služeb, která je přílohou této výzvy.
Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka nebo osobou příslušně zmocněnou (originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky účastníka). Účastník do návrhu Smlouvy o poskytování služeb doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikaci a nabídkovou cenu) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy. Všechny ostatní změny mimo výše uvedené jsou nepřípustné a budou mít za následek vyloučení účastníka z výběrového řízení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vvyzva k podani nabidek RLZ.pdf (10. 1. 2018 14:42)
- vysvetleni zadavacich podminek.pdf (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 01 - KRYCÍ LIST.docx-2 (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 02 - ČP zakladní způsobilost.docx-2 (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 03 - DOLOŽENÍ CENOVÉ NABÍDKY.docx-2 (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 04 - SEZNAM VÝZNAMNÝCH SLUŽEB.docx-2 (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 05 - SEZNAM PODDODAVATELŮ.docx-2 (15. 1. 2018 18:00)
- Příloha 06 - Smlouva o poskytování služeb RLZ.rtf-1 (15. 1. 2018 18:00)
- vysvětlení zadávacích podminek 2.pdf (17. 1. 2018 12:38)
- vysvetleni zadavacich podminek 3.pdf (18. 1. 2018 10:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru RLZ.pdf (12. 2. 2018 23:09)
- oznámení o podpisu smlouvy.pdf (9. 5. 2018 09:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 280000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M. C. TRITON, spol. s r. o., IČ 49622005Evropská 846/17a160 00 Praha 6, zastoupen: Ing. Luďkem Pfeiferem, jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2018
Datum ukončení: 20. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.