Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rosteme

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12077

Název zakázky: Rosteme

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CGB-Consult, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Prvního pluku 143/12a, 186 00 Praha 8

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavla Hovorková
  • Telefon: +420581242486
  • E-mail: Pavla.Hovorkova@meopta.com

IČ zadavatele: 47677023

DIČ zadavatele: CZ47677023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Veronika Winklerová
  • Telefon: +420602287061
  • E-mail: winklerova@cgb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 2. 2018 11:30

Místo pro podání nabídek:
Meopta - optika, s.r.o., Kabelíkova 2682/1, 750 02 Přerov - I Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Rosteme“ zajištění profesního vzdělávání v oblasti Měkkých a manažerských kurzů. V rámci profesního vzdělávání se jedná o uzavřené kurzy i otevřené kurzy.

Kompletní služby spojené s proškolením účastníků zahrnují zajištění těchto činností:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spojené s proškolením účastníků v kurzech uvedených v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Kurzy budou realizovány jako uzavřené kurzy i otevřené kurzy.

Maximální počet účastníků v jedné školící skupině: 12

1 školicí hodina = 60 minut (školicí den má 6-10 školicích hodin – pokud je kurz dvoudenní, je možné první den zkrátit na 6 hodin a druhý prodloužit na 10 hodin, v průměru musí školicí den činit 8 hodin).

Zadavatel uvádí témata, specifikace a rozsah školení v tabulce, která tvoří přílohu ZD („Podrobná specifikace a tabulka k ocenění“).

Všechny obsahy školení budou přizpůsobeny ještě před zahájením školení, a to na základě konzultace s manažery zadavatele. Obsah a forma bude pravidelně přizpůsobována na základě zpětné vazby a evaluace.

Předmětem veřejné zakázky je:

Kompletní služby spojené s proškolením účastníků zahrnují zajištění následujících činností:

 

Vzdělávání dle specifikovaných kurzů.

- příprava na školení dle praktických pokynů zadavatele a poskytnutých interních materiálů, konzultaci se zadavatelem. V opodstatněných situacích, kdy jsou v obsahu školení zahrnuty pravidla a procesy související s provozem zadavatele, bude příprava zahrnovat také strávení min. 1 dne v provozu zadavatele.

- realizaci vzdělávání dle osnov

- evaluaci, vyhodnocení

- zpětná vazba pro zadavatele

 

Zajištění školicích materiálů pro účastníky.

- materiály budou v tištěné podobě ve formě pracovních sešitů. Dále je možné připravit prezentaci, video atd. dle potřeb kurzu. Všechny materiály budou splňovat podmínku vizuální identity OPZ (zajištění povinných prvků na materiálech, pozvánkách, letácích, brožurách atd.)

 

Zajištění školících prostor

Uzavřené kurzy budou dodavatelem poskytovány v sídle objednatele nebo blízkém okolí, náklady jdou v takovém případě k tíži objednatele. V případě otevřených kurzů zajišťuje školící prostory dodavatel do 50 km od sídle zadavatele. Náklady na zajištění prostor pro otevřené kurzy jdou k tíži dodavatele.

 

Zajištění didaktické techniky

-minimální vybavení: flipchart nebo whiteboard, dataprojektor a PC

 

Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům

Dokumentace bude zajištěna dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, doklady o absolvování, dokumentace ke kurzům aj.) s ohledem na dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.

 

Občerstvení:

Zajištění občerstvení pro účastníky po dobu školení: dopolední a odpolední coffee break, zahrnující kávu nebo čaj, vodu a drobné občerstvení. Uzavřené kurzy budou dodavatelem poskytovány v sídle objednatele nebo blízkém okolí, náklady jdou v takovém případě k tíži objednatele. V případě otevřených kurzů zajišťuje školící prostory dodavatel do 50 km od sídla zadavatele. Náklady na zajištění občerstvení pro otevřené kurzy jdou k tíži dodavatele.

 

Informace k nabídkové ceně, způsobu fakturace a účtování:

Cena za poskytované služby se skládá z jednotek, kterými jsou u uzavřených kurzů ceny za školící den, u otevřených kurzů ceny za osoboden.

Cena bude fakturována měsíčně dle skutečně odškolených jednotek.

Jednotková cena bude zahrnovat:

kompletní zajištění vzdělávacích aktivit, tedy vzdělávání dle specifikace kurzů;
zajištění didaktické techniky;
náklady na školicí materiály,
náklady na školící prostory (u OK),
občerstvení (u OK),
náklady na organizační a koordinační činnost dodavatele,
zpracování veškerých výkazů účasti dle pravidel OP Zaměstnanost a dané výzvy
náklady na dopravu lektorů.

