- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti partnerských vztahů a sexuality lidí s postižením
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12655
Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti partnerských vztahů a sexuality lidí s postižením
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů (akreditace MPSV) pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 5 běhů kurzu zaměřeného na vzdělávání v oblasti partnerských vztahů a sexuality lidí s postižením. Cílem kurzu je představit účastníkům správné pojetí sexuality nejen v rámci sociální služby, ale také její úzké spojení s kvalitou lidského života, vztahy, potřebami, ale i sociálními normami a hranicemi. Bližší informace jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 68000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou realizovány v termínu od dubna 2019 do prosince 2019. Konkrétní termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny na základě domluvy vítězného dodavatele s jednotlivými příspěvkovými organizacemi.
Místo dodání / převzetí plnění: viz přiložená výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 2 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz přiložená výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti partnerských vztahů a sexuality lidí s postižením“. Zadavatel doporučuje označit v souladu se shora uvedenými pokyny i případnou transportní obálku, do které bude vložena obálka s nabídkou. Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (7. 3. 2019 15:40)
- Editovatelné přílohy.zip (7. 3. 2019 15:40)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek_podepsane.pdf (13. 3. 2019 10:03)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (9. 5. 2019 15:08)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (19. 6. 2019 14:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 40000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Freya, z. s., Březiněveská 92, 250 64 Hovorčovice, IČ 06051391
Datum podpisu smlouvy: 17. 6. 2019
Datum ukončení: 17. 6. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.