- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10809
Název zakázky: Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: FRAENKISCHE CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Okříšky, U Kapličky 591, PSČ 67521
- Jméno: Ing. Jiří Novotný, 568 619 930; jiri.novotny@fraenkische-cz.com
IČ zadavatele: 26308223
DIČ zadavatele: CZ26308223
- Jméno: Ing. Martin Klusáček
- Telefon: 777 714 313
- E-mail: martin.klusacek@fraenkische-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 864000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Lektorské zabezpečení čtyř vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování:
Počet účastníků: 6 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 2. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – STŘEDNÍ management Počet účastníků: 13 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 3. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Mistři Počet účastníků: 36 (3 skupiny); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 na jednu skupinu 4. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Technologové, údržba Počet účastníků: 12 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 Celkem se jedná o 67 účastníků, 6 výukových skupin, 408 hodin výuky a 24 hodin zkoušek, tj. celkem 432 hodin lektorského působení. Cílem všech aktivit je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity u účastníků a tím dosáhnout i zvýšení produktivity práce ve výrobě. Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být: - Metody organizace pracovního místa a efektivního toku materiálu ve výrobě - Metody sběru dat o problémech, reklamacích a jejich vyhodnocování: Pareto analýza, histogram, regulační diagram, diagram rozptylu, vývojový diagram a sběrná karta závad - Systémy managementu kvality a jejich využití v praxi výrobní firmy v automobilovém průmyslu- analýzy problémů metodou kořenové příčiny, testingu a rozšíření nabytých znalostí. - Metody optimalizace pracoviště - Mapování toku hodnoty ve výrobě - Metody plánování řízení výroby, kanban, supermarkety apod. - Projekty hledání, analýzy a řešení úspor - Rozšiřování vědomostí pomocí stanovení cíle, experimentu a vyhodnocení - Praktická příprava a realizace projektů
Obsah, konkrétní zaměření a hloubka požadovaných vědomostí musí být přizpůsobena jednotlivým skupinám, úrovni účastníků a jejich roli v řídicí struktuře firmy. Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu. Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod. Na závěr každé z aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Na základě průzkumu trhu je předpokládaná hodnota zakázky 864 000,- Kč (bez DPH).
Kalkulace: Odměna lektorovi = 2 000,- Kč za hodinu výuky Počet hodin výuky 432 x 2 000 Kč = 864 000 Kč |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Září 2016 až únor 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky |
Hodnotící kritéria |
|
1.Nabídková cena bez DPH (50%) 2.Kvalifikace lektorů (50%)
Ad 1. Nabídková cena (bez DPH):
Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.
Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1] |
|
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte: -svoji stručnou podnikatelskou historii (rok vzniku, rozvoj, klíčové milníky); -hlavní témata a oblasti, kterými se ve vzdělávání zabýváte; -životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu; -jména partnerů z automobilového průmyslu, se kterými spolupracujete nebo jste spolupracovali; -návrh toho, jaká konkrétní témata a metody budou obsahem jednotlivých lekcí pro každou ze čtyř vzdělávacích aktivit, současně s tím uvést i formu, jaká bude při výuce použita; -návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a cenu pro každou vzdělávací aktivitu v popsaném rozsahu zvlášť a to vždy: -cenu za hodinu práce lektora -cenu celkem za vzdělávací aktivitu V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady na práci lektora včetně dopravy do sídla zadavatele a nákladů na případné studijní materiály a pomůcky. Cena musí být uvedena bez DPH. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] Na obálku k adrese zadavatele napište i „k rukám Ing. M. Kluáčka“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[1] Další požadavky mohou být zadavatelem specifikovány v závěrečné části výzvy k podání nabídek.
