Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení nákladního vozidla

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13503

Název zakázky: Pořízení nákladního vozidla

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Imperium Holz, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Mickiewiczova 1287/33a, Karviná Ráj, 734 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Lepka
  • Telefon: +420732308275
  • E-mail: imperiumholz@gmail.com

IČ zadavatele: 05026911

DIČ zadavatele: CZ05026911

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Lepka
  • Telefon: +420732308275
  • E-mail: imperiumholz@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2020 14:00

Místo pro podání nabídek:
Doporučeně poštou na sídlo firmy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této zakázky je nákup vozidla do 3,5 tuny s nástavbou pro potřeby převozu kulatého a palivového dříví.

 

Vozidlo do 3,5 tuny

Jednokabina 1+2

Objem motoru minimum 2750ccm, maximum 2999ccm

Výkon motoru minimum 110kw

Emisní norma Euro6, AdBlue

Pohon zadní nápravy

Zadní (hnaná) náprava - dvojmontáž

Uzávěrka diferenciálu

Rozvor minimum 3300mm, maximum 3600mm

Palivo – nafta

Řízení vlevo

Zimní pneumatiky na ocelových kolech

Letní pneumatiky na ocelových kolech

Tažné zařízení na 3,5 tuny

Couvací kamera

Multifunkční volant a bluetooth radio pro příjem handsfree hovorů

Klimatizace

Odpružené sedadlo řidiče

 

Nástavba

3-stranný sklápěč

Délka korby minimum 3,4metru, maximum 3,7 metru

Výška bočnic min 600mm

Materiál bočnic – hliník

Ochranný rám

Přihrádka na nářadí

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Q3/2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Karviná, sídlo firmy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.

 

Při hodnocení nabídek seřadí hodnotící komise nabídky od nejnižší ceny bez DPH, přičemž nabídka s nejnižší cenou bez DPH bude považována za vítěznou. V případě rovnosti cen provede hodnotící komise transparentní náhodný výběr.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci.

Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v příslušené kapitole této výzvy.

 

Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.

 

Nabídka bude potvrzena (tzn. návrh smlouvy bude podepsán) osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument v originále či v úředně ověřené kopii.

 

Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

 

Uzavřená obálka s nabídkou musí být opatřena adresou zadavatele zakázky, adresou dodavatele a nápisem „Neotevírat“.

 

Všechna čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

 

Součástí nabídky je dodání vyplněné Kupní smlouvy a vytvoření přílohy č.1 ke kupní smlouvě, viz. kupní smlouva – a to v souhladu s Popisem (specifikací) předmětu zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cenová nabídka Dodavatele se týká dodání 1ks vozidla v Q3/2020, přičemž Dodavatel podává nabídku na cenu dodání v tomto termínu, tzn. s ohledem na možné změny cen předmětu zakázky.

 

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cen bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může probíhat formou emailu na uvedenou kontaktní emailovou adresu nebo doporučeně poštou na uvedenou adresu sídla firmy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 888715.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFI AUTO CZ, a.s., Kolovratská 1367, 251 01 Říčany IČ: 26178559

    Datum podpisu smlouvy: 8. 9. 2020

Datum ukončení: 8. 9. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 7. 2020
 
Aktualizováno: 31. 1. 2022