- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení softwaru Autodesk Inventor
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11337
Název zakázky: Školení softwaru Autodesk Inventor
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: PILANA Wood s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nádražní 804, 768 24 Hulín
- Jméno: Ing. Kateřina Pilátová
- Telefon: +420606727177
- E-mail: pilatova@pilana.cz
IČ zadavatele: 25327933
DIČ zadavatele: CZ25327933
- Jméno: Vladimír Bergman
- Telefon: +420602582474
- E-mail: bergman@pilana.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 7. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Nádražní 804, 768 24 Hulín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zvýšení profesních znalostí, dovedností, kompetencí a celkové kvalifikace vybraných 10 zaměstnanců v oblasti softwaru Autodesk Inventor, u kterých jsme zjistili potřebu této komplexní vzdělávací aktivity.
Počet účastníku: 10 pracovníků rozdělených do dvou skupin
Celkový rozsah: 48 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut) pro každou skupinu, z toho:
Výuka: 46 hodin
Zkouška: 2 hodiny
Zařazení zaměstnanci se potřebují naučit orientovat v programu Autodesk Inventor, znát jeho parametrické modelování, principy využití prvků a sestav, principy 2D kreslení v Inventoru, vytvářet a používat náčrty v modelu součástí, tvořit soustavy, umístit a upravit komponenty nebo vazby v sestavách, tvořit rozpady a animovat rozpady sestav, znát nástroje pro modifikaci součástí, díry, závity, apod., orientovat se v pokročilých nástrojích pro modifikaci součástí, vytvářet výkresy (pohledy, řezy, kóty).
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 124800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: srpen – listopad 2017
Místo dodání / převzetí plnění: PILANA Wood s.r.o., Nádražní 804, 768 24 Hulín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky se budou hodnotit dle následujících hodnotících kritérií:
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (12. 7. 2017 09:51)
- Příloha č. 1 – Základní kvalifikační předpoklady.doc (12. 7. 2017 09:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (14. 8. 2017 10:56)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (22. 8. 2017 15:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ADEON CZ s.r.o.; Tečovice 390, 763 02; IČ 262 76 038; Ing. Roman Plachý, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 21. 8. 2017
Datum ukončení: 21. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.