- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení zaměstnanců společnosti ZV - Nástroje s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11678
Název zakázky: Školení zaměstnanců společnosti ZV - Nástroje s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0003788 Rozvoj odborného vzdělávání zaměstnanců ve společnosti ZV - Nástroje s.r.o. příjemce: ZV - Nástroje s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ZV – Nástroje s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jasenice 2094, 755 01 Vsetín
- Jméno: Viktor Nevrlý
- Telefon: +420777363939
- E-mail: vnevrly@zv-nastroje.cz
IČ zadavatele: 28005678
DIČ zadavatele: CZ28005678
- Jméno: Ivana Molková
- Telefon: +420731516861
- E-mail: sekretariat@zv-nastroje.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 10. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: ZV – Nástroje s.r.o., Jasenice 2094, 755 01 Vsetín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti ZV – Nástroje s.r.o. Jedná se o soubor vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců v několika částích (oblastech).
Celá zakázka je rozdělena do několika částí (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-8). Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Uchazeč může podat svoji nabídku na jednu, všechny nebo libovolný počet částí zakázky. Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle firmy ZV – Nástroje s.r.o. formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny (zajistí zadavatel). Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.
V případě kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.
Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:
Část 1 – Obecné IT: IS QI
Část 2 – Obecné IT: MS Office
Část 3 – Měkké a manažerské dovednosti
Část 4 – Účetní, ekonomické a právní kurzy
Část 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů
Část 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Vazači a obsluha manipulačních vozíků
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1103300,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Říjen 2017 – Leden 2019 Školení bude probíhat po celou dobu dle harmonogramu a možností zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů, v sídle společnosti – Nástroje s.r.o., Jasenice 2094, 755 01 Vsetín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek _ZV_NASTROJE.pdf (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha č. 1 Krycí list.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha č. 2 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.doc (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 3_Specifikace předmětu zakazky - část 1 - Obecné IT - QI.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 4_Specifikace předmětu zakazky - část 2 - Obecné IT - MS Office.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 5_Specifikace předmětu zakazky - část 3 - Měkké a manažerské dovednosti.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 6_Specifikace předmětu zakazky - část 4 - Účetní, ekonomické a právní kurzy.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 7_Specifikace předmětu zakazky - část 5 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Obsluha CNC obráběcích strojů.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Příloha_č. 8_Specifikace předmětu zakazky - část 6 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Vazači a obsluha manipulačních vozíků.docx (26. 9. 2017 16:05)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 10. 2017 15:32)
- 5) Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast_3.pdf (25. 10. 2017 15:11)
- 6) Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (23. 11. 2017 12:09)
- 6) Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 4.pdf (27. 11. 2017 13:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 932750.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.I.S.S., spol. s r.o., Mlýnská 1228, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 00557862, Ing. Lubomír Čuma, jednatel a Ing. Jaroslav Plaček, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 13. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACLIVIA OPTIO s.r.o., Polanecká 257, Ostrava 721 00, IČ: 27856739, Ing. Zdeněk Picek, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín, IČ: 64089398, Ing. Jiří Čmucha, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 27. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha - Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 60733306, Ing. Martin Bellovič, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2017
Datum ukončení: 27. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.