Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců s. p. DIAMO v oblasti kvality a IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14147

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců s. p. DIAMO v oblasti kvality a IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 1. 2023

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DIAMO, státní podnik

Sídlo zadavatele: Máchova 201, 471 27 Stráž pod Ralskem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jitka Prstková

IČ zadavatele: 00002739

DIČ zadavatele: CZ00002739

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Vokas
  • Telefon: +420487892059
  • E-mail: vokas@diamo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 1. 2023 12:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronický nástroj Tender arena, profil zadavatele DIAMO, státní podnik https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0004730

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnancům státního podniku DIAMO v oblasti kvality a IT.

 

Zakázka je rozdělena na dílčí části:

1. Manažer metrologie

2. Manažer kvality laboratoře

3. ASP NET I

 

Dodavatelé jsou oprávnění podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek do více dílčích částí podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

 

Dílčí část 1:

Manažer metrologie

1. Kurz manažer metrologie je neakreditovaný.

2. Počet účastníků: 1

3. Předpokládaný termín realizace kurzu od 12.4.2023 -28.4.2023

4. V celkovém minimálním rozsahu 44 hodin. (43 hodin výuky, 1 hodina závěrečný test).

5. Počty hodin neobsahují přestávky.    

6. Výuková hodina má stanoven fond na 60 minut.

7. Místo vzdělávání otevřeného kurzu jsou prostory zajištěné dodavatelem určené k realizaci vzdělávacích aktivit.

8. Typ kurzu: otevřený

9. Forma výuky: prezenční

10. Náplň kurzu:

Metrologie a systém kvality

  • Definice a principy měření a zkoušení
  • Zákonné národní metrologické předpisy
  • Vnitropodniková směrnice
  • Normy pro metrologii
  • Kontrola procesu výroby/poskytování služeb
  • Řízení měřicího a monitorovacího vybavení
  • Základy statistiky

Metrologická konfirmace

  • Systémy řízení měření
  • Variabilita v systému měření
  • Nejistoty měření
  • Kalibrační postup
  • Způsobilost systémů měření
  • Optimalizace lhůt konfirmace
  • Audit kvality
  • Technika auditu
  • Projekt metrologie v podniku
  • Proces zlepšování

11. Kurz je určen začínajícím metrologům, kontrolorům, pracovníkům řízení kvality a pracovníkům laboratoří.  Cílem kurzu je připravit účastníky pro práci metrologa ve výrobní i vývojové organizaci, zkušební nebo                  kalibrační laboratoři a v organizaci poskytující služby. Účastník bude připraven pracovat jako metrolog organizace zvládající tvorbu kalibračních postupů, vyhodnocení výsledků měření a způsobilosti měřidel,                        vybudování metrologického zabezpečení v organizaci.

12. Součástí plnění je zajištění závěrečného testu.

13. Výstupem absolvování vzdělávací aktivity bude Osvědčení o absolvování kurzu.

14. Součástí nabídkové ceny jsou oficiální studijní materiály k danému kurzu a náklady za prostory určené k realizaci vzdělávací aktivity zajištěné dodavatelem.

 

Dílčí část 2:

Manažer kvality laboratoře

1. Kurz manažer kvality laboratoře je neakreditovaný.

2. Počet účastníků: 1

3. Předpokládaný termín realizace kurzu od 13.4.2023 -24.5.2023

4. V celkovém minimálním rozsahu 44 hodin. (43 hodin výuky, 1 hodina závěrečný test).

5. Počty hodin neobsahují přestávky.    

6. Výuková hodina má stanoven fond na 60 minut.

7. Místo vzdělávání otevřeného kurzu jsou prostory zajištěné dodavatelem určené k realizaci vzdělávacích aktivit.

8. Typ kurzu: otevřený

9. Forma výuky: prezenční

10. Náplň kurzu:

  • Procesní řízení
  • Kritéria interního auditu
  • Systém managementu
  • Tvorba strategie
  • Akreditace
  • Statistika, nejistoty měření a zkoušení, hodnocení shody
  • Verifikace a validace metod
  • Měření a monitorování systému managementu
  • Interní audity
  • Informační bezpečnost
  • Nástroje zlepšování

11. Kurz je určen vedoucím laboratoří, manažerům kvality, pracovníkům akreditovaných i neakreditovaných laboratoří. Cílem kurzu je seznámit účastníky se systémem kvality podle aktuální verze ISO/IEC 17025.  Účastníci        se naučí tento systém vytvářet a zavádět do laboratoří a připravit tak laboratoř k akreditaci, nebo reakreditaci.