 

Blíže v příloze Podrobná specifikace a tabulka k ocenění.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 916000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba zahájení plnění zakázky: do 1 měsíce od uzavření smlouvy, Doba trvání zakázky do: 2/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Předpokládaným místem plnění (místy realizace daných školení): do vzdálenosti 50 km od sídla zadavatele (u otevřených kurzů). U uzavřených kurzů je místem plnění sídlo zadavatele. Přesný časový harmonogram školení bude sjednán s vítězným dodavatelem v rámci plánu školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria

Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení (dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění zakázky):

 

1)         Celková nabídková cena                                                                                           30 %

2)         Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů                                                               30 %

3)         Organizační zajištění zakázky                                                                                  20 %

4)         Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání                                       20 %

 

Pro hodnocení nabídek použije zadavatel/hodnotící komise v každém dílčím hodnotícím kritériu bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Podrobný způsob hodnocení je uveden níže u jednotlivých kritérií.

Celková nabídková cena (30%)

 

Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH za splnění celého předmětu zakázky. Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena bez DPH, přičemž nejvýhodnější nabídce (s nejnižší cenou) bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:

 

100 x

Nejvýhodnější nabídka

Hodnocená nabídka

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,30.

 

 

Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů (30 %)

 

Dodavatel předloží v nabídce svůj návrh osnov vzdělávacích kurzů.

 

Hodnotit se bude kvalita zpracování tématu a osnov kurzů na základě odborných znalostí v dané oblasti vzhledem k časové dotaci kurzu, cílové skupině a plánovanému profilu absolventa kurzu (lépe budou hodnoceny osnovy kurzů, které budou akceptovat odborné poznatky a současné trendy s ohledem na zaměření kurzu a cílovou skupinu, jednotlivé části osnov kurzů budou v logické obsahové posloupnosti, budou vhodně strukturovány, aby nejvíce odpovídaly plánovaným cílům výuky a zároveň byly adekvátní z hlediska potřeb a schopností cílové skupiny v celkové časové dotaci určené pro daný kurz).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,30.

 

Organizační zajištění zakázky (20 %)

 

Uchazeč předloží v nabídce svůj návrh organizačního zajištění zakázky.

 

Hodnotit se bude organizace zakázky, tedy navržený způsob systematického zabezpečení všech požadovaných podmínek plnění, řešení zastupitelnosti, řešení problémů při realizaci a zajištění potřebné dokumentace v souvislosti s realizací vzdělávacích aktivit projektu (lépe budou hodnoceny nabídky, kde budou procesy při realizaci všech požadovaných podmínek plnění jasně definovány a strukturovány, budou komplexně a systematicky uchopeny, budou jasně definované odpovědnosti členů realizačního týmu, řešení zastupitelnosti či jiných rizik při realizaci zakázky a konkrétní popis způsobu dokumentace zakázky).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,20.

 

Efektivnost metod výuky a způsob evaluace vzdělávání (20 %)

 

Dodavatel v nabídce předloží návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávacích aktivit.

 

Hodnotit se bude efektivnost navrhovaných metod výuky a navržené způsoby evaluace vzdělávacích aktivit (lépe budou hodnoceny takové nabídky, kde budou při realizaci kurzů jasně definované metody vzdělávání, tyto metody budou zajišťovat co největší efekt pro nabytí nových znalostí či osvojení nových dovedností s ohledem na charakter cílové skupiny účastníků, budou účastníka k aktivitě během kurzu a motivovat k rozvoji svých kompetencí, způsob evaluace vzdělávání bude zajištěn komplexně a víceúrovňově tak, aby poskytl účastníkům, jejich zaměstnavatelům i zadavateli konkrétní výstupy z hlediska dopadů vzdělávacích kurzů na rozvoj osobních i profesních kompetencí účastníků a bude i prakticky využitelná pro další rozvoj kvalifikační růst zaměstnanců).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,20.

 

Celkové hodnocení

 

Součet redukovaných bodových hodnot z uvedených dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky.

 

Celkové pořadí nabídek je dáno výslednou bodovou hodnotou nabídky tak, že nejvýhodnější je ta nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

 

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu “Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů“.

 

Pokud je v zadávacím řízení jediný účastník zadávacího řízení, může být zadavatelem vybrán bez provedení hodnocení.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Způsobilým není dodavatel, který:

    a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a (iv) vedoucí pobočky závodu.

    b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

    c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

    d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

    e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:

    · ČESTNÉHO PROHLÁŠENÍ, ze kterého budou vyplývat jednotlivé skutečnosti, viz výše.

