- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozšíření komunikačního portálu - Kontrolní systém města Břeclavi
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12238
Název zakázky: Rozšíření komunikačního portálu - Kontrolní systém města Břeclavi
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002777 Kontrolní systém města Břeclavi příjemce: Město Břeclav
Název/obchodní firma zadavatele: Město Břeclav
Sídlo zadavatele: 69002 Břeclav, náměstí T. G. Masaryka 42/3
- Jméno: Ing. Pavel Dominik
- Telefon: +420519311391
- E-mail: pavel.dominik@breclav.eu
IČ zadavatele: 00283061
DIČ zadavatele: CZ00283061
- Jméno: Martin Holman
- Telefon: +420725708015
- E-mail: martin.holman@expirit.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 4. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Břeclav, náměstí T. G. Masaryka 42/3, 690 81 Břeclav
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen ,,VZMR“) je rozšíření komunikačního portálu. Zadavatel v současné době využívá funkční komunikační portál Croseus (https://portal.croseus.cz/BRECLAV/), který by chtěl rozšířit o níže uvedené funkcionality. Zadavatel požaduje rozšíření komunikačního portálu tak, aby byla zajištěná návaznost a zhodnocení doposud vynaložených investic. Zadavatel proto požaduje, aby nové funkcionality byly bez dopadu na stávající komunikační portál, a aby všechna stávající funkčnost zůstala zachována.
Zadavatel požaduje rozšíření o následující funkcionality:
a) Rozšířit nabídku typu sdělení/úkol od PO (např. obyčejné sdělení, materiál k předložení orgánům města, pravidelný reporting atd.)
b) Rozšířit nabídku typu sdělení/úkol od PO také pro možnost reakce zřizovatele (odpověď, předání k vyřízení, atd.)
c) Možnost navázat komunikaci na již uzavřené případy (sdělení, úkol, žádost, atd.)
d) Zajistit pokročilou funkcionalitu (hledání, filtrování dle zadaných kritérií atd.)
e) Zavést komunikaci i mezi PO vzájemně
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 195000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31. 10. 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Měú Břeclav, náměstí T. G. Masaryka 42/3, 690 81 Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek: Podané nabídky budou hodnoceny dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedeném kritériu:
- Nabídková cena (váha 100 %)
- Nabídkovou cenou se rozumí cena za splnění předmětu veřejné zakázky.
- Nabídková cena bude stanovena jako cena celková za realizaci celého předmětu plnění v Kč bez DPH a bude uvedena v krycím listu nabídky, který je přílohou č. 1 ZD.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje po dodavateli předložení následujících dokladů prokazujících základní a profesní způsobilost:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku - obor ________činnosti: Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály; Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti). Uvedený výčet oboru činností je uveden jako příkladový, zadavatel požaduje registraci alespoň jedné z uvedených činností.
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění, nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vzor čestného prohlášení je Přílohou č. 2 této výzvy).
Doklady prokazující splnění kvalifikace dle bodu 2 nesmějí být ke dni uveřejnění této Výzvy k podání nabídek starší 3 měsíců.
Účastníci výběrového řízení, kteří neprokážou kvalifikaci v požadovaném rozsahu, mohou být z výběrového řízení vyloučeni. Zadavatel bude při posuzování kvalifikace postupovat analogicky dle § 46 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ").
Při prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob nebo v případě společné účasti dodavatelů bude postupováno analogicky dle § 82 a 83 ZZVZ.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka bude předložena v originále v listinné a v elektronické podobě na CD/DVD (na digitálním datovém nosiči ve formátu * *.doc, *.pdf nebo *.xls a kompletní scan nabídky). Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Nabídka bude podána v českém nebo slovenském jazyce.
- Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku, či obdobné evidence popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
- Zadavatel doporučuje, aby nabídka účastníka byla zajištěna způsobem znemožňujícím manipulaci s jednotlivými listy a všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou.
- Vyplněný formulář "Krycí list nabídky" (příloha č. 1 této výzvy) obsahující identifikační údaje účastníka a podpis oprávněné osoby (osob) dodavatele.
- Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - součástí nabídky musí být i návrh smlouvy koncipovaný dle vzoru, který je přílohou č. 3 této výzvy, podepsaný oprávněnou osobou a opatřený razítkem účastníka, je-li účastníkem používáno.
- Cenovou nabídku obsahující rekapitulaci ceny za celkový předmět plnění zakázky (viz bod Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny).
- Doklady a informace prokazující splnění požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele (viz bod Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele).
- Časový harmonogram plnění.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Součástí nabídky bude dokument Cenová nabídka, který bude obsahovat kalkulaci za jednotlivé klíčové aktivity.
- Cena bude uvedena vždy v českých korunách.
- Celková nabídková cena bude uvedena v členění - nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatná DPH a nabídková cena celkem včetně DPH.
- Celková nabídková cena musí být v návrhu smlouvy definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat", na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny ve formě a struktuře návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 3 této výzvy. Účastník do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (vlastní identifikaci, nabídkovou cenu a další údaje) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy.
- Nabídkovou cenu je možné překročit v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu díla. Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.
- Požadavky na formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení. Dodavatel předloží nabídku také v elektronické podobě včetně všech příloh (na digitálním datovém nosiči ve formátu *.doc, *.pdf nebo *.xls a kompletní scan nabídky). V případě rozporů mezi tištěnou a elektronickou podobou nabídky je rozhodující písemná podoba nabídky.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- Zadavatel připouští plnění prostřednictvím poddodavatelů.
- V případě, že dodavatel využije poddodavatele, vyplní Přílohu č. 4 - Seznam poddodavatelů.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (6. 4. 2018 13:43)
- Př. č. 1_Krycí list nabídky.pdf (6. 4. 2018 13:51)
- Př. č. 2_Čestné prohlášení dodavatele.pdf (6. 4. 2018 13:51)
- Př. č. 3_Návrh smlouvy.pdf (6. 4. 2018 13:51)
- Př. č. 4_Seznam poddodavatelů.pdf (6. 4. 2018 13:51)
- Př. č. 6_ Předpokládaný harmonogram.pdf (6. 4. 2018 13:51)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.docx (13. 4. 2018 10:24)
- Příloha č. 3 - Smlouva.docx (13. 4. 2018 10:24)
- Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů.docx (13. 4. 2018 10:25)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (16. 4. 2018 10:49)
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (17. 4. 2018 16:37)
- Oznameni_o_zruseni.pdf (4. 5. 2018 11:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Na plnění veřejné zakázky do lhůty pro podání nabídek nebyly žádné nabídky podány. Z tohoto zadavatel tuto veřejnou zakázku ruší.
Datum ukončení: 4. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.