- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Profesionální a strategický výkon veřejné správy v Rožnově pod Radhoštěm – Odborná školení – část VII
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12957
Název zakázky: Profesionální a strategický výkon veřejné správy v Rožnově pod Radhoštěm – Odborná školení – část VII
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 9. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007437 Profesionální a strategický výkon veřejné správy v Rožnově pod Radhoštěm příjemce: Město Rožnov pod Radhoštěm
Název/obchodní firma zadavatele: Město Rožnov pod Radhoštěm
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 128/129, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
- Jméno: Ing. Radim Holiš
- Telefon: +420571661102
- E-mail: holis@roznov.cz
IČ zadavatele: 00304271
DIČ zadavatele: CZ00304271
- Jméno: Ing. Marcela Pelcová
- Telefon: +420571661178
- E-mail: marcela.pelcova@roznov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: Veřejná zakázka je zadávána elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje dostupného na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00304271 (dále jen „elektronický nástroj“). Zadavatel dodavatele upozorňuje, že pro plné využití všech možností elektronického nástroje je nezbytné provést a dokončit tzv. registraci dodavatele. Manuál pro registraci dodavatele v elektronickém nástroji je uveden v uživatelské příručce s názvem Uživatelská příručka dodavatele dostupné na adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/manualy. Pod uvedenou adresou jsou dostupné rovněž instrukce pro podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje, jsou zde uvedeny rovněž kontaktní údaje uživatelské podpory (tel. +420 538 702 705, e-mail podpora@qcm.cz)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb - odborného školení pracovníků MěÚ Rožnov pod Radhoštěm v kurzech, uvedených v tabulce č. 1 Výzvy. Kurzy jsou blíže specifikovány v příloze smlouvy č. 1.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 92000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Limitní doba pro ukončení každého kurzu je do 30. 11. 2020.
Místo dodání / převzetí plnění: Označení místa plnění „E/I“, uvedené v příslušném sloupci v příloze smlouvy č. 1, znamená, že kurzy s místem konání, označeným jako „E“, budou uskutečněny externě mimo prostory zadavatele, a to do maximální vzdálenosti 250 km od sídla zadavatele. Kurzy s místem konání, označeným jako „I“, budou uskutečněny ve vlastních prostorách zadavatele (interně). V rámci kurzu uskutečněném externě (E), mohou být účastníci zadavatele přiřazeni do kurzu i k jiným účastníkům, které si může zajistit vybraný dodavatel sám, přičemž náplň kurzu bude odpovídat požadavkům zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 114 zákona, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost podle nejnižší nabídkové ceny dle § 114 odst. 2 zákona. Nabídky budou hodnoceny dle § 119 zákona. Zadavatel stanovuje váhu hodnoticího kritéria dle § 115 odst. 1 zákona 100 %. Hodnocena bude nabídková cena v Kč, uvedená ve smlouvě, v souladu s § 115 odst. 3 písm. a) zákona. Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše nabídkových cen v Kč, přičemž nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč s tím, že nejvýhodnější bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splněním kvalifikace se rozumí:
- splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona,
- splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1 zákona a dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona,
- splnění technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona.
Podrobný popis požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele uvádí Výzva k podání nabídek a textová část zadávací dokumentace, viz příloha.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají pouze v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje, uvedeného v čl. 2 odst. 2.3 zadávací dokumentace. Jiná forma podání nabídek je nepřípustná. Dodavatelé mohou podat v předmětném zadávacím řízení jen jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Podrobný popis podmínek a požadavků na zpracování nabídky je uveden ve Výzvě, viz příloha.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v členění v Kč bez DPH, DPH v Kč samostatně a v Kč včetně DPH. Režim DPH bude stanoven v souladu se zákonem č. 235/2001 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Nabídková cena bude vyplněna ve smlouvě a v krycím listu nabídky účastníka (účastníci použijí formulář krycího listu, jež je součástí přílohy č. 2 ZD). Bližší informace o způsobu zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny ve Výzvě, viz příloha.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají pouze v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje, uvedeného v čl. 2 odst. 2.3 zadávací dokumentace. Jiná forma podání nabídek je nepřípustná. Dodavatelé mohou podat v předmětném zadávacím řízení jen jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel uvede do nabídky, konkrétně do krycího listu (viz příloha č. 2 Výzvy) kontaktní osobu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace dle § 98 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Žádost dodavatele musí být zadavateli doručena nejpozději ve lhůtě 7 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel uveřejní, odešle nebo předá vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele, případně související dokumenty do 3 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Zadavatel v této souvislosti doporučuje dodavatelům, aby pravidelně sledovali profil zadavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky jsou uvedeny ve Výzvě, viz příloha.
Zadávací řízení se řídí: Na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky a textová část ZD_část VII..pdf (30. 8. 2019 12:54)
- Příloha č. 2 ZD_část VII..docx (30. 8. 2019 12:54)
- Příloha č. 1 ZD - Smlouva o zajištění vzdělávání_část VII..docx (30. 8. 2019 12:54)
- Příloha smlouvy č. 1_část VII..xlsx (30. 8. 2019 12:55)
- Oznámení o výsledku hodnocení_Odborná šklolení_část VII.doc (7. 11. 2019 09:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 90720.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resoureces management, s.r.o.Šmeralova 170/31, Praha 7, 170 00 BubenečIČ: 27208371
Datum podpisu smlouvy: 11. 12. 2019
Datum ukončení: 11. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.