Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

SLUNÍČKO PRO SENIORY

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12445

Název zakázky: SLUNÍČKO PRO SENIORY

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 8. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov Sluníčko, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Syllabova 2886/19, 703 00 Ostrava - Vítkovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Hana Ježková, ředitelka
  • Telefon: +420603154267
  • E-mail: jezkova@domovslunicko.cz

IČ zadavatele: 70631832

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zuzana Knobová, advokát
  • Telefon: +420734575978
  • E-mail: zuzana.knobova@lblegal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Zuzana Knobová, advokát, korespondenční adresa (adresa pro podání nabídek): Pod Děkankou 27, 147 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky na služby v rámci realizace projektu „Sluníčko pro seniory“ je zavedení funkčních terapeutických procesů v Domově Sluníčko, s ohledem na změnu struktury organizace a nárůst počtu klientů s demencí, které budou naplňovat kvalitní poskytování sociálních služeb. V rámci profesního vzdělávání se jedná o vždy o uzavřené akreditované kurzy pro cílové skupiny účastníků. Kurzy a činnosti budou poskytnuty výhradně zaměstnancům a osobám určeným zadavatelem.

 

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spojené s proškolením účastníků v kurzech uvedených příloze Výzvy – Podrobná specifikace a cenová tabulka. V této příloze jsou specifikovány požadované kurzy.

Všechny kurzy, školení, výstupy z jednotlivých aktivit budou probíhat v českém jazyce. Tento požadavek platí i pro veškeré písemné materiály k zakázce.

Tato zakázka bude spolufinancovaná Evropským sociálním fondem prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. (dále jen „OPZ“). Název projektu: Sluníčko pro seniory – vzdělávací aktivity, registrační číslo projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/17_071/0007609.

CPV kódy:

80000000-4 Vzdělávání a školení

80400000-8 Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání

79632000-3 Vzdělávání zaměstnanců

Práva a povinnosti vybraného dodavatele jsou podrobně uvedeny v návrhu smlouvy na realizaci zakázky, která tvoří přílohu Výzvy.

Požadavky zadavatele k plnění zakázky:

Zakázka musí být realizována v rámci vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV ČR pro příslušnou cílovou skupinu účastníků (např. pracovník v sociálních službách se smí účastnit pouze vzdělávání, které je akreditováno pro pracovníky v sociálních službách).

Účastníci jsou povinni doložit akreditace vzdělávacích kurzů ve formě a rozsahu požadovaném zadavatelem v rámci prokázání profesní způsobilosti.

Práva a povinnosti vybraného dodavatele jsou podrobně uvedeny v návrhu smlouvy na realizaci zakázky, která tvoří přílohu Výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1206848,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel zahájí realizaci školení do 1 měsíce od podpisu smlouvy, školení budou realizována do 31.března 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritériem hodnocení pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

    Hodnocení nabídek bude prováděno podle nejnižší nabídkové ceny.

    Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy, v krycím listu a ve specifikaci vzdělávacích aktivit. Za nejvhodnější bude považována ta nabídka, která bude obsahovat nejnižší cenu za celé plnění předmětu zakázky v Kč bez DPH.

    Posouzení mimořádně nízké nabídkové ceny:

    V případě, že se zadavatel bude domnívat, že je nabízená cena natolik nízká, že dodavatel nebude plnění schopen řádně a/nebo včas realizovat, a zadavatel bude zamýšlet vyloučit dodavatele, který tuto nabídku podal, z důvodu nepřiměřeně nízké nabídkové ceny, písemně požádá o upřesnění základních prvků nabídky, které považuje za důležité.  

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  •  
    Zadavatel požaduje prokázání základní a profesní způsobilosti a technické kvalifikace.
     
    Základní způsobilost

    Způsobilým není dodavatel, který:

    byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a (iv) vedoucí pobočky závodu.
    má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
    má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
    má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
    je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením:

    · ČESTNÉHO PROHLÁŠENÍ, ze kterého budou vyplývat jednotlivé skutečnosti, viz výše. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu této Výzvy.

     

    Profesní způsobilost

     

    Profesní způsobilost splňuje účastník:

    Který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
    Který je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (minimálně živnost volná Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona) – prokazuje se předložením výpisu z živnostenského rejstříku

    c) Dále zadavatel požaduje předložení:

    dokladu o akreditaci vzdělávacích kurzů, jenž jsou předmětem zakázky akreditovaných pro příslušnou cílovou skupinu podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, přičemž tento doklad bude doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se u těchto kurzů zavazuje, že zajistí platnost akreditace vzdělávacích kurzů po celou dobu realizace zakázky a kdykoliv během této doby bude schopen platný doklad o akreditaci na vyzvání zadavatele doložit)
    čestné prohlášení o podání žádosti o akreditaci vzdělávacích kurzů pro příslušnou cílovou skupinu podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad bude doložen v prosté kopii (dodavatel se u těchto kurzů zavazuje, že předloží akreditaci všech těchto kurzů co nejdříve, nejpozději v den realizace kurzu)

    a to v následujícím minimálním rozsahu:

     

    Zadavatel požaduje předložení dokladů o akreditaci u minimálně 8 ze 14 uvedených kurzů. Na zbývajících 6 kurzů stačí doložení čestného prohlášení o podání žádosti o akreditaci, včetně vygenerovaného kódu podání akreditace nebo potvrzení MPSV o přijetí Žádosti o akreditaci, nejpozději k datu podání nabídky.