12. Součástí plnění je zajištění závěrečného testu.

13. Výstupem absolvování vzdělávací aktivity bude Osvědčení o absolvování kurzu.

14. Součástí nabídkové ceny jsou oficiální studijní materiály k danému kurzu a náklady za prostory určené k realizaci vzdělávací aktivity zajištěné dodavatelem.

 

Dílčí část 3:

ASP NET I

1. Kurz ASP NET I je neakreditovaný.
2. Počet účastníků: 1
3. Předpokládaný termín realizace kurzu od 20. 2. 2023 -24. 2. 2023
4. V celkovém minimálním rozsahu 40 hodin. (39 hodin výuky, 1 hodina závěrečný pohovor).
5. Počty hodin neobsahují přestávky.    
6. Výuková hodina má stanoven fond na 60 minut.
7. Místo vzdělávání otevřeného kurzu jsou prostory zajištěné dodavatelem určené k realizaci vzdělávacích aktivit.
8. Typ kurzu: otevřený
9. Forma výuky: prezenční

10. Náplň kurzu:  

Úvod

  • Důvody vzniku, ideové novinky, změny proti .NET Frameworku
  • Doporučení pro stávající aplikace a pro vývoj nových
  • Dostupné varianty runtime, LTS versus current verze
  • .NET Standard – co to je a jak ho používat
  • NuGet balíčky, jejich role v .NET Core, jak je vytvářet a publikovat
  • Základy ASP.NET, koncept middleware, tvorba vlastního middleware
  • Webový server Kestrel, práce se statickými soubory

Provoz a hosting ASP.NET Core aplikací

  • SCD, FDD, SDK deployment
  • Instalace a konfigurace serveru s Windows a IIS, základní diagnostika
  • Hosting aplikace v Azure App Service s využitím Azure SQL Database, deployment sloty
  • Proč a jak psát multiplatformní aplikace
  • Instalace a konfigurace web serveru na Linuxu, nasazení a  provoz ASP.NET Core aplikace

.NET Core nejen pro web: Konzolové aplikace

  • Proč je psát
  • Parsování příkazového řádku – NConsoler
  • CommandLineUtils – framework pro psaní rozsáhlejších konzolových aplikací

Windows Services a daemoni

  • Proč používat background processing ve webových aplikacích
  • Hostování standardní webové aplikace ve vlastní Windows Service mimo IIS
  • Background worker hostovaný ve Windows Service nebo daemonovi
  •  Background worker hostovaný ve webovém procesu

Jemný úvod do softwarové architektury

  • Proč potřebujeme softwarovou architekturu
  • SOLID principy (SRP, OCP, LSP, ISP, DIP)
  • IoC/DI jako implementace těchto principů IoC/DI v ASP.NET Core
  • Vestavěný kontejner
  • Náhrada vestavěného kontejneru Autofacem
  •  Pokročilejší možnosti Autofacu

ASP.NET MVC Core a nový Razor

  • Změny proti předchozím verzím MVC
  • Novinky v Razoru (@inject, _ViewImports.cshtml, inicializace)

Základní kostra aplikace v ASP.NET MVC Core

  • Práce s JavaScriptem a CSS, použití Client Library Manageru (LibMan)
  • CSS a JavaScript preprocesory (SASS, LESS)
  • Bundling a minifikace
  • Využití CDN, fallback, SRI, CORS
  • Koncept prostředí (Hosting Environment) a jejich využití

Tag helpers v Razoru

  • Registrace tag helperů
  • Tag helpery pro vytváření odkazů
  • Tag helpery pro cacheování
  • Tag helpery pro formuláře
  • Tvorba vlastních tag helperů

Cookies v ASP.NET

  • Práce s cookies v ASP.NET Core
  • Bezpečnostní aspekty a omezení
  • Cookie Consent a GDPR
  • Alternativy k cookies – Local Storage a Session Storage

.NET command line tools

  • Co jsou .NET Tools, globální a lokální
  • Použití existujících
  • Tvorba vlastních

Logování v .NET

  • Koncepce vytváření logů
  • Filtrování záznamů
  • Log provid

11. Kurzy je určen pro programátory, kteří mají obecnou znalost webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a alespoň základů .NET (C#, Razor, Web Forms, MVC). Cílem je upgradovat jejich znalosti a dovednosti na              aktuální úroveň.

