Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pronájem prostor pro realizaci pobytové sociální služby, Azylový dům pro rodiny s dětmi v Mostě

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12039

Název zakázky: Pronájem prostor pro realizaci pobytové sociální služby, Azylový dům pro rodiny s dětmi v Mostě

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: K srdci klíč, o. p. s.

Sídlo zadavatele: U Jezera 1 – Dolní Jiřetín, 43401 Horní Jiřetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Karel Komárek, DiS.
  • Telefon: +420607567040
  • E-mail: komarek@ksrdciklic.cz

IČ zadavatele: 27000222

DIČ zadavatele: CZ27000222

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lucie Průšová, DiS.
  • Telefon: +420775731720
  • E-mail: prusova@ksrdciklic.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
K srdci klíč, o. p. s., Ľudovíta Štúra 2504/4, 434 01 Most, kancelář Bc. Lucie Průšové, vedoucí služby Azylového domu pro muže v Mostě

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Pronájem bytových jednotek situovaných ve stejném podlaží bytového domu, či v samostatném objektu v Mostě, a to v následujícím počtu a velikostech bytových jednotek:

3 x byt pro rodiny s dětmi s podlahovou plochou min 40 m2, s vlastním sociálním zázemím, tekoucí teplou a studenou vodou a vytápěním

3 x byt pro rodiny s dětmi podlahovou plochou min 25 m2, s vlastním sociálním zázemím, tekoucí teplou a studenou vodou a vytápěním

1 x byt pro samostatné zázemí realizačního týmu projektu s podlahovou plochou min 25 m2, s vlastním sociálním zázemím, tekoucí teplou a studenou vodou a vytápěním.

Byty musí být v majetku vlastníka nemovitosti (doloženo výpisem z katastru nemovitostí), v dobrém technickém stavu zajišťujícím okamžité užívání, bez nutnosti provedení úklidu, desinfekce či desinsekce resp. dalšího významného zásahu ze strany zadavatele. Byty musí být vybaveny tímto, plně funkčním, základním vybavením:

Kuchyň: sporák s pečící troubou (plynový či elektrický) či jiné odpovídající zařízení pro přípravu stravy, digestoř, kuchyňská linka s pracovní deskou a min 5-ti úložnými prostory, dřezem a směšovací vodovodní baterií na teplou i studenou vodu, příprava pro napojení vody a odpadu pro automatickou myčku.

Koupelna: vana délky min 150 cm či sprchový kout, umyvadlo, směšovací vodovodní baterie na teplou i studenou vodu (může být jedna pro vanu i umyvadlo), příprava pro napojení vody a odpadu pro automatickou pračku.

WC: WC kombi vč. sedátka

Podlahové krytiny: ve všech místnostech budou položeny čisté podlahové krytiny – min PVC

Malby: všechny místnosti budou opatřeny základním a vrchním nátěrem vnitřních omítek (např. PRIMALEX POLAR nebo obdobný).

Vyhrazená zařízení (elektroinstalace, plyn): bude splňovat podmínky platné legislativy – funkční interiérové osvětlení v každé místnosti (vhodné pro užívání bytu), funkční el. zásuvky 220V, platné revizní zprávy vyhrazených zařízení.

Výplně otvorů: eurookna popř. okna z AL či plastových profilů s mikroventilací, vchodové dveře bezpečnostní s prahem a s kováním a min dvěma klíči;

Měřidla: zaplombovaná měřidla spotřeby teplé a studené vody musí být umístěna v přístupném prostoru (nejlépe ve stupačce).

Na nemovitost/byty nesmí být uvalena exekuce, majitel nemovitosti nesmí být ke dni podání nabídky v insolvenčním řízení. Předmět zakázky nesmí být zatížen věcným břemenem.

Zadavatel si vyhrazuje právo prohlídky bytových prostor před uzavřením smlouvy. V případě nedodržení výše uvedených podmínek je zadavatel oprávněn smlouvu neuzavřít a vybraného dodavatele ze zadávacího řízení vyloučit.

