Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Strategie efektivnosti IT systémů města Černošice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13635

Název zakázky: Strategie efektivnosti IT systémů města Černošice

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Černošice

Sídlo zadavatele: Karlštejnská 259, 252 28 Černošice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Filip Kořínek
  • Telefon: +420221982524
  • E-mail: filip.korinek@mestocernosice.cz

IČ zadavatele: 00241121

DIČ zadavatele: CZ00241121

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Greguška
  • Telefon: +420724277643
  • E-mail: michal.greguska@mestocernosice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 10. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje - https://cernosice.profilzadavatele-vz.cz/profile_cent_2586.html. Pro posouzení včasnosti podání nabídky je rozhodná včasnost podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje CENT. Pro dotazy nebo při problémech s používáním elektronického nástroje kontaktujte info@profilzadavatele-vz.cz nebo hotline: +420 583 550 086. Manuály elektronického nástroje: http://cent.osigeno.cz/text/pg/manualy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je tvorba strategického dokumentu k zajištění dlouhodobé kompatibility a efektivity využívaných informačních systémů města Černošice.

Specifikace předmětu plnění:

Město má pro strategické rozhodování pro nákup informačních systémů zpracovanou „Informační koncepci“ a „Bezpečnostní politiku ISVS“, která je součástí platného atestu dlouhodobého řízení informačních systémů veřejné správy (ISVS) dle vyhlášky č. 529/2006 Sb. Koncepce definuje strategické podmínky pro pořizování ISVS ve velmi obecné rovině.

Město nemá aktuální dokument, který by konkretizoval údaje o využívaných IS v rovině provozních informací – provozních nákladů, počtu licencí, míry, resp. efektivity využívání na úrovni pracovních stanic atp. Zároveň absentuje dokument, který by strategicky a koncepčně definoval, jak by mělo docházet k obnově a doplnění ISVS a provozních informačních systémů (HW, SW), aby byla dlouhodobě zajištěna kompatibilita a efektivita systému.

Cílem této aktivity je proto vytvoření strategie úřadu města Černošice, která bude v návaznosti na „Informační koncepci“ a uplatňování zásad atestu specifikovat a konkretizovat požadavky na zajištění efektivnosti a kompatibility využívaných informačních systémů.

Komplexní materiál s názvem „Strategie efektivnosti IT systémů města Černošice“ bude střednědobý až dlouhodobý ucelený soubor opatření směřujících k dosažení definovaných cílů. Bude zachována vysoká míra podrobnosti a vzájemná vyváženost všech 3 částí dokumentu – analytické, strategické a implementační. Strategie bude obsahovat definici problému, souhrn podkladových analýz a dat, definovat vize (tj. budoucí žádoucí stav) a stanovovat sadu cílů, jichž má být dosaženo. Dále bude strategie obsahovat opatření, jejichž prostřednictvím budou jednotlivé cíle naplněny. Zároveň Strategie stanoví způsob implementace (včetně vymezení aktérů implementace strategie, časový a finanční rámec implementace atd.). Strategie bude obsahovat způsob vyhodnocení plnění cílů a opatření, vč. sady indikátorů a termínů.

Předmětem analytické části Strategie budou služby spočívající v provedení auditu vybraných licencí IS města, u nichž buďto neexistuje sumární přehled (např. MS Office), nebo se vedou spory o jejich využívání, provozní nákladovost atp. (např. VITA, GINIS EKO). Cílem je identifikace možností redukce nákladů na jejich nákup, provoz a podporu v zájmu zvýšení efektivnosti hospodaření s licencemi a nastavení budoucí jednotné evidence licencí. Předmětem auditu budou pouze licence registrované na město, umístěné/provozované na pracovních stanicích (PC a NTB) města v celkovém počtu do 300 ks pro cca 250 uživatelů. Konkrétní výčet položek, které mají být předmětem auditu, vč. dalších údajů, jsou uvedeny samostatně v Příloze ZD č. 8 (znázorněny tučným písmem se žlutým podbarvením).

Součástí tvorby strategického dokumentu budou tyto práce:

  • analýza licenčních podmínek s výrobci / dodavateli SW
  • zmapování současného stavu licencování SW
  • posouzení správnosti licencování SW
  • zjištění možností úspor nákladů na licence a jejich podporu
  • doporučení opatření ke zvýšení efektivnosti licencování
  • nastavení principů a nástrojů pro optimalizaci nákladů a strategické řízení licenčních politik
  • nastavení způsobu budoucí jednotné evidence, správy a kontroly licencí

Dodavatel vytvoří výsledek na základě samostatně vyhledaných podkladů. V průběhu realizace předmětu plnění poskytne zadavatel součinnost pouze nezbytně nutnou pro předání potřebných informací. Nepředpokládá se fyzické provedení technické analýzy na jednotlivých pracovištích, a to ani ze strany uchazeče. Veškeré informace budou uchazeči poskytnuty na základě vzdáleného přístupu nebo na základě řízených rozhovorů, e-mailové a telefonické komunikace se zodpovědnými pracovníky relevantních pracovišť úřadu (primárně Odbor informatiky).

