Všechny operační programy ESF řízené MPSV, v jejichž rámci je (bylo) možné žádat o finanční podporu. K aktuálnímu OP Zaměstnanost zde naleznete potřebné informace o zaměření operačního programu, výzvy k předkládání projektů, odkazy na metodické příručky, související aktuality a akce.  

Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozvoj regionálního partnerství v sociální oblasti na území obcí Královéhradeckého kraje II - dílčí část 6 – Zajištění analytických podkladů pro tvorbu plánu rozvoje služeb sociální prevence a souvisejících aktivit na území ORP Hradec Králové (zajištění analytických podkladů pro tvorbu plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb a rozvoje v oblasti dostupného bydlení se sociálním aspektem na území města Hradec Králové)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13748

Název zakázky: Rozvoj regionálního partnerství v sociální oblasti na území obcí Královéhradeckého kraje II - dílčí část 6 – Zajištění analytických podkladů pro tvorbu plánu rozvoje služeb sociální prevence a souvisejících aktivit na území ORP Hradec Králové (zajištění analytických podkladů pro tvorbu plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb a rozvoje v oblasti dostupného bydlení se sociálním aspektem na území města Hradec Králové)

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 1. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj (dále jen „zadavatel“ nebo „centrální zadavatel“)

Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Martin Červíček, hejtman
  • Telefon: +420495817222
  • E-mail: mcervicek@kr-kralovehradecky.cz

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jiří Zeman
  • Telefon: +420495817431
  • E-mail: jzeman@kr-kralovehradecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 2. 2021 09:00

Místo pro podání nabídek:
Královéhradecký kraj, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové Nabídky je možné ve stanovené lhůtě podat také osobně na podatelně Krajského úřadu Královéhradeckého kaje (Pivovarské náměstí 1245, Hradec Králové, místnost P1.1026). Úřední hodiny podatelny: Pondělí 8:00 – 13:00 Středa 11:00 – 16:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je provedení průzkumu mezi občany města Hradec Králové zaměřeného na vnímání segmentu sociálních služeb, souvisejících služeb a bydlení ve městě Hradec Králové v rámci Projektu (dále jen „Předmět plnění“).

Předmět plnění bude obsahovat

demografická data vztahující se k vymezenému území;
výsledky šetření v rámci stanoveného výzkumného vzorku (specifikace viz níže), kde bude zahrnut alespoň:

postoj veřejnosti vůči cílovým skupinám sociálních a souvisejících služeb (zejména vůči seniorům, osobám se zdravotním postižením, rodinám s dětmi, rizikovým skupinám a menšinám),
postoj vůči poskytovatelům sociálních služeb,
povědomí o dostupnosti sociálních služeb a vnímání jejich potřebnosti;
vnímání dostupnosti sociální práce na obecním úřadu;

zmapování bytové situace občanů města Hradec Králové včetně zhodnocení možného rizika ohrožení sociálním vyloučením s ohledem na bytovou situaci;
doporučení pro Město Hradec Králové k rozvoji dostupnosti služeb, souvisejících služeb a bytového fondu ve vazbě na výsledky provedeného šetření;

nastavený výzkumný vzorek bude tvořen občany města a musí zajistit poměrné zastoupení respondentů, a to zejména dle věku, typu domácnosti, pásma příjmů a typu stávajícího bydlení. Metodu zjišťování navrhne realizátor, pro zajištění jednotného přístupu pro všechny skupiny je preferována kvantitativní metoda bez využití online nástrojů pro respondenty.  

Tato zakázka je realizována jako dílčí část zakázky s názvem Rozvoj regionálního partnerství v sociální oblasti na území obcí Královéhradeckého kraje II, reg. č.: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0011870, který je spolufinancovaný z prostředků ESF, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Královéhradeckého kraje za podpory Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „služby“).

Specifikace předmětu zakázky (služeb) jakož i podrobné podmínky pro plnění předmětu zakázky jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy - závazný návrh smlouvy (dále jen „Smlouva“).

