Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Program rozvoje města Bílovce a rozvoj strategického řízení města

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11398

Název zakázky: Program rozvoje města Bílovce a rozvoj strategického řízení města

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílovec

Sídlo zadavatele: Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Pavel Mrva, starosta
  • Telefon: +420556414203
  • E-mail: pavel.mrva@bilovec.cz

IČ zadavatele: 00297755

DIČ zadavatele: CZ00297755

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Hlaváč Roman, divize Veřejných zakázek, RTS, a.s., Lazaretní 13, 615 00 Brno
  • Telefon: +420545120289
  • E-mail: roman.hlavac@rts.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 8. 2017 09:30

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Bílovec, podatelna, 17. listopadu 411, 743 01 Bílovec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zpracování strategického dokumentu „Program rozvoje města Bílovce na období 2018-2027“ (PRMB) a dílčích oborových koncepcí, nastavení strategického řízení obce, poradenské, školicí a konzultační služby pro zajištění naplnění klíčové aktivity projektu s názvem „Rozvoj strategického plánování a řízení ve městě Bílovci a zavedení participativních metod práce s veřejností“. Součástí bude nastavení metodiky implementace PRMB, vytvoření prvního akčního plánu a proškolení zástupců cílové skupiny.

Podklady pro zpracování analytické části PRMB, které budou předány vybranému zpracovateli (část dokumentů je veřejně přístupná na www.bilovec.cz):

  • Program rozvoje města Bílovce na roky 2015 – 2018,
  • Program regenerace městské památkové zóny Bílovec na léta 2017-2020,
  • Komunitní plán sociálních služeb (2016),
  • Pasport sportovních zařízení (2016),
  • Sportovní benchmarking obcí a měst – Bílovec (2016),
  • Zpráva o kulturním vyžití ve městě Bílovec a jeho místních částech (2015),
  • Analýza školství ORP (zpracovaná v rámci projektu MAP, 2016),
  • Strategie území správního obvodu ORP Bílovec v oblastech předškolní výchovy a ZŠ, sociálních služeb, odpadového hospodářství, zaměstnanost a podpora podnikání na období 2015 – 2024
  • Zpráva o hospodaření s byty a nebytovými prostorami, Bílovec,
  • Strategie rozvoje sdružení obcí Bílovecka (2013).

Samostatně jsou městem zadávány veřejné zakázky na zpracování generelu dopravy
a generelu veřejného osvětlení, výstupy z těchto dokumentů budou v průběhu přípravy PRMB jeho zpracovatelem zohledněny.

Předmět zakázky zahrnuje i zpracování dílčích oborových koncepcí v oblastech:

  • Koncepce rozvoje území se zaměřením na stávající rozvojové a nevyužívané lokality ve městě Bílovci.
  • Hospodaření s majetkem města a jeho efektivní řízení a správa.
  • Školství

  • Kultura

  • Sport

  • Strategie komunikace s veřejností.

Kompletní zpracování dokumentu bude provedeno v souladu s celostátní metodikou zpracování Programů rozvoje obcí zpracovanou Ministerstvem pro místní rozvoj ČR (dále jen „MMR“) - http://zam.uur.cz/novakova/Obcepro/Metodika_tvorby_PRO.pdf

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta pro dokončení a předání díla nejpozději: do 210ti kalendářních dnů ode dne podpisu smlouvy. Zadavatel pro průběh plnění veřejné zakázky stanoví limitní lhůty, jejichž překročení nepřipouští - viz zadávací dokumentace

Místo dodání / převzetí plnění:
Bílovec

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle níže uvedených hodnotících kritérií a jim přiřazených vah:

1. Nabídková cena celkem v Kč bez DPH       - váha 60 %

2. Kvalita projektového týmu                       - váha 40 %

Pravidla pro hodnocení nabídek jsou uvedena v samostatné příloze č. 7 této výzvy.                                            

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 340000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.se sídlem: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava – Moravská OstravaIČ: 28576217jednající: Mgr. Andrea Hrušková, jednatelka a ředitelka společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 27. 10. 2017

Datum ukončení: 27. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 8. 2017
 
Aktualizováno: 12. 2. 2018