Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Sales Academy – Dlouhodobý systém vzdělávání zaměstnanců společnosti MM Level

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11169

Název zakázky: Sales Academy – Dlouhodobý systém vzdělávání zaměstnanců společnosti MM Level

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: MM LEVEL, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Horní 776/1, Horní Těrlicko, 735 42 Těrlicko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Volšička
  • Telefon: +420605317356
  • E-mail: Volsicka.martin@seznam.cz

IČ zadavatele: 27780805

DIČ zadavatele: CZ27780805

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Roman BIELAK
  • Telefon: +420731193745
  • E-mail: bielak@grantika.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 10:30

Místo pro podání nabídek:
Erste Grantika Advisory, a.s. Jánská 448/10 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je poskytnutí služeb zaměřených na prohlubování kvalifikace a
zlepšování dovedností zaměstnanců společnosti MM Level. Podrobnosti jsou uvedeny
v přílohách č. 4.1 (část 1) a 4.2 (část 2) Výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 950000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2017 – únor 2019 Podrobnosti jsou uvedeny v přílohách č. 4.1 (část 1) a 4.2 (část 2) Výzvy k podání nabídek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky je sídlo, provozovna, případně prostory zajištěné účastníkem v Ostravě nebo Frýdku – Místku.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium hodnocení pro část 1 zakázky
- Nabídková cena v Kč bez DPH
- Metodika vzdělávání
Kritérium hodnocení pro část 2 zakázky
- Nabídková cena v Kč bez DPH
- Kvalita školitele

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii
(označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB
nosiči přiloženém k originálu nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Předložení vyplněného dokumentu cenová kalkulace
nabídkové ceny, který je přílohou č. 3.1 (část 1) a 3.2
(část 2) Výzvy k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Kompletní nabídka bude předložena v českém neboslovenském jazyce v listinné podobě. Nabídka budekvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobřečitelná, a svázána do jednoho svazku, aby nebylamožná manipulace s jednotlivými listy. Nabídka nesmíobsahovat opravy ani přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu vevěci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Účastník je oprávněn podat nabídku na všechny činěkteré části zakázky. Zadavatel tak umožňujeúčastníkům, aby podali nabídky na více částí zakázky.V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou částzakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podatsamostatnou nabídku, pokud účastník hodlá podatnabídku na více částí zakázky, podá více samostatnězabalených nabídek obsahujících veškeré náležitosti adokumenty požadované pro danou část zakázky.Nabídky ke každé z částí této zakázky budouzadavatelem, resp. k tomu pověřenou hodnotící komisí,otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně av souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatnězadána. Pokud účastník podává nabídku na více částí,musí podat na každou část samostatnou nabídkuv samostatné obálce.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek(odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou uvedeny v samostatném dokumentu nazvaném Výzva k podání nabídky vč. zadávací
dokumentace, který je přílohou této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), natoto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákonač. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TMT Vision, s.r.o., Praha 5, Jinonice, Za Zámečkem 745/17, IČ 03335232, Martin Poličanský

    Datum podpisu smlouvy: 7. 8. 2017

Datum ukončení: 7. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 5. 2017
 
Aktualizováno: 29. 8. 2017