Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti ILTEGRO spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14007

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti ILTEGRO spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 3. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ILTEGRO spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Ečerova 972/16, Bystrc, 63500 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dana Gronová
  • Telefon: +420724241727
  • E-mail: gronova@iltegro.cz

IČ zadavatele: 29186285

DIČ zadavatele: CZ29186285

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Hron
  • Telefon: +420602566377
  • E-mail: hron@iltegro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
ILTEGRO spol. s.r.o., Vinohradská 1143/90, Černovice, 618 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na služby ve smyslu školení, kurzů a vzdělávání osob určených zadavatelem. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 zákona rozdělena na 4 samostatné dílčí části, účastníci se mohou přihlásit na každou dílčí část samostatně, více částí nebo všechny části veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat požadavky stanovené k dané části a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Předpokládaný rozsah veřejné zakázky je stanoven v cenovém rozpadu.

 

Předmět plnění zakázky

Zajištění vzdělávání bude realizováno formou poskytnutí uzavřených kurzů (dále jen „kurzy“) vybraným dodavatelem zaměstnancům zadavatele. Zajištěné vzdělávání musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání, a to: https://www.esfcr.cz/pravidla-prozadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

Struktura školicích aktivit je vymezena sladěním potřeb zaměstnanců s potřebami společnosti – pro všechny zaměstnance jsou připraveny vzdělávací kurzy rozšiřující jejich odbornou způsobilost. 

 

Dílčí část 1 - Zvýšení odborných znalostí v obchodně - projektové části IS Helios 

Dílčí část 2 - Sklady a logistika v IS Helios 

Dílčí část 3 - Programátor CNC strojů

Dílčí část 4 - Pokročilé metody konstruování s podporou systému SolidWorks

 

Podmínky a požadavky zadavatele

Organizačně technické podrobnosti budou stanoveny v rámci plánu kurzů (místo, čas konání, počet účastníků kurzu), který bude stanoven mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem. 

Vybraný dodavatel zajistí realizaci všech vzdělávacích aktivit v rámci veřejné zakázky.

Zajištěním vzdělávacích aktivit se rozumí:

a) organizační příprava a realizace kurzů způsobilým lektorem

b) zajištění prostor v Brně pro realizaci kurzů na náklady poskytovatele, v případě, že nebude možné realizovat kurzy v sídlech či prostorách zajištěných zadavatelem

c) poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů

d) distribuci materiálů pro účastníky kurzů

e) bližší rozpis školících aktivit

 

Přehled požadovaných témat kurzů a školení pro jednotlivá dílčí plnění:

Dílčí část 1 - Zvýšení odborných znalostí v obchodně - projektové části IS Helios

Cílem vzdělávací aktivity je důsledné využívání informačního systému v oblasti prodeje a obchodu, zvýšení produktivity práce, rychlé zpracování objednávek a nabídek zákazníků dle jejich konkrétních požadavků, včasná reakce provedení potřebných úkonů souvisejících s objednávkou. Kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.

Osnova vzdělávacích aktivit:

Došlé objednávky - 12 hodin

Fakturace - 6 hodin

Zakázky - 6 hodin

Tvorba vlastních sestavy - 6 hodin

Obchodní kalkulace, ceníky - 12 hodin

Nabídky - 6 hodin

Úkoly - 6 hodin

Firemní aktivity - 12 hodin

Obchodní porady, statistiky - 12 hodin

WorkFlow - 6 hodin

Projektové řízení - 23 hodin

Závěrečná zkouška - 1 hodin

 

Dílčí část 2 - Sklady a logistika v IS Helios

Náplní vzdělávacích kurzů bude řešení evidence skladových zásob materiálu a zboží, stav skladu, skladové doklady, automatické generování objednávek, pohyby a expedice zboží, objednávky, příjemky, výdejky, zakázky, skladové karty, optimalizace nákupů a skladových zásob a další, vše v rámci informačního systému Helios. 

