Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12114

Název zakázky: Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Sokolov - východ

Sídlo zadavatele: Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Jan Picka
  • Telefon: +420723058306
  • E-mail: jan.picka@mu-sokolov.cz

IČ zadavatele: 70948755

DIČ zadavatele: CZ70948755

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Daniel Tomín
  • Telefon: +420607580711
  • E-mail: css@sokolov-vychod.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 2. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele, podatelna, v uvedený den otevřeno od 8.00 do 14:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Konkrétním výstupem prací dle této zakázky je dodání studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti, parkování. Jedná se o zásadní příspěvek pro řešení dopravní a parkovací problematiky v tomto historickém a turisticky exponovaném městě, které je městskou památkovou rezervací a jeho téměř celé katastrální území leží v chráněné krajinné oblasti.

Vzhledem ke specifickému umístění města v členitém terénu, kdy předmět zakázky bude součástí pohledu na historickou část města, je požadován návrh minimálně 2 alternativ zástavby území a 2 alternativ velkokapacitního parkoviště. Výběr alternativy bude proveden na základě projednání předložených alternativ se zadavatelem. Uvedeného projednání se zúčastní členové realizačního týmu a zástupci města. Vybrané alternativy budou rozpracovány do min 2 variant. Studie proveditelnosti bude vypracována podle osnovy, která je přílohou č. 3 této výzvy.  

 

Subdodávky nad rámec možností realizačního týmu jsou přípustné.

 

Studie bude předána v listinné podobě ve 2 plnobarevných a 2 černobílých provedeních a v elektronické nezakódované podobě ve zdrojovém formátu a ve formátu pdf na CD/DVD, požadavky na výkresovou dokumentaci jsou uvedeny v příloze č.3 Závazná osnova studie proveditelnosti.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti viz příloha č.1 Formulář pro podání nabídky
  • Žadatel přiloží k nabídce:

    Doklad o oprávnění k podnikání - výpis ze živnostenského rejstříku, z nějž budou zřejmá živnostenská oprávnění odpovídající předmětu plnění

    Technické kvalifikační předpoklady:

    Je požadován realizační tým v tomto složení:

    Vedoucí týmu: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání VŠ architektura, min. 10 let praxe, zkušenosti s umisťováním staveb v památkově exponovaném prostoru, zkušenosti s řešením podzemních staveb.

    Projektant dopravních staveb: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání alespoň SŠ, min 8 let praxe

    Projektový manažer: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (technického nebo ekonomického směru), praxe min 4 roky

    Projektant – statik: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (stavebního směru), praxe min 6 let

    Projektant krajinná architektura: Kvalifikace a dovednosti: vzdělání min SŠ (krajinná architektura nebo příbuzný směr), praxe min 4 roky

     

    Kvalifikace realizačního týmu bude doložena na přiložených formulářích životopisů – příloha č. 4.

    Případná změna člena realizačního týmu je možná pouze ze závažného důvodu s podmínku, že nový člen realizačního týmu bude splňovat kvalifikační požadavky dle této výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v listinné podobě formou vyplněného a podepsaného formuláře „Krycí list nabídky“, na žlutých místech vyplněného a podepsaného návrhu smlouvy – viz příloha č. 2, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace a vyplněných životopisů členů realizačního týmu. Smlouva musí být podepsána dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. Plná moc bude přiložena v originále nebo v úředně ověřené kopii. Součástí nabídky je rovněž doklad o oprávnění k podnikání, ne starší 3 měsíců ode dne zveřejnění výzvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Způsob zpracování nabídky je daný formulářem krycího listu, viz Příloha č. 1 této výzvy, který dodavatel vyplní a přiloží k vyplněnému návrhu smlouvy. Zde se uvádí cena studie proveditelnosti celkem bez DPH. Ve smlouvě pak bude uvedené ještě DPH v Kč a celková cena včetně DPH v Kč.

Nabídková cena je v průběhu plnění nepřekročitelná, její úprava je možná pouze v kontextu změny zákonné sazby DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené a neporušené obálce označené takto: Studie proveditelnosti k projektu Autobusová zastávka v Lokti – NEOTVÍRAT. Na obálce bude dále uvedena zpáteční adresa daného uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Veškeré písemné výstupy budou na titulní straně označené logem dle vzoru v záhlaví tohoto dokumentu. Žádné další případně použité logo nesmí být větší, než toto integrované logo EU.
  • Variantní nabídky se nepřipouštějí
  • Podrobné požadavky a podmínky jsou uvedeny v přiloženém návrhu smlouvy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 699000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Hlaváček – architekti, s.r.o., Vítězné náměstí 2/577, 16000 Praha 6, IČO 25926497

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018

Datum ukončení: 25. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 2. 2018
 
Aktualizováno: 9. 1. 2019