Zadavatel požaduje, aby uchazeč v nabídce předložil jasný popis nabízeného předmětu plnění veřejné zakázky, který musí obsahovat min.:

  • detailní a srozumitelný popis způsobu provedení předmětu plnění
  • metody a postupy k zajištění definovaných cílů a způsob jejich proveditelnosti v podmínkách úřadu
  • nastavený systém řízení a organizace realizačního týmu vč. harmonogramu plnění
  • předpokládané zatížení zaměstnanců úřadu a očekávaná míra jejich součinnosti

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 585000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín začátku plnění: od účinnosti smlouvy. Zadavatel požaduje, aby plnění bylo řádně ukončeno nejpozději do 31.03.2021.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není konkrétně stanoveno. Uchazeč je oprávněn realizovat předmět plnění v rámci svého sídla a dle podmínek smlouvy. Zhotovitel se zavazuje předat výstupy předmětu smlouvy v sídle objednatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to podle jediného kritéria nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.
  2. Nabídková cena bude stanovena jako cena bez DPH a celková cena za kompletní realizaci zakázky.
  3. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, není možné ji překročit.
  4. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady uchazeče nutné pro kvalitní splnění předmětu plnění veřejné zakázky.
  5. Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny bez DPH od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší nabídkovou cenu bez DPH.
  6. V případě rovnosti nejnižších nabídkových cen bude rozhodnuto na základě transparentního losování za umožnění účasti všech dodavatelů, kteří podali tuto nejnižší nabídkovou cenu.
  7. Součástí nabídkové ceny budou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění zakázky dle Smlouvy o dílo (Příloha ZD č. 1).
Hodnocení nabídek bude probíhat v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce (verze 12) ze dne 01.05.2020 a Doporučením pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek v rámci OPZ (verze 3.0) ze dne 23.07.2019.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel doloží tyto doklady k prokázání kvalifikace:

Základní způsobilost dodavatel prokáže předložením čestného prohlášení (Příloha ZD č. 4), v němž uvede, že:

  1. nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele,
  2. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  3. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  4. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  5. není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínky dle bodů a) až e) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.

Profesní způsobilost dodavatel prokáže:

  1. výpisem z obchodního rejstříku nebo jiné podobné evidence, je-li v ní zapsán, nikoli starší 3 měsíců
  2. kopií oprávnění k podnikání, zejm. živnostenským listem v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky

Pro prokázání kvalifikačních předpokladů postačí předložit dokumenty v prosté kopii (resp. jejím pdf obrazu).

Technickou kvalifikaci dodavatel prokáže (Příloha ZD č. 5):

  1. předložením seznamu min. 2 zakázek s referenčními listy u plnění zakázek obdobného charakteru v období max. 5 let před vyhlášením této výzvy; v referenčním listu musí být uveden stručný popis a cena zakázky a doba realizace zakázky vč. identifikace objednatele (jméno kontaktní osoby, tel. číslo a e-mail); obdobnými zakázkami má zadavatel na mysli:
  • min. 1 službu (v hodnotě min. 50 000 Kč bez DPH), jejíž předmětem byl audit licencí pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad
  • min. 1 službu (v hodnotě min. 50 000 Kč bez DPH), jejíž předmětem bylo vytvoření strategického dokumentu v oblasti IT pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad
  1. předložením seznamu členů realizačního týmu (min. 2 osoby) formou profesního životopisu každého člena, přičemž posouzení splnění požadavků technické kvalifikace se bude vztahovat na následující pozice v týmu:
  • vedoucí týmu (praxe v oblasti IT auditů v délce min. 3 roky, ukončené VŠ vzdělání)

Seznam služeb může dodavatel zpracovat podle předlohy, jež tvoří přílohu ZD č. 5. Pokud dodavatel použije jinou předlohu, než zadavatelem předepsanou, potom dodavatelem předložený seznam služeb musí obsahovat všechny údaje, které zadavatel v příloze ZD č. 5 vymezil. Referenci k zakázce lze doložit čestným prohlášením uchazeče o realizaci předmětné zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel doporučuje podat nabídku v následujícím členění s těmito povinnými částmi:

  1. Podepsaný krycí list nabídky (Příloha ZD č. 2)
  • Název veřejné zakázky
  • Identifikační údaje o dodavateli (jméno a příjmení/název, popř. obchodní firma; adresa bydliště nebo podnikání/sídlo; IČ, bylo-li přiděleno; kontaktní osoba, e-mail, telefon; pro dodavatele, který je právnickou osobou – jméno statutárního orgánu nebo členů statutárního orgánu; pro dodavatele, který je zastoupen – musí být součástí nabídky originál nebo ověřená kopie oprávnění pro tuto jinou fyzickou osobu s jednoznačně vymezeným rozsahem jednání)
  • Nabídková cena
  1. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha ZD č. 4)
  2. Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
  3. Doklady prokazující splnění technické kvalifikace (Příloha ZD č. 5)
  4. Seznam poddodavatelů/prohlášení (Příloha ZD č. 3)
  5. Popis nabízeného předmětu plnění
  6. Podepsaný návrh smlouvy o dílo (Příloha ZD č. 1) osobou oprávněnou jednat za nebo jménem dodavatele včetně příloh uvedených ve smlouvě
Dodavatel může uvést v nabídce i další informace související s plněním veřejné zakázky, na které nebyl prostor v předchozích kapitolách a které považuje za nezbytné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena částkou v Kč bez DPH, výší DPH a celkovou cenou za plnění zakázky.

Nabídková cena nesmí přesáhnout předpokládanou hodnotu veřejné zakázky uvedené v této zadávací dokumentaci. Všichni dodavatelé, kteří podají nabídku s vyšší nabídkovou cenou, budou ze zadávacího řízení vyloučeni.

Nabídková cena bude stanovena za kompletní a řádné provedení předmětu plnění veřejné zakázky a bude obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému provedení veřejné zakázky a rovněž předpokládané změny ceny v závislosti na čase plnění a předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů. V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré ztížené podmínky a rizika, které mohou vzniknout při poskytování plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce.Dodavatel vyhotoví nabídku v jednom vyhotovení. Zadavatel požaduje, aby dokumenty v digitální formě byly uvedeny včetně podpisů, pro splnění této podmínky plně postačuje scan podepsaného dokumentu, který je součástí nabídky - není nutné opatřovat uznávaným elektronickým podpisem. Všechny listy nabídky (včetně všech příloh) zadavatel doporučuje očíslovat průběžnou číselnou řadou začínající číslem 1. Výjimka z doporučení číslovat listy se vztahuje pouze na úřední doklady, resp. jejich úředně ověřené kopie, doporučujeme však v nabídce uvést odkaz na jejich počet a název (např. v obsahu nabídky).Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; v případě jednání za dodavatele na základě plné moci, musí být originál či úředně ověřená kopie plné moci přiložena k nabídce.Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, kteří jsou rovněž účastníky tohoto zadávacího řízení, vyloučí zadavatel všechny tyto dodavatele ze zadávacího řízení. Dodavatel musí předložit nabídku na celý rozsah plnění veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na e-mail podatelna@mestocernosice.cz nebo do datové schránky zadavatele u46bwy4 nebo prostřednictvím elektronického nástroje.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Přesné podmínky pro vysvětlení zadávací dokumentace stanoví kap. 20.6 Obecné částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12).

Další požadavky na zpracování nabídky:

Varianty nabídky nejsou připuštěny.

Všechny náklady související s přípravou a podáním nabídky hradí výhradně dodavatel.

Zadavatel nenese odpovědnost za žádné náklady jakéhokoli druhu, které dodavatel v souvislosti s účastí v zadávacím řízení vynaloží.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, kap. 20.10.

Požadavky na specifikaci případných poddodavatelů: Seznam poddodavatelů, pokud bude dodavatel poddodavatele pro plnění zakázky využívat. V tomto seznamu budou uvedeny názvy, sídla a IČ poddodavatelů, činnosti, které budou při realizaci provádět a informace o tom, zda bude prostřednictvím poddodavatele prokazována některá část kvalifikace. Prostřednictvím poddodavatele nelze prokázat splnění kvalifikace profesní způsobilosti.

Obchodní a platební podmínky požadované zadavatelem jsou vyjádřeny ve formě úplného textu návrhu smlouvy, který předkládá zadavatel jako součást této výzvy. Tento návrh je pro dodavatele závazný. Dodavatel jej doplní pouze na místech výslovně označených zadavatelem. Dodavatelem doplněný a podepsaný (osobou, která je oprávněna jménem nebo za dodavatele jednat) návrh smlouvy musí být součástí nabídky. Podáním nabídky dodavatel vyjadřuje souhlas s textem smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit celé znění smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem na svých webových stránkách/profilu.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 266500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o., Klimentská 1216/46, 110 00 Praha, IČ 07850646

    Datum podpisu smlouvy: 1. 12. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 9. 2020
 
Aktualizováno: 9. 12. 2020