12. Součástí plnění je zajištění závěrečného pohovoru.

13. Výstupem absolvování vzdělávací aktivity bude Osvědčení o absolvování kurzu.

14. Součástí nabídkové ceny jsou oficiální studijní materiály k danému kurzu a náklady za prostory určené k realizaci vzdělávací aktivity zajištěné dodavatelem.

 

Vzdělávací aktivity budou spolufinancovány z prostředků projektu POVEZ II, reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 z OPZ.

 

Předpokládaná hodnota zakázky V Kč (bez DPH):

Dílčí část 1 : 18000 Kč

Dílčí část 2 : 18000 Kč

Dílčí část 3 : 21000 Kč

Předpokládaná hodnota zakázky celkem je 57000 Kč.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 57000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2/2023 -5/2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem pro hodnocení nabídek pro každou část veřejné zakázky je analogicky k § 114 zákona 134/2016 o zadávání veřejných zakázek (dále jen ZZVZ) ekonomická výhodnost nabídky.

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je analogicky k § 114 odst. 2 ZZVZ ekonomická výhodnost nabídky – nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny bez DPH samostatně pro každou část veřejné zakázky.

Nabídkovou cenu v Kč bez DPH doplní účastník výběrového řízení do návrhu smlouvy, která tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Nabídková cena je včetně nákladů za školící prostory zajištěné dodavatelem.

Hodnocení nabídek bude provedeno tak, že zadavatel seřadí nabídky podle výše jejich nabídkové ceny, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH za každou část zvlášť.

V nabídkách musí být dodržen min. hodinový rozsah.

V případě rovnosti nabídkových cen v Kč bez DPH více účastníků bude rozhodující vzdálenost (v kilometrech) prostor zajištěný účastníkem výběrového řízení určených k realizaci vzdělávacích aktivit (Místo dodání / převzetí plnění) od sídla zadavatele.

Vzdálenost bude měřena prostřednictvím webové aplikace Google Maps (https://www.google.cz/maps ). Zadavatel bude posuzovat nejkratší vzdálenost navrženou ve výše uvedené webově aplikaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti přiměřeně k § 74 odst. 1 ZZVZ, a to v rozsahu dle Přílohy č. 3 této Výzvy.

Profesní způsobilost

Účastník výběrového řízení prokáže splnění profesní způsobilosti:

Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského/obchodního rejstříku).

Technická kvalifikace

Doklady o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity ve školené oblasti.

Účastník výběrového řízení je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Účastník výběrového řízení předkládá prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Vybraný dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, je povinen předložit originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace před jejím uzavřením, pokud nebyly předloženy v nabídce. Doklady prokazující splnění základní a profesní kvalifikace nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník výběrového řízení povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník výběrového řízení nepřijme požadavky stanovené Výzvou a jejími přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek účasti ve výběrovém řízení, což může být důvodem vyloučení z další účasti ve výběrovém řízení.

Nabídka musí plně respektovat podmínky stanovené Výzvou a požadavky vyplývající z obecně závazných předpisů a dalších norem, které se vztahují k předmětu zakázky a k jeho realizaci, kterými se dodavatel při zpracování nabídky musí rovněž řídit.

Zadavatel požaduje zpracovat nabídku v následující struktuře:

1. krycí list nabídky (Příloha č. 1) – vyplněný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
2. nabídku,
3. čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 3)
4. doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského/obchodního rejstříku),
5. doklady o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity ve školené oblasti,
6. návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb samostatně pro každou část VZ (Příloha č. 2) –vyplněný plán výuky, který je přílohou smlouvy s dodavatelem, ostatní přílohy smlouvy s dodavatelem budou vyplňovány          později.
7. případné další nepovinné přílohy, které považuje dodavatel za důležité.

Nabídku podá dodavatel elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena (dále jen elektronický nástroj) v českém jazyce.

Otevírání nabídek je z důvodu umožnění příjmu nabídek pouze v elektronické podobě neveřejné.

Otevírání nabídek proběhne analogicky k § 109 ZZVZ.

Zadavatel bude při otevírání každé nabídky v elektronické podobě kontrolovat, zda nabídka byla doručena ve stanovené lhůtě, zda je autentická a zda s datovou zprávou obsahující nabídku nebylo před jejím otevřením manipulováno.

