Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rekvalifikační kurz Obsluha CNC obráběcích strojů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12409

Název zakázky: Rekvalifikační kurz Obsluha CNC obráběcích strojů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 8. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: JK Nástroje s.r.o.

Sídlo zadavatele: č. ev. 74, 686 04 Podolí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Krucký
  • Telefon: +420608251947
  • E-mail: krucky@jk-nastroje.cz

IČ zadavatele: 29193583

DIČ zadavatele: CZ29193583

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Cholastová
  • Telefon: +420776731797
  • E-mail: cholastova@aliaagency.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
č. ev. 74, 686 04 Podolí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Uvedená výzva je podkladem pro zpracování a podání nabídek pro zajištění realizace rekvalifikačního kurzu Obsluha CNC obráběcích strojů ve společnosti JK Nástroje s.r.o.

Cílem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců společnost JK Nástroje s.r.o.

Realizace kurzů bude probíhat ve školicích prostorách v sídle zadavatele JK Nástroje s.r.o., č. ev. 74, 686 04 Podolí. Všechny kurzy budou probíhat formou uzavřenou formou. 

Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání a závěrečné zkoušky.

Více informací viz. Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 790000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září 2018 - květen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
č. ev. 74, 686 04 Podolí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena - váha kritéria 100%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
  • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z Živnostenského rejstříku)
  • Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT, platná v době podání nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31.5.2019.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyyhotoveních.

Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovatelná manipulace s nabídkou.

Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Další nezbytné součásti nabídky:

Složení lektorského týmu vč. profesních CV a dokladů o vzdělání jednotlivých lektorů
Jméno autorizované osoby pro realizaci závěrečné zkoušky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 20 účastníků v rozsahu min. 200 hodin celkem pro vzdělávací aktivitu + doba přípravy na zkoušku + doba pro vykonání zkoušky (dáno hodnotícím standardem profesní kvalifikace – viz. informace níže).

Celková doba přípravy na zkoušku (včetně případných časů, kdy se uchazeč připravuje během zkoušky) je 30 až 60 minut. Do doby přípravy na zkoušku se nezapočítává doba na seznámení uchazeče s pracovištěm a s požadavky BOZP a PO.

Celková doba trvání vlastní zkoušky (bez času na přestávky a na přípravu) je 8 až 12 hodin (hodinou se rozumí 60 minut). Zkouška může být rozložena do více dnů.

 

Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti JK Nástroje, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.

Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 499800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 60733306

    Datum podpisu smlouvy: 10. 9. 2018

Datum ukončení: 10. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 8. 2018
 
Aktualizováno: 16. 9. 2018