Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rozvoj zaměstnanců společnosti LIFTCOMP a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11163

Název zakázky: Rozvoj zaměstnanců společnosti LIFTCOMP a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: LIFTCOMP a.s.

Sídlo zadavatele: Záhumenní 2320/11, Ostrava- Poruba 708 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Roman Matera
  • Telefon: +420596969603
  • E-mail: roman.matera@liftcomp.cz

IČ zadavatele: 25385968

DIČ zadavatele: CZ25385968

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Pohlová
  • Telefon: +420602730220
  • E-mail: sekretariat@liftcomp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 5. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
LIFTCOMP a.s., Záhumenní 2320/11, Ostrava- Poruba 708 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt Rozvoj zaměstnanců společnosti LIFTCOMP a.s. společnosti LIFTCOMP a.s.

Jedná se o odborné IT, technické kurzy a kurzy měkkých a manažerských dovedností.

Cílovou skupinou jsou zaměstnanci naší společnosti, převážně se jedná o: administrativní, obchodní a vedoucí pozice na měkké a manažerské dovednosti, administrativní pozice pro QI modul a právní minimum, zámečnické a svářečské pozice pro technické kurzy.

Výuka bude probíhat formou prezenčních uzavřených školení, určených pouze pro cílovou skupinu tohoto projektu, tj. pro zaměstnance naší společnosti.

Maximální počet osob ve skupině je 12. Rozdělení do skupin již máme předpřipraveno. Délky školení a popisy školení uvádí příloha č. 2. 

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Období červen 2017 - srpen 2018 je předpokládaná doba realizace. Termín zahájení školení je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (85 %)

  • Kvalita nabízených služeb (15 %)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu sekretariat@liftcomp.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6 s účinností od 26.4.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1, 2, 3: PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou

    Datum podpisu smlouvy: 20. 6. 2017

Datum ukončení: 20. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 5. 2017
 
Aktualizováno: 27. 6. 2017