- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Systém poskytování časné defibrilace v JmK
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11891
Název zakázky: Systém poskytování časné defibrilace v JmK
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Kamenice 798/1d, 625 00 Brno
- Jméno: Ing. Milan Klusák, MBA
- Telefon: +420545113101
- E-mail: info@zzsjmk.cz
IČ zadavatele: 00346292
DIČ zadavatele: CZ00346292
- Jméno: MUDr. Barbora Zuchová
- Telefon: +420774102117
- E-mail: zuchova.barbora@zzsjmk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo ředitelství zadavatele, podatelna, 625 00 Brno, Kamenice 798/1d
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka sytému poskytování časné defibrilace, jehož obsahem je
- automatizovaný externí defibrilátor (dále jen „AED“) včetně SW pro stahování dat a technickým zajištěním přenosu dat v počtu 30 ks,
- pomůcka pro vyhodnocování kvality resuscitace (dále jen „pomůcka pro zpětnou vazbu“) v počtu 13 ks,
- software (dále jen „SW“) pro vyhodnocení dat z AED a z pomůcky pro zpětnou vazbu v počtu 2 ks,
- tréninkové AED (dále jen „trenažér“) v počtu 13 ks,
a to v rozsahu dle podrobnější specifikace, která je jako příloha č.1 nedílnou součástí kupní smlouvy. Tato zakázka není rozdělena na části. Účastník je povinen nabídnout celkový zadavatelem požadovaný obsah předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2253000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Nejpozději do třiceti dnů od účinnosti uzavřené smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele v Brně, ul. Kamenice 798/1d, 625 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilosti dle § 74,
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilosti dle § 77,
- Ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
- Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, tj. doklad prokazující živnostenské oprávnění, tzv. živnost volná podle přílohy č. 1 k zákonu č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání.
- Doklad o způsobilosti k provádění pravidelných bezpečnostně technických kontrol podle ustanovení § 65 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, tzn. prostřednictvím svých zaměstnanců s předepsanou kvalifikací podle ustanovení § 65 odst. 4 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích. Tímto dokladem je registrace SÚKL dle § 64 odst. 2 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích.
Technické kvalifikace dle § 79,
- Doklad prokazující shodu požadovaného AED s požadovanou technickou normou nebo technickým dokumentem
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být podána v českém jazyce.
Dodavatel předloží nabídku 1x v originále a 1x v elektronické podobě na CD či DVD. Všechny stránky nabídky budou očíslovány vzestupnou řadou.
Zadavatel doporučuje předložení nabídky v následující struktuře:
- krycí list nabídky,
- obsah nabídky,
- doklady prokazující splnění kvalifikace,
- řádně doplněný návrh smlouvy včetně příloh,
- případně ostatní relevantní dokumenty,
- údaj o celkovém počtu listů nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Dodavatel ve své nabídce zpracuje na krycím listu, jehož formulář je přílohou č. 4 k této zadávací dokumentaci, a v závazném návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace, cenu plnění veřejné zakázky.
- Dodavatel je povinen do nabídkové ceny zahrnout všechny případné náklady či poplatky a další výdaje, které mu při realizaci veřejné zakázky dle této výzvy a zadávací dokumentace vzniknou nebo mohou vzniknout.
- Nabídková cena musí být vyjádřena v CZK bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a cena v CZK včetně DPH.
- Změna výše cen bude možná pouze na základě změny sazby DPH vyhlášené příslušným zákonem.
- DPH bude v nabídce uvedena ve výši stanovené dle právních předpisů platných a účinných ke dni podání nabídky. Za správnost určení sazby a výše DPH v souladu s platnými a účinnými právními předpisy odpovídá účastník.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky musí být podávány v uzavřené obálce, opatřené označením „NEOTVÍRAT! Nabídka k VZ: Systém poskytování časné defibrilace v JmK“, kontaktní adresou uchazeče a na uzavření razítkem dodavatele. Nabídky lze podávat buď poštou nebo osobně v sídle ředitelství zadavatele, 625 00 Brno, Kamenice 798/1d, na podatelně, a to v době od 8:00 do 14:00 každého pracovního dne – adresováno na Bc. Magdalena Sedláková. K pozdě podaným nabídkám se nepřihlíží. Rozhodující je datum a hodina přijetí nabídky na podatelně zadavatele.Nabídka musí být ze strany účastníka podepsána statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat účastníka; v takovém případě doloží účastník toto oprávnění v originále či v úředně ověřené kopii v nabídce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Nabídka musí obsahovat údaj o kontaktní osobě uchazeče včetně jeho adresy a emailu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek, včetně přesného znění požadavku, zveřejní zadavatel na profilu zadavatele a zároveň je neprodleně písemně oznámí všem dosud známým účastníkům.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.pdf (22. 11. 2017 17:54)
- P1 Specifikace předmětu plnění.docx (22. 11. 2017 17:54)
- P2 Návrh smlouvy.doc (22. 11. 2017 17:54)
- P3_VČP.docx (22. 11. 2017 17:54)
- P4 KL.docx (22. 11. 2017 17:54)
- P5 Odůvodnění.docx (22. 11. 2017 17:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (22. 12. 2017 16:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (25. 2. 2018 17:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2231500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Medsol s.r.o., Lužná 591/4, 160 00 Praha 6 - Vokovice, 242 01 596, Michal Baroš, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 20. 2. 2018
Datum ukončení: 20. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.