Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Portály spokojenosti pro město Havířov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13993

Název zakázky: Portály spokojenosti pro město Havířov

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Havířov

Sídlo zadavatele: Svornosti 86/2, 736 01 Havířov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Markéta Uhrová, MBA
  • Telefon: +420721271498
  • E-mail: uhrova.marketa@havirov-city.cz

IČ zadavatele: 00297488

DIČ zadavatele: CZ00297488

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Mgr. Nazim Afana, LL.M.
  • Telefon: +420775966636
  • E-mail: afana.nazim@havirov-city.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2022 17:00

Místo pro podání nabídek:
statutární město Havířov - podatelna (osobně), poštou Město Havířov, Svornosti 86/2, 736 01 Havířov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Identifikační údaje veřejného zadavatele:

Název: statutární město Havířov

Sídlo: Svornosti 86/2, 736 01 Havířov-Město

IČO: 00297488

DIČ: CZ00297488

e-mail: posta@havirov-city.cz

tel.: 596 803 111

fax: 596 803 350

zastoupen: Ing. Markétou Uhrovou, MBA, vedoucí organizačního odboru

Název veřejné zakázky:

Portály spokojenosti pro město Havířov

Evidenční značka veřejné zakázky:

VZ/452/ORG/21

 

Druh veřejné zakázky:

Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky

 

V souladu s ust. § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), se jedná o zakázku zadávanou mimo režim zákona, přičemž zadavatel uvádí, že pokud je ve výzvě na tento zákon odkazováno, je tak učiněno pouze z důvodu specifikace rozsahu prokázání kvalifikace.

 

Veřejná zakázka se řídí pravidly Operačního programu Zaměstnanost a jeho závaznou dokumentací.

 

Předmět veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je pořízení a instalace 8 kusů portálů spokojenosti včetně jejich servisu do 28. 2. 2023 v rámci projektu „Otevřené a přívětivé město Havířov“, registrační číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016766 financovaného z Operačního programu Zaměstnanost a poté i následného servisu do 28. 2. 2024 již nad rámec uvedeného projektu.

 

Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy.  

 

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky:

595.000 Kč bez DPH (jedná se o maximální a nepřekročitelnou cenu)

 

Prohlídka místa plnění:

Zadavatel nepředpokládá prohlídku místa plnění. V případě zájmu lze dohodnout prohlídku místa plnění, přičemž datum a čas prohlídky je nutné předem telefonicky dohodnout s níže uvedenou kontaktní osobou.

 

Doba realizace veřejné zakázky:

termín zahájení plnění: účinnost smlouvy – zveřejnění v registru smluv (předpoklad duben 2022)

Termín dodání a instalace: 150 dnů ode dne účinnosti smlouvy

Servis do 28. 2. 2024

 

Poskytnutí zálohy:

NE

 

Dílčí plnění:

ANO (viz článek X. návrhu smlouvy)

 

Varianty nabídky:

NE

 

Kontaktní údaje pro podání žádosti o vysvětlení podmínek zadávacího řízení:

PhDr. Mgr. Nazim Afana, LL.M., odbor organizační

Tel.: 596 803 442

Adresa: Magistrát města Havířova

              Odbor organizační

              Svornosti 86/2, 736 01 Havířov-Město

E-mail: afana.nazim@havirov-city.cz

 

Žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení musí být doručena ve lhůtě alespoň 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

Zadavatel dodavatele upozorňuje, že zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení doručena včas.

 

Konec lhůty pro podání nabídek:

14. 3. 2022 ve 17:00:00 hodin

 

Místo podání nabídek:

Podatelna Magistrátu města Havířova, Svornosti 86/2, 736 01 Havířov-Město

 

Způsob podání nabídek:

V listinné podobě prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobním předáním v místě pro podání nabídek.

 

Otevírací doba podatelny:

v pondělí a ve středu od 7:30 hodin do 17:00 hodin

v úterý, ve čtvrtek a v pátek od 7:30 hodin do 14:00 hodin

 

Označení obálky s nabídkou:

Adresa odesílatele (uchazeče)

Adresa zadavatele:

Magistrát města Havířova

Svornosti 86/2

736 01 Havířov-Město

 

NEOTVÍRAT – VZ/452/ORG/21

„Portály spokojenosti pro město Havířov“

 

Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu.