 

Veřejná zakázka je zadávána na základě Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze č. 13 a zároveň Směrnice Rady Královéhradeckého kraje, kterou se stanovuje postup Královéhradeckého kraje při zadávání veřejných zakázek (č. 3) pro zakázky II. kategorie.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 250000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění je uveden v příloze č. 1 – Smlouvě.

Místo dodání / převzetí plnění:
Plnění předmětu zakázky bude realizováno na území Královéhradeckého kraje s tím, že centralizovaný zadavatel služby pořizuje a přenechává je pověřujícímu zadavateli (více informací viz Smlouva

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel provede hodnocení nabídek podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomickou výhodnost nabídek bude hodnotit na základě nejnižší nabídkové ceny

     

    Nabídková cena v Kč bez DPH – 100 %

     

    V rámci kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH budou nabídky hodnoceny na základě celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedené v závazném návrhu Smlouvy v ust. 4.1.

     

    Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny. Nabídkové ceny v Kč bez DPH dodavatelů budou seřazeny podle jejich výše od nejnižší po nejvyšší, přičemž nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH při respektování všech podmínek a požadavků uvedených v této výzvě.

    Zadavatel vybere k uzavření Smlouvy toho dodavatele, jehož nabídka bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější, tj. jako nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Zadavatel neprovede hodnocení Nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.

     

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel v rámci kvalifikace požaduje, aby dodavatel:

    neměl v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
    neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění,
    neměl nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
    byl oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

     

    Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením čestného prohlášení v nabídce. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy.

     

    Zadavatel v rámci kvalifikace rovněž požaduje, aby dodavatel doložil seznamu techniků (členů realizačního týmu), kteří se budou podílet na plnění Smlouvy, tj. budou plnit předmět Smlouvy

    Minimální požadovaná úroveň seznamu techniků (členů realizačního týmu):

    Dodavatel předloží seznam min. 2 členů realizačního týmu, přičemž každá z těchto osob bude splňovat min. následující požadavek (požadavky):

    má min. 2 roky praxe při řízení sociální služby na úrovni samostatný vedoucí sociální služby, a/nebo
    má min. 2 roky praxe na pozici metodik/konzultant/poradce v oblasti sociálních služeb, a/nebo
    má zkušenost se zpracováním obsahu min.  2 dokumentů obdobného zaměření, kdy dokumentem obdobného zaměření se rozumí doporučující nebo koncepční materiál ve vztahu k segmentu sociálních služeb, a/nebo
    má zkušenost s poskytnutím min. 2 služeb jejichž předmětem bylo poradenství v oblasti sociálních služeb, kdy tyto služby byly řádně dokončeny a předány svému objednateli.

     

    Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením seznamu členů realizačního týmu v nabídce. Z tohoto seznamu musí být patrné zejména: jméno a příjmení člena realizačního týmu a který (nebo které) z výše uvedených požadavků zadavatele pod čísly I – IV výše tento člen realizačního týmu splňuje.

     

    Dodavatel může využít vzorový seznam techniků (členů realizačního týmu), který tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

     

     

    Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že veškeré dokumenty a doklady lze v rámci nabídky předložit v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Nabídka bude podána v jednom listinném originálu a v jedné kopii na CD/DVD/USB.

Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenu dodavatel stanoví jako celkovou cenu za předmět zakázky včetně všech souvisejících nákladů.

Nabídková cena nesmí překročit výši předpokládané hodnoty zakázky, tj. hodnotu 250.000,- Kč bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude podána v jednom listinném originálu a v jedné kopii na CD/DVD/USB.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel poskytne vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti dle předchozí věty.Zadavatel vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatele zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen v nabídce určit části zakázky, které případně hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, a předložit seznam poddodavatelů (vzor seznamu poddodavatelů tvoří přílohu č. 4 této výzvy), pokud jsou dodavateli známi, a uvést, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a doklady předložené ve slovenském jazyce nebo doklady o vzdělání v latinském jazyce).

Více viz Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13).Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, týkající se zejm. zadávacích řízení.Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje, kterou se stanovuje postup Královéhradeckého kraje při zadávání veřejných zakázek (č. 3).

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 1. 2021
 
Aktualizováno: 25. 2. 2021