- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11162
Název zakázky: Rozvoj The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vítězná 200/6, 696 01 Rohatec
- Jméno: Milena Rusnoková
- Telefon: +420518398761
- E-mail: milena.rusnokova@candyplus.cz
IČ zadavatele: 27167313
DIČ zadavatele: CZ27167313
- Jméno: Kateřina Bartošová
- Telefon: +420518398765
- E-mail: katerina.bartosova@candyplus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Vítězná 200/6, 696 01 Rohatec, doporučeně Českou poštou, nebo osobně do sídla zadavatele (Vítězná 200/6, 696 01 Rohatec)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů přizpůsobených potřebám Zadavatele („na míru“), určených pouze pro zaměstnance Zadavatele.
Soupis vzdělávacích kurzů, celkový rozsah hodin spolu s uvedením rozsahu jedné hodiny včetně předpokládaného počtu účastníků jednotlivých kurzů je uveden v příloze č. 2 této Výzvy. Počet účastníků kurzu se může měnit dle potřeb zadavatele.
Zakázka je rozdělena na 3 dílčí plnění.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
POZOR, ZMĚNA ZADÁVACÍCH PODMÍNEK A PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁNÍ NABÍDEK Z 29. 5. 2017 NA 5. 6. 2017 9:00
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1706000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel požaduje zahájení realizace zakázky nejpozději do 3 dnů od podpisu smlouvy s vítězným uchazečem výběrového řízení. Předpokládaný termín podpisu smlouvy ze strany zadavatele je stanoven do 5 pracovních dnů od vyhlášení vítěze výběrového řízení. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je akceptace návrhu smlouvy, která je přílohou č. 7 této Výzvy. Uchazeč je povinen současně s nabídkou předložit podepsanou smlouvu. Dokončení jednotlivých školení je požadováno nejpozději do 31.12.2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění je shodné se sídlem zadavatele, tj. Vítězná 200/6, 696 01 Rohatec, případně Rychvaldská 360, 735 41 Petřvald
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH - váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každé dílčí plnění.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_Candy Plus_2017.zip (17. 5. 2017 09:46)
- Výzva k podání nabídek_Candy Plus_změna.zip (23. 5. 2017 11:23)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_23_05_2017.pdf (23. 5. 2017 11:23)
- Odpovědi na dotazy poten. dodavatelů_22_05_2017.pdf (23. 5. 2017 11:23)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_30_5.2017.pdf (30. 5. 2017 17:19)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí plnění 1.pdf (21. 6. 2017 13:49)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí plnění 2.pdf (21. 6. 2017 13:49)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí plnění 3_Zrušeno.pdf (21. 6. 2017 13:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění 1: New Dimension, s.r.o., Havlíčkova 233, Frýdek Místek, PSČ 738 01, IČ: 27856186, za společnost jedná Mgr. Radka Šušková, jednatelka společnosti
Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění 2: Contrast Consulting Praha, spol. s r.o., Vladimírova 233/12, Praha 4 PSČ 140 00, IČ: 62912348, za společnost jedná Mgr. Olga Cechlová, jednatelka společnosti
Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí plnění 3
Datum ukončení: 14. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.