- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení – Elektronický deník
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11885
Název zakázky: Školení – Elektronický deník
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Značky Morava a.s.
Sídlo zadavatele: Čsl. armády 1112/27a, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov
- Jméno: Bc. Robert Timko, MBA
- Telefon: +420725828475
- E-mail: timko@znackymorava.cz
IČ zadavatele: 25865871
DIČ zadavatele: CZ25865871
- Jméno: Ing. Ivona Orságová
- Telefon: +420725089796
- E-mail: personalni@znackymorava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Čsl. armády 1112/27a, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následující vzdělávací aktivity:
Počet hodin: 48 hod./skupina, počet zaměstnanců 30, počet výukových skupin – minimálně 3
Obsah a náplň vzdělávací aktivity:
- Přihlášení uživatele, správce aplikace, pracovní pozice, úroveň přístupu
- Vedoucí skupiny, pracovní skupina, tvorba a správa pracovních skupin – přidělování zaměstnanců do skupin, název skupiny, ID skupiny apod.
- Správa záznamů – řazení, prohledávání a filtry, sestavy k tisku, uzamknutí, schválení záznamu, historie (provedené úpravy, vrácení, zamykání apod.), statistické údaje
- Načítání dat z Heliosu – import/export, docházkový systém, identifikátory (NFC karty), pořizování fotografií při evidenci docházky
- Pravidelné zachytávání GPS pozice
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 324000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 2.1.2018 – 29.6.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Čsl. armády 1112/27a, 794 01 Krnov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny.
Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kritérii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu.
Pořad. č. | Kritérium | Váha |
1. | Výše nabídkové ceny bez DPH | 50% |
2. | Hodnocení úrovně zajištění kurzů | 50% |
Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě nabídky.
Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.
- Výše nabídkové ceny (50%)
Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH
- Hodnocení úrovně zajištění kurzů (50%)
V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny 3 subkritéria:
- Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)
- Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)
- Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy zadavatele (váha 50%)
- Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)
Uchazeč uvede, zda je schopen realizovat výuku také v čase odpolední směny, tj. od 14 do 22 hodin (tedy ANO/NE)
- Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)
Uchazeč uvede minimální počet účastníků v jedné skupině, za kterého je schopen realizovat výuku v dané kvalitě a nabídnuté ceně
- Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy zadavatele (váha 50%)
Uchazeč uvede minimální počet pracovních dnů, které potřebuje k tomu, aby od okamžiku výzvy zahájil realizaci výuky v dané kvalitě a nabídnuté ceně. Toto se vztahuje i na případy změny harmonogramu v průběhu vzdělávací aktivity
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
K prokázání způsobilosti v rámci tohoto řízení požaduje zadavatel předložit následující dokumenty:
Základní způsobilost:
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a), b) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b), c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b), d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c), e) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d), f) výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)
Profesní způsobilost:
Technická kvalifikace:
SPOLEČNÉ PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE:
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Lhůta pro podání nabídek byla stanovena min. na 10 dnů a končí dnem 4.12.2017 do 10:00 hod.
Místem pro podání nabídky je podatelna v sídle zadavatele, Čsl. armády 1112/27a, 794 01 Krnov. Nabídky je možno podat osobně, v po-pá od 8:00 do 14:00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu pověřené osoby tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají.
Zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění:
- Krycí list nabídky, obsahující identifikační údaje o uchazeči, celkovou nabídkovou cenu v členění bez a včetně DPH a vázanosti celým obsahem nabídky (viz. příloha)
- Doklady k prokázání kvalifikace
- Kritéria pro hodnocení nabídek
- Přílohy (nepovinné)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
1. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přístupnou celkovou cenu vymezenou předmětem veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v české měně v členění:
- nabídková cena celkem bez DPH
2. Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Musí zahrnovat veškeré náklady související se splněním předmětu veřejné zakázky včetně všech předvídatelných rizik a vlivů.
3. Podmínky pro překročení této nabídkové ceny
Ceny jednotlivých služeb musí být platné a závazné po celou dobu plnění zakázky, cenová nabídka nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jiným faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny, na základě kterého má být stanovena nabídková cena.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Ostatní ujednání:-Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících splněním zakázky.-Dodavatel se zavazuje řádně uchovávat originály účetních záznamů (účetní doklady, účetní knihy, odpisované plány, účtový rozvrh, inventurní soupisy a záznamy dokladující formu vedení účetnictví) po dobu stanovenou podmínkami pro archivaci v rámci OPZ, tj. min. do konce roku 2026.-Zadavatel (objednatel) má právo na odstoupení od smlouvy v případě prodlení dodavatele se sjednanými termíny o více jak 5 dní.-Uchazeč nesmí použít při realizaci předmětu zakázky poddodavatele, lektoři i osoby podílející se na realizaci musí být v pracovně právním vztahu k dodavateli po celou dobu realizace zakázky.-Dodavatel je povinen vést a zpracovávat veškerou dokumentaci v rozsahu, formě a náležitostech daných projektem POVEZ II, sledovat změny dokumentace v projektu POVEZ II a okamžitě změny zapracovat a upozornit zadavatele.-Dodavatel je povinen v případě nesplnění výše uvedených podmínek nahradit zadavateli přiměřené náklady na opravy či nápravy a uhradit případnou škodu.-Dodavatel jako přílohu doloží vzorovou prezentaci ukázkové hodiny. -Dodavatel je povinen se ve své nabídce zavázat ke všem povinnostem uvedeným v této Výzvě. -Případné dotazy či požadavky na doplnění zasílat v písemné podobě na email personalni@znackymorava.cz v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6).
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Cenu není možno navyšovat z žádného důvodu, mimo důvodu zákonné změny výše DPH.
- Nabídka musí být předložena písemně, a to 1x originál a 1x kopie za každou předkládanou část.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (21. 11. 2017 09:50)
- Krycí list nabídky.doc (21. 11. 2017 09:50)
- Oznámení o výsledku hodnocení, výběru - El.Deník.pdf (6. 12. 2017 13:00)
- Oznámení podpisu smlouvy s dodavatelem ECHOpix.pdf (18. 12. 2017 11:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 324000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ECHOpix s.r.o., Čsl. armády 842/52, 794 01 Krnov, IČ: 29458552, Ing. Jan Slováček - jednatel
Datum podpisu smlouvy: 14. 12. 2017
Datum ukončení: 14. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.