 

Kritérium hodnocení:

Nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH

 

Způsob hodnocení nabídek:

Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu, přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Nabídková cena pro hodnocení bude vypočítána jako součet ceny celkem včetně DPH uvedené uchazečem v článku IX. odst. 1. smlouvy a roční ceny za servisní podporu včetně DPH uvedené v článku IX. odst. 4 smlouvy.

Maximální a nepřekročitelná nabídková cena je zadavatelem stanovena ve výši 719.950, - Kč včetně DPH.

V případě rovnosti dvou či více nabídkových cen bude pořadí takovýchto nabídek stanoveno losem za účasti těch uchazečů, jejichž nabídkové ceny budou shodné.

 

Základní způsobilost:

V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona

Způsob prokázání: originál čestného prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky

 

Profesní způsobilost:

1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky

2. doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

 

Způsob prokázání: kopie příslušných dokladů (nemusí být ověřené)

 

Technická kvalifikace:

Seznam minimálně 2 dodávek poskytnutých v posledních 3 letech přede dnem podání nabídky, přičemž předmětem každé byla dodávka portálu/ů spokojenosti včetně instalace v minimální hodnotě 200 tis. Kč včetně DPH za každou dodávku.

 

Způsob prokázání: originál seznamu formou čestného prohlášení s uvedením popisu předmětu poskytnuté dodávky, doby poskytnutí dodávky, hodnoty dodávky v Kč včetně DPH a identifikačních údajů objednatele (název, sídlo, IČO, kontaktní údaje oprávněného zástupce objednatele) ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče.

Za poskytnutou dodávku bude považována dodávka uvedená v seznamu, která byla v průběhu stanoveného období dokončena.

Uchazeč může k prokázání splnění této kvalifikace použít dodávky, které poskytl buď jako jediný dodavatel nebo jako dodavatel při společné účasti více dodavatelů nebo jako poddodavatel, avšak pouze v rozsahu, v jakém se na plnění podílel.

 

Společná účast dodavatelů:

V případě společné účasti dodavatelů může uchazeč prokázat kvalifikaci buď samostatně za každého dodavatele originálem čestného prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem dodavatele nebo originálem společného čestného prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem dodavatelů podávajících společnou nabídku. Oprávnění k podpisu dokumentů za všechny dodavatele podávající společnou nabídku musí být součástí nabídky. U společného čestného prohlášení pak uchazeč v úvodu čestného prohlášení uvede identifikační údaje všech dodavatelů podávajících společnou nabídku.

Výpis z obchodního rejstříku musí být předložen za každého dodavatele samostatně, pokud je v obchodním rejstříku zapsán.

V případě společné účasti dodavatelů uvedou dodavatelé v návrhu smlouvy identifikační údaje všech dodavatelů podávajících společnou nabídku, avšak pouze jednu adresu, na kterou mají být zasílány písemnosti, a jeden účet, na který mají být hrazeny platby, kdy odeslání písemnosti na tuto adresu a uhrazení platby na tento účet bude zadavatel považovat za odeslání a uhrazení každému dodavateli společné nabídky.

Zadavatel požaduje, aby v případě společné účasti dodavatelů nesli všichni dodavatelé podávající společnou nabídku společně a nerozdílně odpovědnost vůči zadavateli a třetím osobám v souvislosti s plněním veřejné zakázky, a to po celou dobu trvání závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Tento požadavek zadavatele je uveden v návrhu smlouvy.

Pokud bude uchazeč dodavatelem společné nabídky, pak již nemůže podat sám nabídku, nemůže být uchazečem jiné společné nabídky a nemůže být osobou, jejímž prostřednictvím jiný uchazeč prokazuje kvalifikaci.

 

Prokázání kvalifikace prostřednictvím poddodavatele:

Uchazeč může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti (s výjimkou výpisu z obchodního rejstříku) požadované zadavatelem prostřednictvím poddodavatele. Uchazeč je v takovém případě povinen zadavateli předložit

originál čestného prohlášení poddodavatele ve znění přílohy č. 3 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem poddodavatele ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky,

výpis z obchodního rejstříku poddodavatele, pokud je v rejstříku zapsán, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky,

doklad o oprávnění k podnikání poddodavatele v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, na jakém se bude poddodavatel podílet (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Poddodavatel, jehož prostřednictvím jiný uchazeč prokazuje kvalifikaci, pak již nemůže podat sám nabídku a nemůže být uchazečem jiné společné nabídky.

