Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozvoj inovativních metod zvyšování produktivity práce

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12553

Název zakázky: Rozvoj inovativních metod zvyšování produktivity práce

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 11. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FRAENKISCHE CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Okříšky, U Kapličky 591, PSČ 67521

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Novotný
  • Telefon: +420568619930
  • E-mail: jiri.novotny@fraenkische-cz.com

IČ zadavatele: 26308223

DIČ zadavatele: CZ26308223

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Klusáček
  • Telefon: +420777714313
  • E-mail: martin.klusacek@fraenkische-cz.com

Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 67521 Okříšky

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Lektorské zabezpečení vzdělávací aktivity pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování, která je specifikována takto:

Počet účastníků: 37 (3 skupiny); hodin výuky: 140; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 144 hodin lektorského působení celkem na všechny tři skupiny (hodinou se rozumí 60 minut včetně 5 minut přestávky)

Účastníky budou administrativní pracovníci a specialisté z nevýrobních útvarů organizace, tj. projektoví specialisté, pracovníci zákaznického servisu, nákupčí, plánovači výroby, konstruktéři a technici kvality.

Cílem aktivity je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity práce a tím dosáhnout i zvýšení efektivity procesů, které mají účastníci na starosti.

Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být:

- Ekonomika podniku (řízení podle cílů, podnikové funkce a jejich řízení, rozvaha, výsledovka a cash-flow, kalkulace, fixní a variabilní náklady, hodnocení projektů – NPV, IRR, návratnost).

- Metody štíhlé administrativy (5S a plýtvání v kancelářích, standardizace, mapování toku hodnot, vizuální management, práce v týmech).

- Proces změn a jeho řízení (moderace a prezentace, řešení problémů, vedení workshopů, řízení rizik, motivace).

- Výpočet a sledování Celkové efektivnosti zařízení - OEE (klíčové parametry, možnosti jejich měření, možnosti úspor při zlepšování jednotlivých parametrů).

 

 

Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu.

Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod.

Na závěr aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 288000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od 1. února 2019 do 30. září 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Nabídková cena bez DPH (50%)
  2. Kvalifikace lektorů (50%)

     

    Ad 1. Nabídková cena (bez DPH): počet bodů = (nejnižší nabídka ze všech nabídek / nabídková cena) x 50%

     

    Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.

     

    Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte:

  • životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu;
  • návrh metod, které budete při výuce využívat;
  • návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a to vždy:

  • cenu za hodinu práce lektora
  • cenu celkem za vzdělávací aktivitu
V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady na práci lektora včetně dopravy do sídla zadavatele a nákladů na případné studijní materiály a pomůcky. Cena musí být uvedena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Na obálku k adrese zadavatele napište i "k rukám Ing. M. Klusáčka"

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Vyjádření souhlasu s platebními podmínkami, které znějí: Zadavatel uhradí smluvenou částku po realizaci každého vzdělávacího dne na základě faktury od dodavatele se splatností 30 dnů. Pokud s těmito podmínkami nebudete souhlasit, uveďte do nabídky návrh své verze platebních podmínek
  • Nabídku podejte v jednom výtisku.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o.; Mimoňská 3223;470 01 Česká Lípa; 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 3. 12. 2018

Datum ukončení: 3. 12. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 11. 2018
 
Aktualizováno: 3. 12. 2018