- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení IS - ekonomika
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12701
Název zakázky: Školení IS - ekonomika
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: GERBRICH s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nádražní 106, Velké Opatovice
- Jméno: Ing. Radim Gerbrich
- Telefon: +420603881662
- E-mail: gerbrich@gerbrich.com
IČ zadavatele: 26961903
DIČ zadavatele: CZ26961903
- Jméno: Zita Musilová
- Telefon: +420605475566
- E-mail: zitag@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2019 23:59
Místo pro podání nabídek: Nádražní 106, Velké Opatovice 679 63
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem vzdělávací aktivity je prohloubení znalostí a dovedností při používání informačního systému OR-SYSTEM Open, a to v oblastech zavedených modulů – finanční účetnictví, majetek, personalistika, mzdy, cestovní příkazy a Work Flow.
Zaměstnanci budou proškoleni v nově zavedených modulech v pokročilém ovládání a budou schopni také vytvářet požadované sestavy, vlastní pohledy a exportovat data do nejrůznějších systémů.
Požadujeme školení v rozsahu teorie – 80 hodin, praxe 76 hodin a závěrečná zkouška v rozsahu 4 hodin. Kalkulace je pro 1 hodina = 60 minut.
Školení je určeno pro 5 zaměstnanců v sídle firmy Velké Opatovice, Nádražní 106
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 290000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2019 - Prosinec 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Velké Opatovice, Nádražní 106
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
výpis z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence prokazující právní subjektivitu),
doklad o oprávnění k podnikání (výpis z Živnostenského rejstříku, koncesní listina)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
rozsah dle výše uvedeného zadání
počet zaměstnanců 5
rozsah školení 160 hodin
platba fakturou - bankovním převodem
splatnost 14 dní
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
1 hod školení / cena
1 zaměstnanec 160 hod školení/ cena
celkem náklady na 1 zaměstnance
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva ekon.pdf (20. 3. 2019 10:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: zamítnutá dotace
Datum ukončení: 31. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.