Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10809

Název zakázky: Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FRAENKISCHE CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Okříšky, U Kapličky 591, PSČ 67521

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Novotný, 568 619 930; jiri.novotny@fraenkische-cz.com

IČ zadavatele: 26308223

DIČ zadavatele: CZ26308223

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Klusáček
  • Telefon: 777 714 313
  • E-mail: martin.klusacek@fraenkische-cz.com

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 864000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Lektorské zabezpečení čtyř vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování:


1. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – TOP Management.

Počet účastníků: 6 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

2. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – STŘEDNÍ management

Počet účastníků: 13 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

3. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Mistři

Počet účastníků: 36 (3 skupiny); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 na jednu skupinu

4. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Technologové, údržba

Počet účastníků: 12 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

Celkem se jedná o 67 účastníků, 6 výukových skupin, 408 hodin výuky a 24 hodin zkoušek, tj. celkem 432 hodin lektorského působení.

Cílem všech aktivit je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity u účastníků a tím dosáhnout i zvýšení produktivity práce ve výrobě.

Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být:

- Metody organizace pracovního místa a efektivního toku materiálu ve výrobě

- Metody sběru dat o problémech, reklamacích a jejich vyhodnocování: Pareto analýza, histogram, regulační diagram, diagram rozptylu, vývojový diagram a sběrná karta závad

- Systémy managementu kvality a jejich využití v praxi výrobní firmy v automobilovém průmyslu- analýzy problémů metodou kořenové příčiny, testingu a rozšíření nabytých znalostí.

- Metody optimalizace pracoviště

- Mapování toku hodnoty ve výrobě

- Metody plánování řízení výroby, kanban, supermarkety apod.

- Projekty hledání, analýzy a řešení úspor

- Rozšiřování vědomostí pomocí stanovení cíle, experimentu a vyhodnocení

- Praktická příprava a realizace projektů

 

Obsah, konkrétní zaměření a hloubka požadovaných vědomostí musí být přizpůsobena jednotlivým skupinám, úrovni účastníků a jejich roli v řídicí struktuře firmy.

Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu.

Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod.

Na závěr každé z aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Na základě průzkumu trhu je předpokládaná hodnota zakázky 864 000,- Kč (bez DPH).

 

Kalkulace:

Odměna lektorovi = 2 000,- Kč za hodinu výuky

Počet hodin výuky 432 x 2 000 Kč = 864 000 Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Září 2016 až únor 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky

Hodnotící kritéria

1.Nabídková cena bez DPH (50%)

2.Kvalifikace lektorů (50%)

 

Ad 1. Nabídková cena (bez DPH):

 

Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.

 

Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1]

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte:

-svoji stručnou podnikatelskou historii (rok vzniku, rozvoj, klíčové milníky);

-hlavní témata a oblasti, kterými se ve vzdělávání zabýváte;

-životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu;

-jména partnerů z automobilového průmyslu, se kterými spolupracujete nebo jste spolupracovali;

-návrh toho, jaká konkrétní témata a metody budou obsahem jednotlivých lekcí pro každou ze čtyř vzdělávacích aktivit, současně s tím uvést i formu, jaká bude při výuce použita;

-návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a cenu pro každou vzdělávací aktivitu v popsaném rozsahu zvlášť a to vždy:

-cenu za hodinu práce lektora

-cenu celkem za vzdělávací aktivitu

V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady na práci lektora včetně dopravy do sídla zadavatele a nákladů na případné studijní materiály a pomůcky. Cena musí být uvedena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2]

Na obálku k adrese zadavatele napište i „k rukám Ing. M. Kluáčka“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Vyjádření souhlasu s platebními podmínkami, které znějí: Zadavatel uhradí smluvenou částku po realizaci každého vzdělávacího dne na základě faktury od dodavatele se splatností 30 dnů. Pokud s těmito podmínkami nebudete souhlasit, uveďte do nabídky návrh své verze platebních podmínek
  • Nabídku podejte v jednom výtisku.  

