Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení IS - ekonomika

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12701

Název zakázky: Školení IS - ekonomika

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: GERBRICH s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nádražní 106, Velké Opatovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radim Gerbrich
  • Telefon: +420603881662
  • E-mail: gerbrich@gerbrich.com

IČ zadavatele: 26961903

DIČ zadavatele: CZ26961903

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zita Musilová
  • Telefon: +420605475566
  • E-mail: zitag@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2019 23:59

Místo pro podání nabídek:
Nádražní 106, Velké Opatovice 679 63

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem vzdělávací aktivity je prohloubení znalostí a dovedností při používání informačního systému OR-SYSTEM Open, a to v oblastech  zavedených modulů – finanční účetnictví, majetek, personalistika, mzdy, cestovní příkazy a Work Flow.

Zaměstnanci budou proškoleni v nově zavedených modulech v pokročilém ovládání a budou schopni také vytvářet požadované sestavy, vlastní pohledy a exportovat data do nejrůznějších systémů.

 

Požadujeme školení v rozsahu teorie – 80 hodin, praxe 76 hodin a závěrečná zkouška v rozsahu 4 hodin. Kalkulace je pro 1 hodina = 60 minut.

Školení je určeno pro 5 zaměstnanců v sídle firmy Velké Opatovice, Nádražní 106

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 290000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2019 - Prosinec 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Velké Opatovice, Nádražní 106

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • výpis z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence prokazující právní subjektivitu),
    doklad o oprávnění k podnikání (výpis z Živnostenského rejstříku, koncesní listina)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

rozsah dle výše uvedeného zadání 

počet zaměstnanců 5

rozsah školení 160 hodin

 

platba fakturou - bankovním převodem

splatnost 14 dní

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1 hod školení / cena

1 zaměstnanec 160 hod školení/ cena

celkem náklady na 1 zaměstnance

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: zamítnutá dotace

Datum ukončení: 31. 12. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 3. 2019
 
Aktualizováno: 4. 2. 2020