- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
tendr IT 270
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12255
Název zakázky: tendr IT 270
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0007761 Včas příjemce: Člověk v tísni, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Člověk v tísni, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Šafaříkova 24, Praha 2, 120 000
- Jméno: Jana Kvapilová
- E-mail: jana.kvapilova@clovekvtisni.cz
IČ zadavatele: 25755277
DIČ zadavatele: CZ25755277
- Jméno: Jana Kvapilová
- Telefon: +420776713098
- E-mail: jana.kvapilova@clovekvtisni.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 4. 2018 17:00
Místo pro podání nabídek: eTržiště
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Nákup notebooku, smartphone, tiskáren, projektoru, tabletu a rucního skeneru.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 968033,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.5.2018 - 4.5.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Šafaríkova 24, Praha 2 -Vinohrady 120 00, CZ
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- V prípade, že základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena, bude poradí nabídek sestaveno podle výše nabídkové ceny tak,
že na prvním míste bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou a na dalších místech nabídky s vyšší cenou, na posledním míste pak
nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou.
Informace o cene vkládá uchazec bez DPH
Nabídky se stejným hodnocením budou serazeny následujícím zpusobem:
Losem
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen nejpozdeji do lhuty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní dodavatel, který:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel predložil doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály ci úredne
overené kopie dokladu.
- Zadavatel požadujue aby dodavatel predložil v rámci své nabídky cestné prohlášení dle vzoru, který je soucástí výzvy k podání nabídky,
o tom, že nemá v Ceské republice nebo v zemi svého sídla:
a) v evidenci daní zachycen splatný danový nedoplatek,
b) splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na verejné zdravotní pojištení,
c) splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpecení a príspevku na státní politiku zamestnanosti.
Vzhledem k tomu, že nabídka je podávána elektronicky prostrednictvím eTržište, dodavatel k nabídce priloží sken podepsaného cestného
prohlášení. Originál prohlášení doloží vítezný dodavatel pred podpisem kupní smlouvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy je soucástí zadávací dokumentace. Úcastník zadávacího rízení v nabídce doloží doplnený návrh smlouvy, který musí být
v souladu s podmínkami verejné zakázky, zadávací dokumentace a jím doloženou nabídkou. V návrhu smlouvy doplní predevším
nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace. Návrh smlouvy je prílohou výzvy k
podání nabídky.
Dodavatel je povinen k nabídce priložit doplnený návrh kupní smlouvy, který je soucástí výzvy k podání nabídky. Jiné návrhy kupní
smlouvy se nepripouští. Dodavatel v návrhu kupní smlouvy uvede jednoznacnou identifikaci nabízeného zboží uvedením produktového
císla výrobce konkrétního nabízeného produktu. Pokud jedna položka v nabídce obsahuje více samostatných druhu zboží, dodavatel
uvede produktové císlo výrobce u všech druhu nabízeného zboží, které jsou soucástí jedné položky. Jednoznacná identifikace
nabízeného zboží uvedením produktového císla výrobce musí být uvedena v návrhu kupní smlouvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Informace o cene vkládá uchazec bez DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel podá nabídku elektronicky prostrednictvím eTržiste.Jazyk, ve kterém bude nabídka podána: ceský
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vyzvaT004_18V_00005769.pdf (17. 4. 2018 09:42)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.