     

    Profesní způsobilost obdobně dle § 77 ZZVZ

    Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti obdobně dle § 77 odst. 1 a 2 písm. a) ZZVZ.

     

     

    Způsob prokázání obdobně dle § 77 odst. 1 ZZVZ

    Předložením kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Zahraniční dodavatel předkládá výpis z obchodního rejstříku nebo jeho obdobu podle právního řádu platného v zemi jeho sídla, místa podnikání nebo bydliště, v původním jazyce s připojením jeho překladu do českého jazyka. Povinnost připojit překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. V případě států, kde neexistuje evidence obdobná obchodnímu rejstříku v České republice, prokazuje dodavatel splnění tohoto kvalifikačního předpokladu čestným prohlášením, v němž prohlásí, že (i) řádně vznikl a existuje podle právního řádu platného v zemi svého sídla, místa podnikání nebo bydliště, (ii) osoby podepisující jeho jménem nabídku a související dokumenty jsou k tomu plně oprávněny a že (iii) je oprávněn k podnikání podle právního řádu platného v zemi svého sídla, místa podnikání nebo bydliště. Podává-li nabídku zahraniční osoba prostřednictvím své organizační složky v České republice, doloží také výpis z českého obchodního rejstříku vztahující se k této organizační složce.

     

    Způsob prokázání obdobně dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ

    Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti dokladem, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis z živnostenského rejstříku (či jiné evidence), která dokládají oprávnění pro živnost volnou Výroba obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 zákona.

     

    Podává-li nabídku zahraniční osoba prostřednictvím své organizační složky v České republice, doloží zejména příslušná živnostenská oprávnění vztahující se k této organizační složce.

     

    Jestliže právní předpisy v zemi sídla dodavatele nevyžadují obdobnou profesní způsobilost, jak je uvedeno v tomto odstavci, nemusí dodavatel doklady zde požadované předkládat. Splnění profesní kvalifikace obdobně dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ pak dodavatel prokazuje čestným prohlášením o splnění kvalifikačního předpokladu.

     

    Technická kvalifikace obdobně dle § 79 ZZVZ

    Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti obdobně dle § 79 odst. 2 písm. b), c), d) a j) ZZVZ:

     

    Technická kvalifikace obdobně dle § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ

    Seznamem významných služeb (formou čestného prohlášení), realizovaných dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení následujících údajů ke každé z nich:

    Název zakázky:
    Objednatel nebo doložení objemu účtovaných částek za provedené zakázky a popis:
    Stručná charakteristika služby:
    Cena v Kč bez DPH:
    Doba poskytnutí od – do:
    Kontaktní osoba objednatele – tel., e-mail:

     

    Dodavatel splní tuto technickou kvalifikaci, pokud v seznamu významných služeb, které realizoval za poslední 3 roky, uvede alespoň 2 významné služby spočívající v provádění firemního vzdělávání:

    Min. 1 v oblasti měkkých a manažerských dovedností, u které celková cena této služby byla nejméně 500 000,-  Kč bez DPH.

     

     

    Technická kvalifikace obdobně dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) ZZVZ.

     

    Seznam členů realizačního týmu, osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů týmu, profesní životopis ze kterého budou jednoznačně vyplývat níže uvedené požadavky.

     

    Minimální úroveň: tým složený minimálně ze 2 členů týmu - 1 garant zakázky, 1 hlavní lektor.

     

    Garant zakázky 1 osoba

    - vysokoškolské vzdělání

    - minimálně 10 let praxe v řízení zakázek na vzdělávání zaměstnanců;

     

    Hlavní lektor 1 osoba

    - vysokoškolské vzdělání

    - minimálně 5 let praxe jako lektor/ školitel/ přednášející v oblasti měkkých a manažerských dovedností;

     

     

    Zadavatel nepřipouští, aby zájemce prokazoval splnění více výše uvedených kvalifikačních požadavků na členy týmu, jejich vzdělání a praxi prostřednictvím jedné osoby (každá pozice musí mít jiné personální obsazení). Uvedené osoby se skutečně musí podílet na plnění zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Blíže ve výzvě k podání nabídky a zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Blíže ve výzvě k podání nabídky a zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Blíže ve výzvě k podání nabídky a zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., se sídlem Kudlov 500, 760 01 Zlín, IČO: 25568027, zastoupena Mgr. Janou Márovou, jednatelkou

    Datum podpisu smlouvy: 13. 3. 2018

Datum ukončení: 13. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 1. 2018
 
Aktualizováno: 28. 3. 2018