Nabídka musí být zpracována prostřednictvím zadavatelem akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG; tyto soubory mohou být součástí komprimovaného souboru ve formátu ZIP, RAR, či 7Z, přičemž takovýto komprimovaný soubor nesmí být opatřen heslem.

Nabídka v elektronické podobě nesmí přesáhnout objem dat 200 MB, z čehož maximálně 100 MB dokumenty k prokázání kvalifikace a maximálně 100 MB ostatní dokumenty nabídky, s výjimkou případů, kdy je při podání nabídky v elektronickém nástroji uveden vyšší limit objemu dat nabídky (tento vyšší limit je pak vždy pro všechny účastníky konkrétního zadávacího řízení shodný). Každý jednotlivý soubor, který je součástí nabídky, nesmí přesáhnout velikost 100 MB.

Zadavatel uvádí podrobné informace k podání nabídek v elektronické podobě:

a) Dodavatel musí pro podání nabídky disponovat osobním počítačem s nainstalovaným internetovým prohlížečem, připojeným k síti Internet (minimální technické požadavky na osobní počítač, konektivitu k internetu a          internetový prohlížeč jsou blíže uvedeny v návodu na použití elektronického nástroje – odkaz „Nápověda“ v prostředí elektronického nástroje).

b)  Dodavatel musí být pro možnost podání nabídky registrován jako dodavatel v elektronickém nástroji Tender arena (odkaz „registrace dodavatele“ na webové stránce www.tenderarena.cz, popř. www.fen.cz) a uživatel       dodavatele musí pro podání nabídky disponovat rolí „účastník zakázky“. Vyřízení registrace trvá max. 48 hodin (v pracovní dny) po doložení všech požadovaných dokladů a není zpoplatněna.

c)  Pakliže je v těchto zadávacích podmínkách uveden požadavek na podepsání konkrétních dokumentů při současném nepřipuštění nahrazení tohoto dokumentu jeho prostou kopií či scanem, musejí být jednotlivé                  dokumenty tvořící obsah nabídky, u nichž je podepsání osobou oprávněnou zastupovat dodavatele vyžadováno, opatřeny elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu dle zákona č. 297/2016 Sb., o        službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů, popř. se musí jednat o autorizovaně konvertovaný dokument ve smyslu zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a              autorizované konverzi dokumentů.

d) Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně dodavatele. Zadavatel doporučuje dodavatelům zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána          ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh!).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena bude uvedena bez DPH, bude uvedena včetně nákladů za školící materiály a včetně nákladů za prostory určené ke vzdělávání zajištěné dodavatelem.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku podá dodavatel elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena (dále jen elektronický nástroj) v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatelé jsou oprávnění podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek do více dílčích částí podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požádat zadavatele o vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek prostřednictvím Tender arena. K později podaným žádostem o vysvětlení zadávacích podmínek nebude zadavatelem brán zřetel.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky přijaté v elektronickém nástroji Tender arena po stanoveném termínu pro přijetí nabídek a nabídky, které nesplní minimální celkový rozsah vzdělávací aktivity, nebudou zadavatelem hodnoceny.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci výběrového řízení bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků výběrového řízení nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí v tomto výběrovém řízení.

Komise ustanovená zadavatelem pro hodnocení nabídek následně vybere nabídku toho účastníka, který splňuje všechny podmínky účasti, jehož nabídka obsahuje všechny vyžadované dokumenty, vyhovuje zadávacím podmínkám a je ekonomicky nejvýhodnější.

Smlouva s vybraným dodavatelem musí dle požadavku poskytovatele dotace zavazovat dodavatele umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Veškeré podstatné informace k zajištění poptávaných školení musí účastník sdělit zadavateli ve své nabídce a ve lhůtě k předložení nabídky. Neúplnost nabídky či nejasnosti v nabídce mohou vést k vyloučení účastníka z výběrového řízení.

O výsledku výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena.

Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout. V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz  pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky a prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 53982.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha10, IČ: 63911035

    Datum podpisu smlouvy: 9. 2. 2023

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Česká společnost pro jakost, z.s., Novotového lávka 200/5, 110 10 Praha1, IČ: 00417955

    Datum podpisu smlouvy: 21. 2. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 1. 2023
 
Aktualizováno: 21. 2. 2023