Jde o sociální službu realizovanou dle Zák. č. 108/2006 Sb. O sociálních službách pro rodiny s dětmi, které se ocitly v důsledku okolností v krizové situaci spojené se ztrátou bydlení. Rozmístění bytových jednotek a dostupnost realizačního týmu projektu přímo ovlivňuje dostupnost nabízené pomoci pobytové sociální služby.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1548000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.2.2018 - 31.12.2020 (35 měsíců)

Místo dodání / převzetí plnění:
Ľudovíta Štúra 2504/4, 434 01 Most

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem této veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek stanovená na základě nejnižší nabídkové ceny. V rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu nájemného za celou dobu plnění vč. DPH, a to podle její absolutní výše. Komise stanoví pořadí nabídek dle výše nabídkové ceny v Kč vč. DPH. Na prvním místě se umístí nabídka, splňující veškeré podmínky zadání, s nejnižší celkovou nabídkovou cenou nájemného v Kč vč. DPH za 35 měsíců.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Účastník ve své nabídce předloží:

    Kopie výpisu ze živnostenského rejstříku, je-li do něj účastník zapsán v oblasti předmětu díla, nebo kopii výpisu z obchodního rejstříku, je-li do něj účastník zapsán, ne starší 90 dnů,
    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
    Výpis z katastru nemovitostí ke všem nabízeným bytovým jednotkám, tj. ve vztahu k předmětu nabídky.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník ve své nabídce dále předloží:

Popis předmětu zakázky (adresu, na které se předmět nemovitosti nachází), grafické znázornění nebo popis předmětu zakázky, a to včetně rozdělení a velikosti bytových jednotek v m2 a včetně fotodokumentace všech bytových jednotek (fotodokumentace může být předána v listinné formě či elektronické formě na nosiči CD).

Návrh nájemní smlouvy podepsaný oprávněným zástupcem účastníka. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude obsahovat pouze částku za nájemné, tedy bez započítání záloh na energie. Je třeba, aby odpovídala ceně v místě a čase za tyto služby obvyklé.  Nabídková cena bude členěna následovně:

Cena nájmu za 3x byt min 25 m2 á 1 měsíc v Kč bez DPH
Cena nájmu za 3x byt min 25 m2 á 35 měsíců v Kč bez DPH

 

Cena nájmu za 3x byt min 40 m2 á 1 měsíc v Kč bez DPH
Cena nájmu za 3x byt min 40 m2 á 35 měsíců v Kč bez DPH

 

Cena nájmu za 1x byt pro realizační tým á 1 měsíc v Kč bez DPH

Cena nájmu za 1x byt pro realizační tým á 35 měsíců v Kč bez DPH

CENA NÁJMU CELKEM ZA 35 MĚSÍCŮ V KČ BEZ DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Bc. Lucie Průšová,DiS.vedoucí službyAzylový dům pro muže v MostěĽudovíta Štúra 2504/4, 434 01 MostTel: 775 731 720E-mail: prusova@ksrdciklic.cz

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:

názvem zakázky a registračním číslem projektu

nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ – Pronájem prostor pro realizaci pobytové sociální služby, Azylový dům pro rodiny s dětmi v Mostě – NEOTVÍRAT“

názvem /obchodní firmou/ jménem účastníka, sídlem, adresou účastníka

názvem společnosti zadavatele

Platební podmínky: Budou upraveny ve smlouvě o pronájmu předmětu zakázky. Cena bude stanovena v českých korunách a splatná vždy do 15. dne následujícího měsíce.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Účastníci jsou svými nabídkami vázáni minimálně 60 (šedesát) kalendářních dnů ode dne následujícího po skončení lhůty pro podání nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet účastníkům předložené nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a veřejnou zakázku zrušit a neuzavřít smluvní vztah se žádným z účastníků s tím, že případné neuzavření smluvního vztahu nebude druhou stranou sankcionováno.

Účastník nemá nárok na úhradu nákladů, které vynaložil v souvislosti s veřejnou zakázkou.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Aplikace výjimky dle kap. 20.11.5 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ - na základě zjištění ŘO.

Datum ukončení: 29. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2018
 
Aktualizováno: 26. 2. 2018