Vzdělávání bude zaměřeno na tyto body: 

                         • jak správně a přehledně nastavit jednotlivé skladové položky a oběhové doklady 

                           v informačním systému, 

                         • jak efektivně plánovat zásoby na sklad pomocí informačního systému, 

                         • jak správně a efektivně pracovat s poptávkami, nabidkami a objednávkami, 

                          v informačním systému, 

                        • jak nastavit firemní komunikaci v informačním systému, 

                        • jak evidovat úkoly a pracovat se zadanými úkoly pomocí informačního systému, 

                        • jak aktivně a pravidelně pracovat se zákazníkem s pomocí informačního systému, 

                        • jak evidovat a rychle dohledávat dokumenty související se zakázkou pomocí 

                          informačního systému. 

Osnova vzdělávacích aktivit:

Stav skladu, skladové karty a přehledy - 18 hodin

Pohyby zboží - 24 hodin

Specifické ovládání systému v oblasti logistiky - 6 hodin

Zakázky - 6 hodin

Řízení a optimalizace skladových zásob - 12 hodin

Uživatelské editory v oblasti zásob - 5 hodin

Závěrečná zkouška - 1 hodina

                      

 

Dílčí část 3 - Programátor CNC strojů

Prostřednictvím této vzdělávací aktivity dojde k multifunkčnímu rozšíření odborných znalostí v práci při programování CNC a tím i zastupitelnosti stanovených pracovníků společnosti při realizaci potřeb organizace. Pomocí proškolení zaměstnanců na vyšší úroveň programování CNC bychom rádi zefektivnili a upřesnili zpracování realizovaných zakázek a tím výrazně zvýšily jejich objem. Odborné akreditované kurzy by měly umožnit zvýšení kvalifikace programování CNC v návaznosti na zavedení úrovně projektování ve 3D SW pro 3 a víceosé CNC obráběcí centra. Kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.

 

Osnova vzdělávacích aktivit:

  • Základy systému -  4 hodin

a) Představení systému a pracovního prostředí

b) Přizpůsobení uživatelského rozhraní

c) Možnosti nastavení

  • CAD část systému - 10 hodin 

a) Tvorba 2D geometrie           

b) Tvorba 3D geometrie

c) Tvorba ploch

d) Využití 2D a 3D geometrie pro omezení obrábění

e) Tvorba konstrukčních rovin

  • CAM část systému - 2 Axis - 15 hodin 

a) Adaptivní obrábění 2 Axis

b) 2 Axis operace obrábění 

c) Správce vrtacích operací

d) Víceosé pozicování

e) Regenerace obrábění

  • CAM část systému - 3 Axis - 15 hodin      

a) Adaptivní obrábění 3 Axis

b) 3 Axis hrubovací obrábění 

c) 3 Axis dokončovací operace

d) 3 Axis zbytkové dokončení rohů

                                      

  • Soustružení a víceosé obrábábění - 52 hodin

a) Víceosé obrábění a pozicování

b) Víceosé obrábění - kontinuální

c) Soustružení

d) Soustružení s poháněnými nástroji

 

  • Postprocessing - 3 hodiny

a) Nastavení názvu NC programů

b) Generování NC programů

c) Umístění NC programů

d) Editace NC programů

 

  • Simulace a Verifikace - 5 hodin 

a) Simulace obrábění bez odebírání materiálu

b) Verifikace obrábění s odebráním materiálu + 3 módy verifikace                                                                          

                                      

  • Praktická příprava - 96 hodin ( Praktická příprava zahrnuje praktické ověření získaných teoretických vědomostí přímo výrobou vybraných vzorků na Vašich obráběcích centrech )
  • Zkouška - 3 hodiny
 

 Dílčí část 4 - Pokročilé metody konstruování s podporou systému SolidWorks

                    Zvýšení odborných znalostí v konstruování v systému SolidWorks, řešení projektové  

                    dokumentace, především v úrovni 2D SW a částečně také 3D SW SolidWorks .  

                    Navrhované školení umožní zvýšení kvalifikace konstruování v systému SolidWorks 

                    včetně modelování, tvorby, jak plošných tak objemových tvarových modelů, tvorby

                    sestav a využívání doplňkových modulů. Kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.

