Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení na specifické požadavky automobilového průmyslu na systém řízení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12106

Název zakázky: Školení na specifické požadavky automobilového průmyslu na systém řízení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Koyo Bearings Česká republika s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Novák
  • Telefon: +420585126501
  • E-mail: petr.novak@jtekt.com

IČ zadavatele: 26418495

DIČ zadavatele: CZ26418495

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaromír Pečinka
  • Telefon: +420585126646
  • E-mail: jaromir.pecinka@jtekt.com

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Proškolení klíčových témat, se kterými se setkávají odborníci na různých pozicích ve výrobních závodech, jejichž zákazníky jsou výrobci z oblasti automotive. Jedná se o aktuální požadavky normy VDA 6.3, o metodiku APQP, PPAP, MSA, FMEA a znalost specifických požadavků zákazníků, jenž budou definováni podrobně zadavatelem.

Účastníci školení budou uvolněni na 72 hodin celkem, v rámci nichž musí být témata proškolena, včetně závěrečného ověření znalostí a zajištění certifikátu potvrzujícího absolvování. Jedná se maximálně o 9 dnů školení v rozsahu 8 hodin denně (tedy 60 min.) + přestávka.

Zadavatel vybral 29 zaměstnanců, které je žádoucí daným kurzem proškolit. Školení bude probíhat v zázemí závodu zadavatele, v zasedací místnosti, kterou zadavatel vybaví odpovídajícím způsobem. Z provozních důvodů je třeba realizovat školení nejdříve od 8:30 hodin ráno. Současně lze uvolnit pouze 15 zaměstnanců, školení tak musí probíhat ve dvou skupinách.

Jednotlivé dny školení by měly být rozvrženy tak, aby byl věnován větší prostor tématům VDA 6.3 a tématu specifických požadavků zákazníků z oblasti automotive.

Lektoři musí mít prokazatelné znalosti a praxi v oblasti řízení kvality výrobního závodu, podmínkou je zkušenost se školením norem VDA 6.3, ISO/TS 16949 a FormelQ.

Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníků.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 435000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3/2018 - 10/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Pavelkova 253/5, Bystrovany, 779 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

    Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

    Nabídková cena může být uvedena v následujících měnách:

    - v českých korunách (CZK)

    - nebo v EURO (EUR)

    Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.

  • Hodnocení uchazečů

    Hodnotícím kritériem pro zadání je ekonomická a technická výhodnost nabídky.

    Nabídky uchazečů budou hodnoceny výběrovou komisí se 3 členy podle níže uvedených kritérií.

    Vyhodnocení bude provedeno bodovým systémem s váhou uvedenou v hodnotících kritériích, nejlepší nabídka bude nabídka s nejvyšším bodovým hodnocením.

    Vyhodnocení výběrového řízení bude provedeno do 10 pracovních dní od ukončení výběrového řízení.

     

    Body budou přiděleny podle následujících vzorců:

    U kritérií, kde nejvýhodnější nabídka má nejnižší hodnotu:

    100 × (nejvýhodnější nabídka/hodnocená nabídka) × váha vyjádřená desetinným číslem

    Uchazeč v tomto případě nesmí nabídnout hodnotu: „0 “ nebo „ zdarma“.

    U kritérií, kde nejvýhodnější nabídka má nejvyšší hodnotu:

    100 × (hodnocená nabídka/ nejvýhodnější nabídka) × váha vyjádřená desetinným číslem

     

    Hodnotící kritéria – Školení na specifické požadavky automobilového průmyslu na   systém řízení:

  • Uchazeč  Cena (váha 90%)

                  body × váha

                  Dodací termín v týdnec (váha 10%)

                  body × váha

    Součet (body × váha)

  • Cena – hodnotí se cena bez DPH. Hodnocení bude probíhat v CZK. Nabídky v jiné měně budou přepočítány v kurzu platnému k poslednímu dni lhůty pro podávání nabídek dle kurzu ČNB.