 

Jiný způsob prokázání kvalifikace:

Uchazeč může splnění kvalifikace prokázat předložením kopie (nemusí být ověřená) seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo kopie platného certifikátu systému certifikovaných dodavatelů, a to v rozsahu, v jakém doklad obsahuje požadavky na prokázání splnění kvalifikace.

Doklady musí být vydané v souladu s příslušnými ustanoveními zákona.

Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Zadavatel nemusí přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení podle ust. § 231 odst. 4 zákona.

Seznam kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikát může dodavatel nahradit osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátu.

V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

 

Plnění předmětu veřejné zakázky poddodavatelem:

Požadavky zadavatele na možnost plnění předmětu veřejné zakázky poddodavateli jsou uvedeny v návrhu smlouvy.

Uchazeč je povinen v čestném prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy uvést identifikační údaje všech poddodavatelů a části plnění veřejné zakázky, která má v úmyslu zadat poddodavatelům. Uchazeč, který nebude při plnění veřejné zakázky využívat poddodavatele, kolonky s požadovanými údaji proškrtne nebo v seznamu uvede, že se na plnění veřejné zakázky nebudou podílet poddodavatelé. Originál čestného prohlášení musí být vlastnoručně podepsán oprávněným zástupcem uchazeče.

 

Požadavky na zpracování nabídky:

Zpracování nabídkové ceny:

bude uvedena v české měně.

musí obsahovat veškeré nutné náklady potřebné k realizaci předmětu zakázky včetně všech nákladů souvisejících.        

cena bude uvedena a hodnocena včetně DPH (pro potřeby poskytovatele dotace vypište i cenu bez DPH a samotné DPH).

 

Doplnění návrhu smlouvy:

Návrh smlouvy, který je přílohou této výzvy, uchazeč doplní o tyto údaje:      

1. identifikační údaje uchazeče (v případě společné účasti dodavatelů uchazeč uvede identifikační údaje všech dodavatelů, avšak jednu adresu pro zasílání písemností a jeden účet pro úhradu plateb)

2. používanou softwarovou aplikaci/program

3. e-mail pro hlášení vad

4. dobu pro hlášení vad

5. dobu pro telefonickou podporu

6. nabídkovou cenu v členění dle odst. 1. a 4. článku IX. návrhu smlouvy

7. místo a datum podpisu smlouvy

8. jméno, příjmení a funkci osoby smlouvu podepisující

 

Upozornění: zadavatel nepřipouští změnu obchodních a platebních podmínek, které jsou uvedeny v návrhu smlouvy.

 

Obsah nabídky:

Nabídka uchazeče musí obsahovat tyto dokumenty:

originál návrhu smlouvy vlastnoručně podepsaný oprávněným zástupcem uchazeče včetně všech příloh v jednom vyhotovení.

originál čestného prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaný oprávněným zástupcem uchazeče.

případný originál čestného prohlášení ve znění přílohy č. 3 této výzvy vlastnoručně podepsaný oprávněným zástupcem poddodavatele, pokud je část kvalifikace prokazována prostřednictvím poddodavatele.

ostatní doklady a informace prokazující splnění kvalifikace uchazeče v rozsahu této výzvy, u kterých nestačí prokázání čestným prohlášením dle bodu 2. a 3.

případné plné moci či pověření pro osobu(y) podepisující za uchazeče, pokud doklady nepodepisuje uchazeč či statutární zástupce uchazeče.

případné plné moci či pověření pro osobu(y) podepisující za poddodavatele, pokud doklady nepodepisuje uchazeč či statutární zástupce poddodavatele.

Nabídku uchazeč podá v jednom vyhotovení.

 

Jazyk:

Zadavatel pro všechny písemnosti vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví povinnost jejich vyhotovení v českém jazyce. Písemnosti v jiném, než českém jazyce uchazeč předloží včetně překladu do českého jazyka.

Bude-li mít zadavatel pochybnosti o správnosti překladu, může si zadavatel od uchazeče vyžádat předložení úředně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků.

Zadavatel pro všechna ústní jednání vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví jako jednací jazyk češtinu nebo slovenštinu.

 

Závěrečné ustanovení:

Otevírání, posouzení a hodnocení nabídek se bude konat bez přítomnosti uchazečů.