 

                   Osnova vzdělávacích aktivit:

                    

  • Skica v systému SolidWorks - 4 hodiny

a) Tvorba rovin a jednoduché 2D skici

b) Použití základních skicovacích nástrojů 

c) Využití vazeb ve skice

d) Nastavení skici, automatické vazby

e) sketchXpert

 
  • Modelování dílu - 10 hodin

a) Základní seznámení se stromem historie

b) Tvorba prvků, změna definice prvků a úprava skic 

c) Přesun prvků ve stromě historie, varianty dílů, pole prvků a zrcadlení 

d) Základní nástroje pro plechové díly a konfigurace dílů řízené pomocí konfiguračních tabulek

                                        

  • Sestava - 10 hodin

a) Vložení dílů do sestavy

b) Tvorba nového dílu přímo v sestavě

c) Umístění dílu v sestavě pomocí vazeb

d) Předdefinované vazby, použití knihovny návrhů, strom historie sestavy

e) Editace dílu v sestavě, konfigurace v sestavách

 
  • Výkres - 8 hodin

a) Vložení pojmenovaného pohledu, promítnuté pohledy, pomocný pohled

b) Řezy, detail, zarovnání pohledu, hladiny, nastavení tisku

c) Kótování, vložení popisu a poznámky

d) Kusovník, tvorba uživatelské šablony a razítka

             

  • Tvarové modelování - 20 hodin

a) Tvorba objemových a plošných tvarových modelů

b) Použití spojených profilů

c) Tažení po křivce

d) Tvorba forem

e) Opravy importovaných modelů

 
  • Doplňkové moduly ( základní techniky a postupy ) - 4 hodiny

a) ToolBox

b) Utilities

c) PhotoView

d) SolidWorks RX

 
  • Zkouška - 4 hodiny

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 673800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 9. 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
ILTEGRO spol. s.r.o., Vinohradská 1143/90, Černovice, 618 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek proběhne podle jejich ekonomické výhodnosti. Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou řazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH vzestupně. Hodnoceny budou pouze úplné nabídky. Nabídky neúplná, nesplňující podmínky dle zadávacích podmínek nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Nabídková cena bez DPH = váha kritéria 100% 

Uchazeč je povinen nabídnout celkovou cenu za vzdělávací aktivitu v českých korunách bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění: 

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského / obchodního rejstříku, vše v prosté kopii)
  • Doklady o kvalifikaci kurzů (akreditace, certifikace, vše v prosté kopii)
  • Doklady o kvalifikaci lektorů - certifikovaný školitel SolidWorks, certifikovaný školitel CAMWorks, certifikovaný školitel Helios (vše v prosté kopii)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti 
  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče ( fyzické osoby ) či statutárního orgánu uchazeče ( právnické osoby )
  • Čestné prohlášení o tom, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného rozsahu. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
  • Nabidka musí obsahovat: 
  1. Identifikační údaj:  název účastníka, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, jména členů statutárního orgánu společnosti, kontakty telefonické a e-mailové
  2. Údaje pro hodnocení – Krycí list nabídky (příloha č.1)
  3. Doklady prokazující splnění kvalifikace 
  4. Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč v nabídce uvede nabídkovou cenu v členění:

  • cena v Kč bez DPH
  • výše DPH
  • cena v Kč včetně DPH

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka může být doručena na uvedenou adresu osobně, a to vždy v pracovní dny od 9:00 do 15:00, nebo může být využito poskytovatele poštovních či kurýrních služeb.Pokud nebyla nabídka zadavateli doručena ve lhůtě (rozhodující je čas doručení zadavateli, tj. čas podpisu převzetí nabídky zadavatelem, nikoliv čas odeslání či předání nabídky přepravci) nebo způsobem stanoveným ve výzvě, nepovažuje se za podanou a v rámci veřejné zakázky se k ní nepřihlíží.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného rozsahu uvedeného ve výzvě. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 317480.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 3E Praha Engineering, a.s., U Uranie 954/18, 170 00 Praha 7, IČ: 00169277

    Datum podpisu smlouvy: 29. 4. 2022

Zrušené části zakázky: Rozhodnutí o zrušení dílčí části 1 výběrového řízeníRozhodnutí o zrušení dílčí části 2 výběrového řízení

Datum ukončení: 29. 4. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 3. 2022
 
Aktualizováno: 19. 5. 2022