- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace vzdělávacích aktivit pro MÚ Mělník
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11074
Název zakázky: Realizace vzdělávacích aktivit pro MÚ Mělník
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Mělník
Sídlo zadavatele: Náměstí Míru 1, 276 01 Mělník
- Jméno: Ing. Zdeněk Studený
- Telefon: +420315635103
- E-mail: z.studeny@melnik.cz
IČ zadavatele: 00237051
DIČ zadavatele: CZ00237051
- Jméno: Ing. Zdeněk Studený
- Telefon: +420315635103
- E-mail: z.studeny@melnik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna – Město Mělník, náměstí Míru 1, 276 01 Mělník
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců MÚ Mělník.
Zakázka je rozdělena na 3 části:
- Část A) Zvýšení kompetencí zaměstnanců úřadu – zlepšení komunikace;
- Část B) Rozvoj vybraných personálních procesů úřadu;
- Část C) Vzdělávací programy zaměřené na rozvoj znalostí a dovedností zaměstnanců úřadu v oblastech jejich působnosti.
Více viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1114049,59 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění – Část A: 07/2017 až 11/2018. Doba plnění – Část B: 08/2018 až 11/ 2018. Doba plnění – Část C: 07/2017 až 07/ 2018. Více viz Zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Náměstí Míru 1, 276 01 Mělník
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je splnění podmínek zadávací dokumentace a dále ekonomická výhodnost nabídky pro každou jednotlivou část, a to v členění dle níže uvedených dílčích kritérií:
Dílčí hodnotící kritéria Váha (v %)
Nabídková cen bez DPH 40,00
Kvalita projektového týmu 30,00
Návrh postupu realizace zakázky 30,00
Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kritéria základní způsobilosti splňuje dodavatel, který splňuje veškeré zákonné požadavky dané § 74 odst. 1 zákona. Dodavatel prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů způsobem podle § 75 odst. 1 zákona. Při podání nabídky však postačí k prokázání základní způsobilosti předložit pouze čestné prohlášení, o tom, že požadovanou kvalifikaci splňuje (zadavatel doporučuje použít vzor v příloze č. 1). Dodavateli tedy žádný z dokumentů podle § 75 odst. 1 zákona nemusí přímo v rámci své nabídky předkládat (nicméně mohou tak učinit). Vybraný účastník však bude povinen tyto dokumenty předložit před podpisem smlouvy.
Dodavatel dále prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením dokladů dle § 77 zákona:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší tří měsíců před dnem zahájení zadávacího řízení.
Více viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky pro každou jednotlivou část v souladu se Zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná. Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB)Nabídka dodavatele bude podána na adresu sídla zadavatele – tj. Náměstí Míru 1, 276 01 Mělník, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky, částí veřejné zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT!“.Nabídku dodavatele lze podat osobně na adresu sídla zadavatele, a to na podatelnu zadavatele, v případě zaslání nabídky poštou musí dodavatel zajistit, aby nabídka byla doručena zadavateli na uvedenou adresu sídla zadavatele nejpozději do výše uvedené-ho termínu.Více viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: viz Zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace.Písemná (e-mailová) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynu-tím lhůty pro podání nabídek.Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy blatak@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Více viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadávací dokumentace včetně všech příloh je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilmestoMelnik
Odkaz na profil zadavatele je uveden také na webových stránkách zadavatele: www.melnik.cz, v sekci „Rychlé odkazy“ - „Veřejné zakázky“.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (10. 4. 2017 11:03)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_1.pdf (13. 4. 2017 11:18)
- Zadávací dokumentace AKTUALIZOVANÁ.zip (13. 4. 2017 11:18)
- Rozhodnutí o výběru dodavatele_část A.pdf (1. 6. 2017 13:47)
- Rozhodnutí o zrušení_část B.pdf (1. 6. 2017 13:47)
- Rozhodnutí o zrušení_část C.pdf (1. 6. 2017 13:47)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (2. 6. 2017 09:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A: M.C.TRITON, spol. s r.o., se sídlem Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČ: 49622005, Ing. Radoslav Tesař, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 7. 9. 2017
Zrušené části zakázky: část B a C
Datum ukončení: 7. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.