Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení technického vybavení pro projekty transformace psychiatrické péče a projekt elektronizace zdravotnictví

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11828

Název zakázky: Pořízení technického vybavení pro projekty transformace psychiatrické péče a projekt elektronizace zdravotnictví

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo zdravotnictví

Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 375, Praha - 12801, CZ

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Zeman
  • Telefon: +420224972774
  • E-mail: martin.zeman@mzcr.cz

IČ zadavatele: 00024341

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Václav Tůma
  • Telefon: +420224972165
  • E-mail: vaclav.tuma@mzcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronické podání

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky bude pořízení dodávky zařízení a vybavení (mobilní telefon, notebook včetně brašny, monitor, digitální videokamera, kompaktní přenosný dataprojektor, stacionární dataprojektor, multifunkční zařízení pro intenzivní využití, běžná tiskárna pro 1 PC, myš, projekční plátno). Činnosti realizačního týmu se budou odehrávat z velké části v terénu, proto realizační tým potřebuje k výkonu práce mob. telefony, notebooky a digit. videokameru. Zbytek dodávky bude předmětem vybavení nově vzniklých kanceláří.

Název položkyMěrná jednotkaMnožstvíPopisČást zakázky

Mobilní telefon

Kus84Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.1 - Mobilní telefony
Projekční plátnoKus1Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení

Myš

Kus24Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení

Digitální videokamera

Kus5Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
Stacionární dataprojektorKus1Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
Kompaktní přenosný dataprojektorKus7Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
Multifunkční zařízení pro intenzivní využitíKus2Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
Notebook včetně brašnyKus84Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
MonitorKus21Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení
Běžná tiskárna pro 1 PC laser/černobíláKus1Specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 Výzvy.2 - Technické vybavení

 

Zadavatel rozděluje veřejnou zakázku na 2 části. Dodavatel je oprávněn podat nabídku do jedné či do obou částí veřejné zakázky.

 

příloha č. 1 - Specifikace předmětu veřejné zakázky - technická specifikace, 1. část

příloha č. 1 - Specifikace předmětu veřejné zakázky - technická specifikace, 2. část

příloha č. 2 - Specifikace – cenová tabulka, část 1. Mobilní telefony

 příloha č. 2 - Specifikace – cenová tabulka, část 2. Technické vybavení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1775057,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
24 měsíců od uzavření smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena bez DPH

  • Pořadí nabídek bude sestaveno podle výše nabídkové ceny tak, že na prvním místě bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou a na dalších místech nabídky s vyšší cenou, na posledním místě pak nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou.

  • Informace o ceně vkládá uchazeč bez DPH

  • Nabídky se stejným hodnocením budou seřazeny následujícím způsobem: Při stejném pořadí nabídek bude vybráno losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní dodavatel, který:

  • prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 ZZVZ
  • prokáže splnění profesní způsobilosti dle § 77 ZZVZ

Zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladu.

 

Ustanovení §Podmínky/předpokladyZpůsob prokázání
§ 74 odst. 1 písm. a)

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. a) zákona splňuje dodavatel, který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.

čestné prohlášení
§ 74 odst. 1 písm. b)

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. b) zákona splňuje dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek.

čestné prohlášení
§ 74 odst. 1 písm. c)

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. c) zákona splňuje dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění.

čestné prohlášení
§ 74 odst. 1 písm. d)

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. d) zákona splňuje dodavatel, který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na  ociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

čestné prohlášení
§ 74 odst. 1 písm. e)

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 písm. e) zákona splňuje dodavatel, který není v likvidaci, proti dodavateli nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, proti dodavateli nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo dodavatel není v obdobné situaci podle právního rádu země sídla dodavatele.

čestné prohlášení
§ 77 odst. 1

Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

kopie dokladu
§ 77 odst. 2 písm. a)Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.kopie dokladu

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel podá nabídku elektronicky prostřednictvím eTržiště.

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána: český

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

V dané části zakázky uchazeč vyplní typy nabízených výrobků včetně jejich základních parametrů tak, aby bylo zřejmé, že splňují minimální zadavatelem požadované parametry, a dále jejich cenu bez DPH.

Jestliže je u některého výrobku uvedena maximální možná cena, je povinen uchazeč nabídnout výrobek s cenou, která nebude přesahovat maximální možnou cenu. Toto pravidlo platí obdobně v případě, že je některý

ze zadavatelem požadovaných parametrů výrobku (např. hmotnost) či dílčích hodnotících kritérií omezen jako maximální či minimální možný.

Nabídková cena je cena bez DPH.

Samotná nabídka bude vyplněná do tabulky v příloze č. 2. Specifikace – cenová tabulka (část 1, část 2) .

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel podá nabídku elektronicky prostřednictvím eTržiště. https://www.tendermarket.cz/home.seam

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je povinen identifikovat ve své nabídce výrobce, název a typ jednotlivých položek a doplnit smlouvu včetně přílohy č. 2 smlouvy. Předpokládaná hodnota VZ je cenou maximální a v zadávacím řízení nepřekročitelnou. Pravidla eAukce a další informace technické povahy včetně kódování a šifrování jsou k dispozici v provozním řádu eTržiště.Veškerá komunikace mezi dodavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Další informace týkající se veřejné zakázky jsou k dispozici v její elektronické verzi. V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást účastníci zadávacího řízení dotazy. Dotaz musí být zadavateli doručen nejpozději 4 pracovní dny před lhůtou podání nabídek. Zadavatel je povinen odpovědět na dotaz ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení dotazu a zaslat tex dotazu spolu s odpovědí všem uchazečům, kterým byla odeslána výzva. Text dotazu (bez identifikace tazatele) spolu s odpovědí uveřejní zadavatel v e-tržišti, pokud byla výzva uveřejněna.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Návrh smlouvy je přílohou výzvy k podání nabídky. Účastník výběrového řízení doplní do návrhu smlouvy údaje o prodávajícím, kontaktní osobě (včetně kontaktních údajů) a nabídkové ceně.
  • Celkovou cenu veřejné zakázky lze navýšit pouze v případě změny výše DPH.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 11. 2017
 
Aktualizováno: 7. 11. 2017