Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení zaměstnanců společnosti ZV - Nástroje s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11678

Název zakázky: Školení zaměstnanců společnosti ZV - Nástroje s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ZV – Nástroje s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jasenice 2094, 755 01 Vsetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Viktor Nevrlý
  • Telefon: +420777363939
  • E-mail: vnevrly@zv-nastroje.cz

IČ zadavatele: 28005678

DIČ zadavatele: CZ28005678

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Molková
  • Telefon: +420731516861
  • E-mail: sekretariat@zv-nastroje.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 10. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
ZV – Nástroje s.r.o., Jasenice 2094, 755 01 Vsetín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti ZV – Nástroje s.r.o. Jedná se o soubor vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců v několika částích (oblastech).

Celá zakázka je rozdělena do několika částí (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-8). Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Uchazeč může podat svoji nabídku na jednu, všechny nebo libovolný počet částí zakázky. Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle firmy ZV – Nástroje s.r.o.  formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny (zajistí zadavatel). Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.

V případě kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.

Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:

Část 1 – Obecné IT: IS QI

Část 2 – Obecné IT: MS Office

Část 3 – Měkké a manažerské dovednosti

Část 4 – Účetní, ekonomické a právní kurzy

Část 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů

Část 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Vazači a obsluha manipulačních vozíků

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1103300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Říjen 2017 – Leden 2019 Školení bude probíhat po celou dobu dle harmonogramu a možností zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů, v sídle společnosti – Nástroje s.r.o., Jasenice 2094, 755 01 Vsetín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 932750.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.I.S.S., spol. s r.o., Mlýnská 1228, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 00557862, Ing. Lubomír Čuma, jednatel a Ing. Jaroslav Plaček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 13. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACLIVIA OPTIO s.r.o., Polanecká 257, Ostrava 721 00, IČ: 27856739, Ing. Zdeněk Picek, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín, IČ: 64089398, Ing. Jiří Čmucha, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 27. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha - Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 60733306, Ing. Martin Bellovič, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017

Datum ukončení: 27. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 9. 2017
 
Aktualizováno: 17. 10. 2018