Včas doručené nabídky se stávají majetkem zadavatele a uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce u třetích osob.

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek, na doplnění zadávacích podmínek, na zrušení zadávacího řízení. Veškeré změny, případně zrušení zadávacího řízení, bude provedeno v souladu s pravidly Operačního programu Zaměstnanost.

V případě, že zadavatel bude před uzavřením smlouvy vyžadovat originály nebo úředně ověřené kopie dokladů předložených v prosté kopii uchazečem v tomto zadávacím řízení, bude uchazeč povinen před podpisem smlouvy takové doklady zadavateli předložit.

Nepředložení požadovaných dokladů před uzavřením smlouvy zadavateli bude považováno za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy a zadavatel tak má právo vyzvat k uzavření smlouvy uchazeče, který se umístil jako další v pořadí.

 

Přílohy výzvy:

č. 1 – Návrh smlouvy včetně technické specifikace  

č. 2 – Čestné prohlášení uchazeče

č. 3 – Čestné prohlášení poddodavatele

 

Ke všem přílohám této výzvy mají zájemci přístup do konce lhůty pro podání nabídek dodavatele na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00297488 a na stránkách Evropského sociálního fondu www.esfcr.cz

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 595000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
150 dnů ode dne účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Magistrát města Havířova

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu, přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Nabídková cena pro hodnocení bude vypočítána jako součet ceny celkem včetně DPH uvedené uchazečem v článku IX. odst. 1. smlouvy a roční ceny za servisní podporu včetně DPH uvedené v článku IX. odst. 4 smlouvy.

Maximální a nepřekročitelná nabídková cena je zadavatelem stanovena ve výši 719.950, - Kč včetně DPH.

V případě rovnosti dvou či více nabídkových cen bude pořadí takovýchto nabídek stanoveno losem za účasti těch uchazečů, jejichž nabídkové ceny budou shodné.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost:

V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona

Způsob prokázání: originál čestného prohlášení ve znění přílohy č. 2 této výzvy vlastnoručně podepsaného oprávněným zástupcem uchazeče ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky

 

Profesní způsobilost:

1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky

2. doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění), pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

Způsob prokázání: kopie příslušných dokladů (nemusí být ověřené)

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

V listinné podobě prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobním předáním v místě pro podání nabídek.

Otevírací doba podatelny:

v pondělí a ve středu od 7:30 hodin do 17:00 hodin

v úterý, ve čtvrtek a v pátek od 7:30 hodin do 14:00 hodin

 

Označení obálky s nabídkou:

Adresa odesílatele (uchazeče)

 

Adresa zadavatele:

Magistrát města Havířova

Svornosti 86/2

736 01 Havířov-Město

 

NEOTVÍRAT – VZ/452/ORG/21

„Portály spokojenosti pro město Havířov“

 

Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu, přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Nabídková cena pro hodnocení bude vypočítána jako součet ceny celkem včetně DPH uvedené uchazečem v článku IX. odst. 1. smlouvy a roční ceny za servisní podporu včetně DPH uvedené v článku IX. odst. 4 smlouvy.

Maximální a nepřekročitelná nabídková cena je zadavatelem stanovena ve výši 719.950, - Kč včetně DPH.

V případě rovnosti dvou či více nabídkových cen bude pořadí takovýchto nabídek stanoveno losem za účasti těch uchazečů, jejichž nabídkové ceny budou shodné.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Adresa odesílatele (uchazeče)Adresa zadavatele:Magistrát města HavířovaSvornosti 86/2736 01 Havířov-MěstoNEOTVÍRAT – VZ/452/ORG/21„Portály spokojenosti pro město Havířov“Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
PhDr. Mgr. Nazim Afana, LL.M., odbor organizačníTel.: 596 803 442Adresa: Magistrát města Havířova Odbor organizační Svornosti 86/2, 736 01 Havířov-MěstoE-mail: afana.nazim@havirov-city.czŽádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení musí být doručena ve lhůtě alespoň 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Zadavatel dodavatele upozorňuje, že zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení doručena včas.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení musí být doručena ve lhůtě alespoň 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Zadavatel dodavatele upozorňuje, že zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení podmínek zadávacího řízení doručena včas.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PURE CREW s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 061022

    Datum podpisu smlouvy: 28. 6. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 2. 2022
 
Aktualizováno: 27. 8. 2022