- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj inovativních metod zvyšování produktivity práce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12553
Název zakázky: Rozvoj inovativních metod zvyšování produktivity práce
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 11. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: FRAENKISCHE CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Okříšky, U Kapličky 591, PSČ 67521
- Jméno: Ing. Jiří Novotný
- Telefon: +420568619930
- E-mail: jiri.novotny@fraenkische-cz.com
IČ zadavatele: 26308223
DIČ zadavatele: CZ26308223
- Jméno: Ing. Martin Klusáček
- Telefon: +420777714313
- E-mail: martin.klusacek@fraenkische-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 67521 Okříšky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Lektorské zabezpečení vzdělávací aktivity pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování, která je specifikována takto:
Počet účastníků: 37 (3 skupiny); hodin výuky: 140; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 144 hodin lektorského působení celkem na všechny tři skupiny (hodinou se rozumí 60 minut včetně 5 minut přestávky)
Účastníky budou administrativní pracovníci a specialisté z nevýrobních útvarů organizace, tj. projektoví specialisté, pracovníci zákaznického servisu, nákupčí, plánovači výroby, konstruktéři a technici kvality.
Cílem aktivity je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity práce a tím dosáhnout i zvýšení efektivity procesů, které mají účastníci na starosti.
Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být:
- Ekonomika podniku (řízení podle cílů, podnikové funkce a jejich řízení, rozvaha, výsledovka a cash-flow, kalkulace, fixní a variabilní náklady, hodnocení projektů – NPV, IRR, návratnost).
- Metody štíhlé administrativy (5S a plýtvání v kancelářích, standardizace, mapování toku hodnot, vizuální management, práce v týmech).
- Proces změn a jeho řízení (moderace a prezentace, řešení problémů, vedení workshopů, řízení rizik, motivace).
- Výpočet a sledování Celkové efektivnosti zařízení - OEE (klíčové parametry, možnosti jejich měření, možnosti úspor při zlepšování jednotlivých parametrů).
Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu.
Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod.
Na závěr aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 288000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od 1. února 2019 do 30. září 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (50%)
Kvalifikace lektorů (50%)
Ad 1. Nabídková cena (bez DPH): počet bodů = (nejnižší nabídka ze všech nabídek / nabídková cena) x 50%
Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.
Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte:
- životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu;
- návrh metod, které budete při výuce využívat;
- návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a to vždy:
- cenu za hodinu práce lektora
- cenu celkem za vzdělávací aktivitu
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Na obálku k adrese zadavatele napište i "k rukám Ing. M. Klusáčka"
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Vyjádření souhlasu s platebními podmínkami, které znějí: Zadavatel uhradí smluvenou částku po realizaci každého vzdělávacího dne na základě faktury od dodavatele se splatností 30 dnů. Pokud s těmito podmínkami nebudete souhlasit, uveďte do nabídky návrh své verze platebních podmínek
- Nabídku podejte v jednom výtisku.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - Fraenkische CZ.pdf (29. 10. 2018 15:23)
- 12553_Fraenkische_CZ_Oznámení_o_výsledku_hodnocení_výběru.pdf (3. 12. 2018 23:00)
- 12553_Fraenkische_CZ_Oznámení_o_podpisu_smlouvy_s_dodavatelem.pdf (3. 12. 2018 23:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o.; Mimoňská 3223;470 01 Česká Lípa; 25014650
Datum podpisu smlouvy: 3. 12. 2018
Datum ukončení: 3. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.