    Přehled požadovaných akreditací ke kurzům zakázky /blíže viz. Specifikace vzdělávacích aktivit. Níže uvedené pořadí vzdělávacích kurzu je současně předpokládaným předběžným plánem realizace vzdělávacích kurzů:

    Vzdělávací kurz

    Cílová skupina, pro kterou je kurz akreditován

    Metoda validace - základní

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Bazální stimulace - základní

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Bazální stimulace - nástavbový

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Arteterapie

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Ergoterapie

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Role klíčového pracovníka

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Techniky aktivizace pro klienty s demencí

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Péče o seniory s inkontinencí

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Jak správně a bezpečně manipulovat s nepohyblivými klienty

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Jednání s náročnými klienty

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Dodržování práv při práci s klientem

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Prevence syndromu vyhoření

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Prevence bolesti zad v pomáhajících profesích

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

    Paliativní péče v sociálních službách

    Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

     

    Technická kvalifikace

     

    Technickou kvalifikaci splňuje uchazeč:

    Který předloží seznam min. 3 různých významných služeb poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět tohoto výběrového řízení (dále jen „významné služby“). Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 200.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

     

    Seznam významných služeb účastník předloží ve formě čestného prohlášení v následující struktuře, nejlépe ve formě tabulky:

    Identifikace služby (popis);
    Cena služby (její finanční objem) bez DPH;
    Doba realizace služby (měsíc a rok);
    Uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu.

     

    Který předloží Realizační tým – seznam osob, které se budou podílet na plnění této zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance účastníka nebo osoby v jiném vztahu k účastníkovi.

     

    Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky. Změny v osobách členů realizačního týmu budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný účastník bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího nebo člena realizačního týmu (lektoři) pouze osobu splňující veškeré níže uvedené požadavky zadavatele týkající se vedoucího nebo člena realizačního týmu. Výměnu vedoucího realizačního týmu je dodavatel povinen zadavateli oznámit nejméně 10 pracovních dnů předem, výměnu člena realizačního týmu je pak dodavatel povinen zadavateli oznámit nejpozději 5 dnů předem. Člena realizačního týmu je uchazeč povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě a s níž zadavatel vysloví souhlas.

    Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby účastník níže uvedeným způsobem prokázal, že všichni splňují následující požadavky:

    Vedoucí realizačního týmu (manageři):

    Realizační týmu musí mít nejméně 2 členy
    Všichni vedoucí realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání
    Všichni vedoucí realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk)
    Praxe v oblasti vzdělávacích aktivit v délce min. 5 let

     

    Členové realizačního týmu (lektoři)

    U každého jednotlivého kurzu musí být uveden konkrétní lektor, který jej bude realizovat

    Všichni členové realizačního týmu (lektoři) musí mít ukončené středoškolské vzdělání
    Všichni členové realizačního týmu (lektoři) musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk)
    Všichni členové realizačního týmu (lektoři) musí mít odbornou lektorskou praxi v sociální oblasti minimálně 5 let.

     

    Přílohu seznamu členů realizačního týmu budou tvořit profesní životopisy všech členů a vedoucích realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

    Jméno a příjmení
    Označení pozice v realizačním týmu
    Nejvyšší dosažené vzdělání
    Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru
    U lektorů uveden konkrétní kurz, který bude školit

     

    Uvedené osoby se skutečně musí podílet na plnění zakázky.

     

     

    Společná ustanovení ke kvalifikaci

    Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dostatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

     

    Účastník prokáže splnění kvalifikace ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.

     

    Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného účastníka předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

     

    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce účastníka u třetích osob, účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

     

    Doklad prokazující splnění profesní způsobilosti (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení. Základní způsobilost a profesní způsobilost – výpis z obchodního rejstříku- nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.

     

    Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci, zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č.134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Vyplněný krycí list – vzory v příloze
Vyplněný seznam poddodavatelů – vzor v příloze
Doklady a dokumenty, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace
Vyplněnou tabulku Specifikace vzdělávacích aktivit_Sluníčko pro seniory
Podepsaný návrh smlouvy dle vzoru, který tvoří přílohu Výzvy

Ostatní případné doklady a dokumenty vztahující se k předmětu plnění zakázky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu oceněním přílohy „Specifikace vzdělávacích aktivit_Sluníčko pro seniory“, celkovou nabídkovou cenu za plnění veřejné zakázky uvede na krycím listu nabídky v členění dle vzoru.

Nabídková cena bude uvedena v české měně, a to ve formátu cena v Kč bez DPH, samostatně DPH v příslušné sazbě a nabídková cena včetně DPH (na krycím listu). Pro účely hodnocení bude použita celková nabídková cena zakázky bez DPH.

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky, dle popisu uvedeného v této Výzvě a Podrobné specifikaci a tabulce pro ocenění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel stanovil závazné obchodní a platební podmínky pro realizaci zakázky formou textu smlouvy pro předmět plnění. Závazný vzor smlouvy je přílohou této Výzvy. Dodavatel vyplní v textu smlouvy údaje, které jsou určeny k vyplnění, aniž by změnil či jinak přepsal ostatní části smlouvy.  Návrh smlouvy bude tvořit součást nabídky dodavatele.
Překročení položkové nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude položková nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění. Překročení nabídkové ceny v jiných případech je nepřípustné.
Nabídka bude předložena v jednom originále, kopií a na CD (.pdf) v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Zadavatel nevylučuje možnost plnit část zakázky prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel v takovém případě musí ve své nabídce předložit seznam poddodavatelů a uvést, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. K tomuto dodavatel využije vzor uvedený v příloze Výzvy – Seznam poddodavatelů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1190190.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROFIMA EDUCATION, s.r.o., Tyršovo nábřeží 760, 760 01 Zlín IČO: 29308593

    Datum podpisu smlouvy: 2. 10. 2018

Datum ukončení: 2. 10. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 8. 2018
 
Aktualizováno: 9. 10. 2018