Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti psychiatrického minima

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12415

Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti psychiatrického minima

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 7. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj

Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
  • Telefon: +420466026175
  • E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz

IČ zadavatele: 70892822

DIČ zadavatele: CZ70892822

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Fejtová
  • Telefon: +420466026491
  • E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 8. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaného vzdělávacího kurzu pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 1 běh kurzu s akreditací MPSV zaměřeného na vzdělávání v oblasti psychiatrického minima. Cílem tohoto kurzu je pomoci pracovníkům lépe porozumět chování klientů s psychickou poruchou, uvažovat o možnostech přístupu, formě chování k takovému klientovi a lépe tak zvládat neobvyklé způsoby jednání a chování klientů. Účastníci kurzu by se měli seznámit s tématy jako:

  • základní druhy duševních poruch, jejich projevy a specifika,
  • komunikace s klienty s psychickou poruchou,
  • chyby a rizika v jednání s klientem s psychickou poruchou,
  • možnosti terapie v rámci sociálních a zdravotních služeb.

Nabízený kurz musí pokrýt minimálně 3 požadovaná témata uvedená výše.

Kurz bude probíhat prezenční formou v zařízení poskytovatele sociálních služeb Domov na rozcestí Svitavy. Minimální rozsah kurzu je 6 výukových hodin, přičemž 1 výuková hodina odpovídá 45 minutám. Předpokládaný počet účastníků kurzu je 15 osob. V rámci kurzu bude dodavatelem zajištěno (blíže viz návrh smlouvy):

a) Organizace kurzu

  • Komunikace s účastníky (zajištění a distribuce pozvánek, přihlášení účastníků apod.).
  • Zajištění technického vybavení.
  • Vyhotovení prezenční listiny.
  • Zpracování výukového materiálu pro každého účastníka kurzu.
  • Vystavení osvědčení o absolvování kurzu, které obdrží každý absolvent kurzu.

b) Lektorská činnost

c) Publicita projektu

Výukové materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem (např. prezenční listiny) budou dodržovat propagaci projektu v souladu s aktuálně platnou Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, která je k dispozici na www.esfcr.cz.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 14000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Kurz bude realizován v termínu od září 2018 do listopadu 2018. Konkrétní termín bude stanoven na základě domluvy vítězného dodavatele s příspěvkovou organizací, která poskytne prostory pro pořádání kurzu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace kurzu bude probíhat v zařízení příspěvkové organizace Pardubického kraje Domov na rozcestí Svitavy, Tkalcovská 381/1, 568 02 Svitavy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v krycím listu nabídky (Příloha č. 1 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné.  Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v písemné listinné formě, je-li to důvodné, jednotlivé doklady budou podepsány oprávněnou osobou k zastupování dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel se rozhodl využít ustanovení pravidel uvedeného v bodě 4 odůvodnění a výběrové řízení zrušil. Využití tohoto ustanovení nevyžaduje pro určitost úkonu zadavatele žádné další odůvodnění. Blíže viz Oznámení o zrušení uvedené v příloze.

Datum ukončení: 10. 10. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 7. 2018
 
Aktualizováno: 10. 10. 2018