- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti podporovaného rozhodování
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12641
Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti podporovaného rozhodování
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 1. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 2. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje Komenského náměstí 125 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje Podatelna (prostory Czech POINT) Komenského náměstí 120 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů (akreditace MPSV) pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 4 běhy kurzu zaměřeného na vzdělávání v oblasti podporovaného rozhodování. Účastníci kurzu budou seznámeni s principy podporovaného rozhodování u lidí s postižením a získají znalosti v oblasti legislativy a zákonných podmínek v ČR ve vztahu ke konceptu podporovaného rozhodování. Účastníci kurzu by se měli seznámit s následujícími tématy:
- legislativní prostředí v ČR ve vztahu ke konceptu rozhodování s podporou,
- principy rozhodování s podporou u lidí se zdravotním postižením,
- podpora samostatnosti a nezávislosti lidí se zdravotním postižením.
Nabízený kurz musí pokrýt minimálně 2 témata uvedená výše.
Kurzy budou probíhat prezenční formou v jednotlivých zařízeních poskytovatelů sociálních služeb. Minimální rozsah každého běhu kurzu je 6 výukových hodin, přičemž 1 výuková hodina odpovídá 45 minutám. Předpokládaný počet účastníků každého běhu kurzu je 17. V rámci každého běhu kurzu bude dodavatelem zajištěno (blíže viz návrh smlouvy):
a)Organizace kurzu
- Komunikace s účastníky (zajištění a distribuce pozvánek, přihlášení účastníků apod.).
- Zajištění technického vybavení.
- Vyhotovení prezenční listiny.
- Zpracování výukového materiálu pro každého účastníka kurzu.
- Vystavení osvědčení o absolvování kurzu, které obdrží každý absolvent kurzu.
b) Lektorská činnost
c) Publicita projektu
Výukové materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem (např. prezenční listiny) budou dodržovat propagaci projektu v souladu s aktuálně platnou Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, která je k dispozici na www.esfcr.cz.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 71000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou realizovány v termínu od března 2019 do října 2019. Konkrétní termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny na základě domluvy vítězného dodavatele s jednotlivými příspěvkovými organizacemi.
Místo dodání / převzetí plnění: viz přiložená výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 2 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz přiložená výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky. Zadavatel doporučuje označit v souladu se shora uvedenými pokyny i případnou transportní obálku, do které bude vložena obálka s nabídkou.Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (18. 1. 2019 10:45)
- Editovatelné přílohy.zip (18. 1. 2019 10:45)
- Oznameni_o_zruseni.pdf (11. 2. 2019 13:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyly podány žádné nabídky.
Datum ukončení: 8. 2. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.