Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení personálu pro NDT – vizuální kontrola svarů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11468

Název zakázky: Školení personálu pro NDT – vizuální kontrola svarů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: OK Záchlumí, a. s.

Sídlo zadavatele: Záchlumí 45, 349 01 Stříbro

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Klejna
  • Telefon: +420374622027
  • E-mail: okz@okz.cz

IČ zadavatele: 27975924

DIČ zadavatele: CZ27975924

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Věra Houšková
  • Telefon: +420374616249
  • E-mail: okz@okz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
OK Záchlumí, a. s., Záchlumí 45, 349 01 Stříbro

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění odborné vzdělávací aktivity pro společnost OK Záchlumí a. s. včetně realizace závěrečného přezkoušení.

VA: Školení personálu pro NDT – vizuální kontrola svarů

Cíl: zvládnutí vizuální kontroly u prováděných svarových spojů navržených pracovníků a zajištění kvalifikovaných zaměstnanců pro kvalitativní plnění zakázek, zvýšení jejich odbornosti.

Rozsah: 40 hod. / á 60 min. výuky vč. závěrečného ověření znalostí v rozsahu 8 hod.

Počet účastníků: 16

Obsahová náplň VA:

Účel NDT
Vizuální kontrola svarů – základní znalosti o metodě

(fyzikální základy vizuálního zkoušení, zjistitelnost detailů při vizuálním zkoušení, pracovní techniky a typické příklady vizuálního zkoušení, inspekční podmínky pro vizuální zkoušení)

Systém certifikace, výklad norem: ČSN EN ISO 9712, ČSN EN 13018, ČSN EN ISO 17637, ČSN EN ISO 6520–1, ČSN EN ISO 5817
Vady svarů
Vybavení a pomůcky pro kontrolu
Ukázky praktických problémů při výrobě
Praktické hodnocení vzorků, vyhodnocování a interpretace zjištěných vad
Sestavení instrukce a protokolu VT
Vidění a lidské oko
Středoškolská fyzika

(vlastnosti světla principy optiky, řešení příkladů z optiky)

Příprava na zkoušku (testy a praktická cvičení přímo ve výrobě) a následnou certifikaci dle ČSN EN ISO 9712
Kvalifikační zkouška – závěrečné ověření znalostí

Stanovený rozsah školení neobsahuje přestávky. Součástí poskytovaných služeb je zajištění výuky on the job, dodání potřebných výukových materiálů a prostředků, vydání osvědčení (certifikátů) o absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 374400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
srpen – říjen 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
OK Záchlumí, a. s., Záchlumí 45, 349 01 Stříbro

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH s váhou 100%

    Jako vítězná bude vybrána úplná nabídky s nejnižší nabídkovou cenou.

    Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel prokáže svou kvalifikaci předložením:

    Dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – viz. příloha č. 2 Výzvy
    osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu dodavatele v rámci plnění předmětu zakázky

    Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče také v jiném jazyce.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v písemné formě. Podání nabídek e-mailem není možné.

Nabídka bude předložena v jednom originále v listinné podobě. Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny, resp. svázány, tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky.

Nabídka bude uložena v řádně uzavřené obálce (opatřené podpisem nebo razítkem tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž by došlo k poškození těchto ochranných prvků) označené názvem výběrového řízení „Školení personálu pro NDT – vizuální kontrola svarů“ a textem NEOTVÍRAT.

Na obálce musí být uvedena adresa, na kterou se možné zaslat případná oznámení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v Kč. Bude uvedena celková nabídková cena bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena jako pevná a nejvýše přípustná.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem výběrového řízení „Školení personálu pro NDT – vizuální kontrola svarů“ a textem NEOTVÍRAT.Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele na základě plné moci. Do nabídky je zakázáno ručně vpisovat jakékoliv dodatečné informace či škrtat.Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH). Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Pavel Hránek, nám. Gen. Piky 30, 326 00 Plzeň, IČ 61758566, ing. Pavel Hránek

    Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2017

Datum ukončení: 30. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 8. 2017
 
Aktualizováno: 30. 8. 2017