- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení nákladního vozidla
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13503
Název zakázky: Pořízení nákladního vozidla
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Imperium Holz, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Mickiewiczova 1287/33a, Karviná Ráj, 734 01
- Jméno: Ing. Martin Lepka
- Telefon: +420732308275
- E-mail: imperiumholz@gmail.com
IČ zadavatele: 05026911
DIČ zadavatele: CZ05026911
- Jméno: Ing. Martin Lepka
- Telefon: +420732308275
- E-mail: imperiumholz@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2020 14:00
Místo pro podání nabídek: Doporučeně poštou na sídlo firmy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je nákup vozidla do 3,5 tuny s nástavbou pro potřeby převozu kulatého a palivového dříví.
Vozidlo do 3,5 tuny
Jednokabina 1+2
Objem motoru minimum 2750ccm, maximum 2999ccm
Výkon motoru minimum 110kw
Emisní norma Euro6, AdBlue
Pohon zadní nápravy
Zadní (hnaná) náprava - dvojmontáž
Uzávěrka diferenciálu
Rozvor minimum 3300mm, maximum 3600mm
Palivo – nafta
Řízení vlevo
Zimní pneumatiky na ocelových kolech
Letní pneumatiky na ocelových kolech
Tažné zařízení na 3,5 tuny
Couvací kamera
Multifunkční volant a bluetooth radio pro příjem handsfree hovorů
Klimatizace
Odpružené sedadlo řidiče
Nástavba
3-stranný sklápěč
Délka korby minimum 3,4metru, maximum 3,7 metru
Výška bočnic min 600mm
Materiál bočnic – hliník
Ochranný rám
Přihrádka na nářadí
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Q3/2020
Místo dodání / převzetí plnění: Karviná, sídlo firmy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.
Při hodnocení nabídek seřadí hodnotící komise nabídky od nejnižší ceny bez DPH, přičemž nabídka s nejnižší cenou bez DPH bude považována za vítěznou. V případě rovnosti cen provede hodnotící komise transparentní náhodný výběr.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v příslušené kapitole této výzvy.
Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
Nabídka bude potvrzena (tzn. návrh smlouvy bude podepsán) osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument v originále či v úředně ověřené kopii.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Uzavřená obálka s nabídkou musí být opatřena adresou zadavatele zakázky, adresou dodavatele a nápisem „Neotevírat“.
Všechna čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Součástí nabídky je dodání vyplněné Kupní smlouvy a vytvoření přílohy č.1 ke kupní smlouvě, viz. kupní smlouva – a to v souhladu s Popisem (specifikací) předmětu zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka Dodavatele se týká dodání 1ks vozidla v Q3/2020, přičemž Dodavatel podává nabídku na cenu dodání v tomto termínu, tzn. s ohledem na možné změny cen předmětu zakázky.
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cen bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může probíhat formou emailu na uvedenou kontaktní emailovou adresu nebo doporučeně poštou na uvedenou adresu sídla firmy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vyzva cervenec Lepka.pdf (13. 7. 2020 15:02)
- Kupní smlouva IH automobil.docx (13. 7. 2020 15:02)
- oznameni_vysledek_hodnoceni.pdf (31. 1. 2022 15:11)
- podpis_sml_oznameni.pdf (31. 1. 2022 15:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 888715.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFI AUTO CZ, a.s., Kolovratská 1367, 251 01 Říčany IČ: 26178559
Datum podpisu smlouvy: 8. 9. 2020
Datum ukončení: 8. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.