[2] Osobou oprávněnou jed
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Lektorské zabezpečení čtyř vzdělávacích aktivit pro zaměstnance společnosti končících zkouškou a vystavením certifikátů o absolvování:
Počet účastníků: 6 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 2. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – STŘEDNÍ management Počet účastníků: 13 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 3. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Mistři Počet účastníků: 36 (3 skupiny); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 na jednu skupinu 4. Rozvoj, trénink a použití metod zvyšování produktivity – Technologové, údržba Počet účastníků: 12 (1 skupina); hodin výuky: 68; hodin na zkoušku: 4; celkem hodin: 72 Celkem se jedná o 67 účastníků, 6 výukových skupin, 408 hodin výuky a 24 hodin zkoušek, tj. celkem 432 hodin lektorského působení. Cílem všech aktivit je zvýšit teoretické i praktické znalosti metod zvyšování produktivity u účastníků a tím dosáhnout i zvýšení produktivity práce ve výrobě. Obsahem všech vzdělávacích aktivit musí proto být: - Metody organizace pracovního místa a efektivního toku materiálu ve výrobě - Metody sběru dat o problémech, reklamacích a jejich vyhodnocování: Pareto analýza, histogram, regulační diagram, diagram rozptylu, vývojový diagram a sběrná karta závad - Systémy managementu kvality a jejich využití v praxi výrobní firmy v automobilovém průmyslu- analýzy problémů metodou kořenové příčiny, testingu a rozšíření nabytých znalostí. - Metody optimalizace pracoviště - Mapování toku hodnoty ve výrobě - Metody plánování řízení výroby, kanban, supermarkety apod. - Projekty hledání, analýzy a řešení úspor - Rozšiřování vědomostí pomocí stanovení cíle, experimentu a vyhodnocení - Praktická příprava a realizace projektů
Obsah, konkrétní zaměření a hloubka požadovaných vědomostí musí být přizpůsobena jednotlivým skupinám, úrovni účastníků a jejich roli v řídicí struktuře firmy. Ve výuce musí být použity ty metody zvyšování produktivity, které se používají ve špičkových firmách v automobilovém průmyslu. Požaduje se maximálně praktické zaměření výuky s přímým ověřováním nabytých znalostí přímo na pracovištích účastníků formou analýz stávajícího stavu, miniprojektů, workshopů, navrhování a posuzování zlepšovacích návrhů apod. Účinnost výuky musí být průběžně prověřována znalostními testy, vypracováním zadaných úloh apod. Na závěr každé z aktivity bude provedeno komplexní přezkoušení v délce 4 hodin, úspěšným absolventům bude předáno osvědčení o absolvování.
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Na základě průzkumu trhu je předpokládaná hodnota zakázky 864 000,- Kč (bez DPH).
Kalkulace: Odměna lektorovi = 2 000,- Kč za hodinu výuky Počet hodin výuky 432 x 2 000 Kč = 864 000 Kč |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Září 2016 až únor 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Fraenkische CZ s.r.o., U Kapličky 591, 675 21 Okříšky |
Hodnotící kritéria |
|
1.Nabídková cena bez DPH (50%) 2.Kvalifikace lektorů (50%)
Ad 1. Nabídková cena (bez DPH):
Ad 2. Kvalifikace lektorů = nečíselné kritérium, boduje se podle odst. 20.8 c) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost. V bodování se zohlední kvalifikace lektorů pro vedení seminářů s předmětnými tématy, délka jejich praxe při práci pro automobilový průmysl, shoda témat, kterým se lektor věnuje, s tématy, jež jsou předmětem poptávaných aktivit. Maximální počet bodů je 100, ostatní nabídky se porovnávají s nejlépe ohodnocenou nabídkou. Pro výsledek se počet bodů násobí ještě 50%.
Výsledným počtem bodů pro každou nabídku je součet bodů z obou kritérií.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
V nabídce navíc k ceně a k základním dokumentům prokazujícím kvalifikaci uveďte: -svoji stručnou podnikatelskou historii (rok vzniku, rozvoj, klíčové milníky); -hlavní témata a oblasti, kterými se ve vzdělávání zabýváte; -životopisy lektorů, kteří by se podíleli na této zakázce, zejména jejich teoretické základy, zkušeností při výuce metod zvyšování efektivity a zkušenosti při vzdělávání firem z automobilového průmyslu; -jména partnerů z automobilového průmyslu, se kterými spolupracujete nebo jste spolupracovali; -návrh toho, jaká konkrétní témata a metody budou obsahem jednotlivých lekcí pro každou ze čtyř vzdělávacích aktivit, současně s tím uvést i formu, jaká bude při výuce použita; -návrh smlouvy na realizaci zakázky, tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele)
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Zadavatel musí uvést celkovou cenu zakázky a cenu pro každou vzdělávací aktivitu v popsaném rozsahu zvlášť a to vždy: -cenu za hodinu práce lektora -cenu celkem za vzdělávací aktivitu V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady na práci lektora včetně dopravy do sídla zadavatele a nákladů na případné studijní materiály a pomůcky. Cena musí být uvedena bez DPH. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] Na obálku k adrese zadavatele napište i „k rukám Ing. M. Kluáčka“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. nat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.