Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Program na podporu pracovního uplatnění dlouhodobě nezaměstnaných osob – Kurzy domovník a krajinář

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11729

Název zakázky: Program na podporu pracovního uplatnění dlouhodobě nezaměstnaných osob – Kurzy domovník a krajinář

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Obec Vápenná

Sídlo zadavatele: Vápenná 442, 790 64 Vápenná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Leoš Hannig
  • Telefon: +420584439068
  • E-mail: leos.hannig@seznam.cz

IČ zadavatele: 00303526

DIČ zadavatele: CZ00303526

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavlína Vilímková
  • Telefon: +420777607345
  • E-mail: info@odesilani.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2017 09:30

Místo pro podání nabídek:
PROGRES Šumperk, z.s., Na Hradbách 3213/1a, 787 01 Šumperk

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích služeb pro osoby z cílové skupiny v rámci projektu „Program na podporu pracovního uplatnění dlouhodobě nezaměstnaných osob“ (registrační číslo CZ.03.1.48/0.0/0.0/16_053/0004053), který je realizován obcí Vápenná dle specifikace kurzů v této výzvě a v Příloze č. 1 – Specifikace vzdělávacích kurzů. Tematicky budou kurzy zaměřeny na vzdělávací kurz domovník a krajinář. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 136000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 28.02.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro realizaci vzdělávacích kurzů jsou vyhrazeny prostory Multifunkčního centra sociálních služeb a fakultativních činností ve Vápenné – Vápenná 1, 790 64 Vápenná, okres Jeseník, Olomoucký kraj.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovuje, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel ekonomickou výhodnost nabídek vyhodnotí podle jediného hodnotícího kritéria, a to podle kritéria nejnižší nabídkové ceny v Kč včetně DPH (tzn. váha 100%). Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Ostatní nabídky budou seřazeny ve vzestupném pořadí podle výše jejich nabídkových cen.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje zpracovat nabídku podle doporučení uvedených ve výzvě k podání nabídek a jejich přílohách.

Účastník VŘ může využít „vzory formulářů/dokladů“ (ve výzvě k podání nabídek označeno jako „vzorový formulář“), které tvoří přílohy této výzvy k podání nabídek.

Pokud je ve výzvě k podání nabídek uvedeno, že se jedná o „závazný dokument“, tak se touto skutečností musí účastník VŘ řídit.

Zadavatel doporučuje, aby nabídka účastníka VŘ byla řazena níže uvedeným způsobem a obsahovala níže uvedené doklady/dokumenty:

1) Základní identifikační údaje účastníka výběrového řízení včetně stanovení nabídkové ceny (závazný dokument), vyplnění přílohy č. 3 výzvy k podání nabídek, je pro účastníka VŘ závazné,

2) Doklady k prokázání splnění kvalifikace: základní způsobilost – účastník VŘ může využít vzor přílohy č. 2 pod názvem Čestné prohlášení základní způsobilosti, profesní způsobilost – doklad o oprávnění k podnikání.

3) Smlouva o realizaci vzdělávání. Zadavatel jakou součást výzvy k podání nabídek předkládá návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání, viz. příloha č. 4. Dodavatel doplní do návrhu smlouvy o realizaci vzdělávání identifikační a kontaktní údaje, nabídkovou cenu a smlouvu opatří podpisem oprávněné osoby. Návrh smlouvy musí být podepsán účastníkem VŘ či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Použití přílohy je pro účastníka VŘ závazné.

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojené nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena v české měně (CZK).

Nabídková cena bude zpracována v členění na:

-nabídkovou cenu bez DPH,

-výši DPH,

-nabídkovou cenu včetně DPH.

Pro výpočet nabídkové ceny využije účastník zadávacího řízení přílohu č. 3, Základní identifikační údaje účastníka výběrového řízení včetně stanovení nabídkové ceny, která představuje závazný dokument a účastník VŘ se touto skutečností musí řídit.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady k realizaci zakázky. Nabídková cena musí být cenou pevnou, která bude nezávislá na změně podmínek v průběhu realizace výběrového řízení.

Nabídkovou cenu lze při realizaci zakázky překročit pouze v případě změny sazby DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka výběrového řízení. Nabídky musí být podepsány účastníkem výběrového řízení či osobou oprávněnou zastupovat účastníka výběrového řízení. Nabídka včetně relevantních příloh nabídky bude zpracována v českém jazyce. Doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělávání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník výběrového řízení ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník výběrového řízení je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba zadavatele ve věci vysvětlení zadávacích podmínek: Pavlína Vilímková, osoba pověřená zadavatelskými činnostmi, +420 777 607 345, info@odesilani.czZadavatel může poskytnout účastníkům výběrového řízení dodatečné informace i zadávacím podmínkám i bez jejich žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Odměna za poskytování služeb bude hrazena na základě realizovaných kurzů, a to nejdříve po realizaci závěrečných zkoušek, tzn. po dodání komplexního plnění.

Splatnost faktur bude 30 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

 

Poddodavatelé:

Zadavatel připouští možnost zajištění nebo části zakázky prostřednictvím poddodavatelů. Pokud bude část zakázky realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník VŘ povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaká část zakázky bude tomuto poddodavateli předána, a odsouhlasit se zadavatelem nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Dodavatel, který nepodal nabídku ve výběrovém řízení, však může být poddodavatelem více dodavatelů v tomtéž výběrovém řízení.

Zadavatel vyloučí účastníka VŘ, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Součinnost v případě kontroly:

Dodavatel bere na vědomí, že bude-li vybrán k plnění zakázky, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Vybraný dodavatel umožní osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci.

 

Další podmínky:

Vybraný dodavatel bez zbytečného odkladu poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů, které si vyžádá zadavatel, případně kontrolní orgány.

Dodavatel bude označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

zákona).

Plnění zakázky musí být v souladu s platnými právními předpisy a případnými technickými předpisy. Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě.

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv zrušit, a to i bez udání důvodů. Zadavatel je oprávněn rozsah poptávaného vzdělávání snížit.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

 

Poddodavatelé:

Zadavatel připouští možnost zajištění nebo části zakázky prostřednictvím poddodavatelů. Pokud bude část zakázky realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník VŘ povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaká část zakázky bude tomuto poddodavateli předána, a odsouhlasit se zadavatelem nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Dodavatel, který nepodal nabídku ve výběrovém řízení, však může být poddodavatelem více dodavatelů v tomtéž výběrovém řízení.

Zadavatel vyloučí účastníka VŘ, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze požadovat, aby ve výběrovém řízení zadavatel pokračoval. Dodavatel není objektivně schopen dodržet termín plnění uvedený ve výzvě, tzn. pokud by došlo ke změně termínu plnění, bylo by s vysokou mírou pravděpodobnosti při ex post kontrole navrženo krácení ve výši 25% a to dle tabulky. č. 17, položky č. 22 - Podstatná změna smlouvy na plnění zakázky. Zadavatel z tohoto důvodu ruší předmětné výběrové řízení.

Datum ukončení: 2. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 10. 2017
 
Aktualizováno: 6. 2. 2018