- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Propagační předměty OPZ/OP PMP – III.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11296
Název zakázky: Propagační předměty OPZ/OP PMP – III.
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Martin Kučera
IČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Jan Beránek
- Telefon: +420950194085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 (podatelna). Při podání nabídek poštou nebo jiným veřejným přepravcem se za okamžik podání nabídek považuje jejich fyzické převzetí podatelnou zadavatele na adrese výše uvedené. Nabídky doručené zadavateli po uplynutí lhůty pro podání nabídek nebudou otevírány. Opožděně podané nabídky zadavatel nevrací a ponechává je přiložené k dokumentaci veřejné zakázky.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem této veřejné zakázky malého rozsahu je zajistit propagační předměty s vizuální identitou Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a Operačního programu potravinové
a materiální pomoci (dále jen „OP PMP“), které budou sloužit k rozšíření obecného povědomí
a informovanosti OPZ/OP PMP.
Více viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po nabytí účinnosti Smlouvy (viz Příloha č. 1 této Výzvy). Požadované ukončení celého plnění: do 30 kalendářních dnů ode dne následujícího ke dni akceptace grafických návrhů ze strany zadavatele, nejpozději však do 4 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy (více viz Příloha č. 1 této Výzvy).
Místo dodání / převzetí plnění: Vybraný účastník zadávacího řízení je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Kartouzská 4, Praha 5, 150 00, pokud nebude určeno jinak.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Více viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Nabídku může účastník zadávacího řízení doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech na podatelně zadavatele na výše uvedené adrese. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a dále na obálce musí být uvedena adresa účastníka zadávacího řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (28. 6. 2017 15:16)
- Rozhodnutí o výběru.pdf (16. 8. 2017 15:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): REKLAMA CENTRUM, spol. s.r.o.; Kardašovská 394/2, 190 00 Praha 9; IČ: 17047692; Ing. Blanka Müllerová, jednatelka
Datum podpisu smlouvy: 4. 10. 2017
Datum ukončení: 4. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.