- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Strojové vybavení prádelny
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10833
Název zakázky: Strojové vybavení prádelny
Druh zakázky: Služba
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 9. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Dělníci s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů, jednatel, jakub.knezu@etincelle.cz, +420 602 344 009
IČ zadavatele: 04562356
DIČ zadavatele: CZ04562356
- Jméno: Mgr. Jakub Knězů
- Telefon: +420 602 344 009
- E-mail: jakub.knezu@etincelle.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2016 11:00
Místo pro podání nabídek: Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 425596,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (20. 9. 2016 09:26)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (14. 10. 2016 10:43)
- oznámení o výsledku hodnocení_výběru_II.pdf (6. 12. 2016 15:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Alliance Laundry CE, Místecká 1116, Příbor, 29451914
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2017
Datum ukončení: 31. 1. 2017
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Dodávka souboru zařízení pro vybavení prádelny: 1 x nová automatická průmyslová elektrická pračka
1x nová automatická profesionální elektrická pračka
1x nový průmyslový elektrický sušič
1 x nový korytový žehlič s elektrickým vyhříváním
Další podmínky: Ustavení a zprovoznění stroje (včetně elektrického zapojení) zdarma Zaškolení obsluhy zdarma Doprava do místa instalace zdarma Po dobu záruky garance opravy technikem do 24 hodin po nahlášení Záruka 24 měsíců od zprovoznění Dodací lhůta: 30 dní od podpisu smlouvy
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
515 000,- Kč včetně DPH |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Písemná nabídka v listinné podobě a v českém jazyce musí být doručena zadavateli nejpozději do 30. 9. 2016 do 11:00 hod. Zadavatel očekává plnění dodávky do 30 dnů od uzavření smlouvy. Místem plnění je sídlo zadavatele, vybavení bude protokolárně převzato |
Místo dodání / převzetí plnění |
Dělníci s.r.o., Dělnická 235, PSČ: 272 01, Kladno.
|
Hodnotící kritéria |
|
Zadavatel zvolil jako jediné hodnotící kritérium celkovou výši nabídkové ceny včetně DPH. Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky (v členění: bez DPH, DPH a včetně DPH) musí být uvedena v korunách českých. Hodnocení nabídek bude provedeno podle celkové výše nabídkové ceny za předmět zakázky, přičemž nejvhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti nabídkových cen, bude přistoupeno k určení vítězné nabídky pomocí losování. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění:
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude předložena písemně v 1 originále (tištěně) a elektronicky v 1 kopii na datovém nosiči CD/DVD, v textovém formátu či v .pdf. Nabídka včetně veškeré dokumentace vztahující se k předmětu dodávky bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Uchazeč společně s nabídkou předloží ve dvou vyhotoveních podepsaný návrh smlouvy. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené statutárním zástupcem uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných.
6)Prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, kterou nelze překročit nebo měnit. Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu (Příloha č. 2 Výzvy). |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené a neporušené obálce či jiném vhodném obalu označeném nápisem „Veřejná zakázka – Strojové vybavení prádelny“ a „NEOTEVÍRAT!“ a opatřených na uzavření razítkem a podpisem uchazeče. V případě doručení nabídky po lhůtě bude neotevřená obálka vrácena uchazeči. V případě doručování poštou je za okamžik předání považováno převzetí zásilky adresátem. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Jestliže uchazeč předloží více variant nabídky, bude to mít za následek vyloučení uchazeče z další účasti ve výběrovém řízení. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
|
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.