- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12114
Název zakázky: Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002970 Efektivní veřejná správa v Mikroregionu Sokolov - východ příjemce: "Mikroregion Sokolov-východ"
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Sokolov - východ
Sídlo zadavatele: Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí
- Jméno: Bc. Jan Picka
- Telefon: +420723058306
- E-mail: jan.picka@mu-sokolov.cz
IČ zadavatele: 70948755
DIČ zadavatele: CZ70948755
- Jméno: Mgr. Daniel Tomín
- Telefon: +420607580711
- E-mail: css@sokolov-vychod.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 2. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele, podatelna, v uvedený den otevřeno od 8.00 do 14:30 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Konkrétním výstupem prací dle této zakázky je dodání studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování. Jedná se o zásadní příspěvek pro řešení dopravní a parkovací problematiky v tomto historickém a turisticky exponovaném městě, které je městskou památkovou rezervací a jeho téměř celé katastrální území leží v chráněné krajinné oblasti.
Vzhledem ke specifickému umístění města v členitém terénu, kdy předmět zakázky bude součástí pohledu na historickou část města, je požadován návrh minimálně 2 alternativ zástavby území a 2 alternativ velkokapacitního parkoviště. Výběr alternativy bude proveden na základě projednání předložených alternativ se zadavatelem. Uvedeného projednání se zúčastní členové realizačního týmu a zástupci města. Vybrané alternativy budou rozpracovány do min 2 variant. Studie proveditelnosti bude vypracována podle osnovy, která je přílohou č. 3 této výzvy.
Subdodávky nad rámec možností realizačního týmu jsou přípustné.
Studie bude předána v listinné podobě ve 2 plnobarevných a 2 černobílých provedeních a v elektronické nezakódované podobě ve zdrojovém formátu a ve formátu pdf na CD/DVD, požadavky na výkresovou dokumentaci jsou uvedeny v příloze č.3 Závazná osnova studie proveditelnosti.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.11.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti viz příloha č.1 Formulář pro podání nabídky
Žadatel přiloží k nabídce:
Doklad o oprávnění k podnikání - výpis ze živnostenského rejstříku, z nějž budou zřejmá živnostenská oprávnění odpovídající předmětu plnění
Technické kvalifikační předpoklady:
Je požadován realizační tým v tomto složení:
Vedoucí týmu: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání VŠ architektura, min. 10 let praxe, zkušenosti s umisťováním staveb v památkově exponovaném prostoru, zkušenosti s řešením podzemních staveb.
Projektant dopravních staveb: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání alespoň SŠ, min 8 let praxe
Projektový manažer: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (technického nebo ekonomického směru), praxe min 4 roky
Projektant – statik: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (stavebního směru), praxe min 6 let
Projektant krajinná architektura: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (krajinná architektura nebo příbuzný směr), praxe min 4 roky
Kvalifikace realizačního týmu bude doložena na přiložených formulářích životopisů – příloha č. 4.
Případná změna člena realizačního týmu je možná pouze ze závažného důvodu s podmínku, že nový člen realizačního týmu bude splňovat kvalifikační požadavky dle této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude podána v listinné podobě formou vyplněného a podepsaného formuláře „Krycí list nabídky“, na žlutých místech vyplněného a podepsaného návrhu smlouvy – viz příloha č. 2, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace a vyplněných životopisů členů realizačního týmu. Smlouva musí být podepsána dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Plná moc bude přiložena v originále nebo v úředně ověřené kopii. Součástí nabídky je rovněž doklad o oprávnění k podnikání, ne starší 3 měsíců ode dne zveřejnění výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Způsob zpracování nabídky je daný formulářem krycího listu, viz Příloha č. 1 této výzvy, který dodavatel vyplní a přiloží k vyplněnému návrhu smlouvy. Zde se uvádí cena studie proveditelnosti celkem bez DPH. Ve smlouvě pak bude uvedené ještě DPH v Kč a celková cena včetně DPH v Kč.
Nabídková cena je v průběhu plnění nepřekročitelná, její úprava je možná pouze v kontextu změny zákonné sazby DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené a neporušené obálce označené takto: Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti – NEOTVÍRAT. Na obálce bude dále uvedena zpáteční adresa daného uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Veškeré písemné výstupy budou na titulní straně označené logem dle vzoru v záhlaví tohoto dokumentu. Žádné další případně použité logo nesmí být větší, než toto integrované logo EU.
- Variantní nabídky se nepřipouštějí
- Podrobné požadavky a podmínky jsou uvedeny v přiloženém návrhu smlouvy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1_Formulář nabídky_SP park. Loket.doc (14. 2. 2018 09:48)
- Příloha č.2_Návrh smlouvy_SP park. Loket.doc (14. 2. 2018 09:48)
- Příloha č.3_Osnova_SP park_Loket.docx (14. 2. 2018 09:48)
- Příloha č.4_Životopis.doc (14. 2. 2018 09:48)
- Příloha č.5_Strategický plán rozvoje města Loket.pdf (14. 2. 2018 09:48)
- Příloha č.6_PRKK_stategicka_cast_2010.doc (14. 2. 2018 09:48)
- Výzva SP park. Loket_oprava č. verze Obec.pravidel.pdf (19. 2. 2018 15:20)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_oprava č.verze Obec.pravidel.pdf (19. 2. 2018 15:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - VZ 12114 SP Loket.doc (1. 3. 2018 14:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem VZ12114.doc (25. 5. 2018 13:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 699000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Hlaváček – architekti, s.r.o., Vítězné náměstí 2/577, 16000 Praha 6, IČO 25926497
Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018
Datum ukončení: 25. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.