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[1] Další požadavky mohou být zadavatelem specifikovány v závěrečné části výzvy k podání nabídek.

[2] Osobou oprávněnou jed

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Lektorské zabezpečení čtyř vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování:


1. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – TOP Management.

Počet účastníků: 6 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

2. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – STŘEDNÍ management

Počet účastníků: 13 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

3. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Mistři

Počet účastníků: 36 (3 skupiny); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 na jednu skupinu

4. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Technologové, údržba

Počet účastníků: 12 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72

Celkem se jedná o 67 účastníků, 6 výukových skupin, 408 hodin výuky a 24 hodin zkoušek, tj. celkem 432 hodin lektorského působení.

Cílem všech aktivit je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity u účastníků a tím dosáhnout i zvýšení produktivity práce ve výrobě.

Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být:

- Metody organizace pracovního místa a efektivního toku materiálu ve výrobě

- Metody sběru dat o problémech, reklamacích a jejich vyhodnocování: Pareto analýza, histogram, regulační diagram, diagram rozptylu, vývojový diagram a sběrná karta závad

- Systémy managementu kvality a jejich využití v praxi výrobní firmy v automobilovém průmyslu- analýzy problémů metodou kořenové příčiny, testingu a rozšíření nabytých znalostí.

- Metody optimalizace pracoviště

- Mapování toku hodnoty ve výrobě

- Metody plánování řízení výroby, kanban, supermarkety apod.

- Projekty hledání, analýzy a řešení úspor

- Rozšiřování vědomostí pomocí stanovení cíle, experimentu a vyhodnocení

- Praktická příprava a realizace projektů

 

Obsah, konkrétní zaměření a hloubka požadovaných vědomostí musí být přizpůsobena jednotlivým skupinám, úrovni účastníků a jejich roli v řídicí struktuře firmy.

Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu.

Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod.

Na závěr každé z aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Na základě průzkumu trhu je předpokládaná hodnota zakázky 864 000,- Kč (bez DPH).

 

Kalkulace:

Odměna lektorovi = 2 000,- Kč za hodinu výuky

Počet hodin výuky 432 x 2 000 Kč = 864 000 Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Září 2016 až únor 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky

Hodnotící kritéria

1.Nabídková cena bez DPH (50%)

2.Kvalifikace lektorů (50%)

 

Ad 1. Nabídková cena (bez DPH):

 

Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.

 

Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte:

-svoji stručnou podnikatelskou historii (rok vzniku, rozvoj, klíčové milníky);

-hlavní témata a oblasti, kterými se ve vzdělávání zabýváte;

-životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu;

-jména partnerů z automobilového průmyslu, se kterými spolupracujete nebo jste spolupracovali;

-návrh toho, jaká konkrétní témata a metody budou obsahem jednotlivých lekcí pro každou ze čtyř vzdělávacích aktivit, současně s tím uvést i formu, jaká bude při výuce použita;

-návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a cenu pro každou vzdělávací aktivitu v popsaném rozsahu zvlášť a to vždy:

-cenu za hodinu práce lektora

-cenu celkem za vzdělávací aktivitu

V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady na práci lektora včetně dopravy do sídla zadavatele a nákladů na případné studijní materiály a pomůcky. Cena musí být uvedena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2]

Na obálku k adrese zadavatele napište i „k rukám Ing. M. Kluáčka“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Vyjádření souhlasu s platebními podmínkami, které znějí: Zadavatel uhradí smluvenou částku po realizaci každého vzdělávacího dne na základě faktury od dodavatele se splatností 30 dnů. Pokud s těmito podmínkami nebudete souhlasit, uveďte do nabídky návrh své verze platebních podmínek
  • Nabídku podejte v jednom výtisku.  

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. nat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 8. 2016
 
Aktualizováno: 19. 9. 2016