    Dodací termín – bude se hodnotit v týdnech od data podpisu smlouvy.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • K prokázání splnění kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložení referenční listiny, která potvrzuje:

    - realizaci min. dvou úspěšně realizovaných zakázek na realizaci školení norem automobilového průmyslu realizované za posledních 5 let

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Obsah nabídky

identifikační údaje uchazeče: obchodní jméno, sídlo, IČO, DIČ, telefon, fax, e-mailová adresa,

        osoba oprávněná jednat za uchazeče, kontaktní osoba, bankovní spojení

- popis nabízeného plnění

- nabídková cena bez DPH, DPH, celková cena s DPH

- hodnocené parametry nabídky: celková cena bez DPH a termín realizace v týdnech od podpisu   kupní smlouvy

- výpis z obchodního rejstříku nebo jiný odpovídající dokument, kopie živnostenského listu nebo výpis z Živnostenského rejstříku (dokument nesmí být starší více než 6 měsíců)

 

Způsob zpracování nabídky 

Nabídka musí být zpracována dle zadávacích podmínek písemně. Nabídka může být v českém jazyce nebo slovenském jazyce. Veškeré doklady, či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musejí být podepsány statutárním orgánem uchazeče, v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce.

Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

 

Nabídku požadujeme doručit osobně na adresu zadavatele nebo zaslat 1× v listinné podobě v zalepené obálce na adresu zadavatele s nápisem:

 

„NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – Školení na specifické požadavky automobilového průmyslu na systém řízení“

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena

Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být uvedena v následujících měnách:

- v českých korunách (CZK)

- nebo v EURO (EUR)

Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH
a samostatné DPH.

Celková cena bude zahrnovat proškolení 29 zaměstnanců v rozsahu 72 hodin/zaměstnanec, v maximální délce trvání 9 dnů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

- cena za realizaci ve výši 100% je splatná po řádném splnění předmětu zakázky. Zadavatel neposkytuje zálohy.

- úhrada celkové ceny bude provedena na účet dodavatele uvedený ve smlouvě na základě faktury - daňového dokladu. Splatnost faktury bude 30 dnů ode dne doručení faktury zadavateli.

 

- Faktura (daňový doklad) musí obsahovat tyto náležitosti:

označení faktury a její číslo,

název, sídlo, DIČ, IČ dodavatele,

bankovní spojení dodavatele včetně IBAN,

název předmětu smlouvy, číslo smlouvy,

rozsah a předmět plnění,

fakturovaná částka v EUR i v CZK, včetně uvedení použitého kurzu pro přepočet EUR na CZK,

veškeré náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění, včetně vyjádření daňového základu a DPH v CZK s uvedením použitého kurzu pro přepočet EUR na CZK,

datum vystavení faktury,

datum uskutečnění zdanitelného plnění,

datum splatnosti,

uvedení čísla nákupní objednávky kupujícího

informaci o tom, že daňový doklad je hrazen v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg. č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053“

 

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

 

V případě, že dojde k prodlení s dodržením lhůty realizace předmětného plnění, má zadavatel právo účtovat dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny předmětu plnění za každý, byť jen započatý den prodlení se splněním té které povinnosti
a dodavatel se zavazuje tuto smluvní pokutu uhradit.

 

Zadavatel požaduje nabídku doručit osobně na adresu zadavatele nebo zaslat 1× v listinné podobě v zalepené obálce na adresu zadavatele.

 

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek, ani dodatečné plnění nabídnuté nad rámec požadavků stanovených v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 356400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DTO CZ, s.r.o.Mariánské nám. 480/5, 709 00 Ostrava – Mariánské HoryIČ: 47666439Ing. Alan VÁPENÍČEK, CSc.-jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 13. 3. 2018

Datum ukončení: 13. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2018
 
Aktualizováno: 22. 3. 2018