- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Truhlářské techniky a normy pro novou výrobní oblast
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12587
Název zakázky: Truhlářské techniky a normy pro novou výrobní oblast
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 11. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: EKONA Čáslav, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Chrudimská 1703, 286 01 Čáslav
- Jméno: Josef Šťastný
- Telefon: +420327315522
- E-mail: ekona.caslav@tiscali.cz
IČ zadavatele: 26715279
DIČ zadavatele: CZ26715279
- Jméno: Jaromír Bahenský
- Telefon: +420724174462
- E-mail: ekona.caslav@tiscali.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 12. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Chrudimská 1703, 286 01 Čáslav
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o specifické školení v truhlářských technikách, normách, postupech a materiálech pro novou výrobní oblast s cílem rozšíření stávajícího sortimentu. Tento kurz nám umožní kromě rozšíření sortimentu a výroby také zvýšení kvalifikace a odbornosti našich pracovníků.
Počet účastníků: 9
Rozsah kurzu:
- 1 hodina = 60 minut
- celkem 368 hodin
- 1 školící den = 8 hodin
- celkem 46 školících dní
Výuka bude probíhat v prostorách naší firmy, kde bude teoretická část moci být ihned převedena do praxe přímo ve výrobě s využitím našich výrobních strojů a nástrojů.
TÉMA | teorie | praxe |
Orientace v technických podkladech pro zhotovování truhlářských výrobků - skříňový nábytek s úložnými prostory, lehátka a dětské postýlky a další sortiment směřovaný na mateřské školy, dřevěná křesla a pohovky | 16 | 40 |
Volba materiálů, technologických postupů, nástrojů, strojů a zařízení a organizace práce pro zhotovování nového sortimentu | 16 | 40 |
Volba materiálů, technologických postupů, nástrojů, strojů a zařízení a organizace práce pro opravy a rekonstrukci nového sortimentu | 16 | 8 |
Technologické normy v rámci sortimentu pro mateřské školy | 8 | |
Rozměřování, výpočty a rozkreslování truhlářských prvků | 8 | 16 |
Obrábění a spojování materiálů ze dřeva, plastu apod. (řezání, hoblování, tvarování, dlabání, vrtání, broušení, lepení, dýhování atd.) | 16 | 40 |
Povrchová úprava výrobků mořením, voskováním, bělením, imitováním dřeva, nanášením tmelů, emailů, laků aj. strojně nebo ručně; hydrotermická úprava a ochrana dřeva | 16 | 40 |
Montáž a demontáž nábytku | 8 | 24 |
Obsluha, základní údržba a nastavení dřevoobráběcích strojů a ručních nástrojů | 8 | 16 |
Kontrola, balení a expedice truhlářských výrobků a materiálů | 4 | 4 |
Zaznamenávání technických údajů a výsledků práce | 8 | 14 |
CELKEM | 124 | 242 |
Závěrečná zkouška, zhodnocení - 2 hodiny | ||
CELKEM HODIN KURZU - 368 hodin |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 380160,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je od února 2019 do června 2019. Školení bude zahájeno bezprostředně po podepsání smlouvy s vybraným dodavatelem. Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritéria hodnocení a jejich váha:
1. Nabídková cena - nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti – váha 50%
2. Komplexnost školitele – nabídky budou hodnoceny podle toho, jestli je dodavatel schopen zajistit i sdruženou zakázku „Pokročilé techniky čalounění složitějších tvarů sedacích souprav a nábytku“ – váha 50%
Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu a současně doručí nabídku a bude schopna zajistit i školení „Pokročilé techniky čalounění složitějších tvarů sedacích souprav a nábytku“.
Metoda vyhodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková.
Výpočet bodů:
1. Nabídková cena – váha 50%
hodnota z nabídky, která je
v daném kritériu nejvýhodnější
tzn. nejnižší cena
100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
cena z hodnocené
nabídky
2. Komplexnost školitele – váha 50%
hodnota 100, pokud byla zaslána
nabídka kurzu „Čalounictví“
nebo hodnota 0, pokud nebyla zaslána
nabídka kurzu „Čalounictví“
100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
100
Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek dle celkového počtu získaných bodů. Příklad nabídky pro dosažení plného počtu bodů je uveden v příloze "Výzva k podání nabídek".
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - vše v ověřených kopiích
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Požadujeme od uchazeče písemný návrh smlouvy jako součást nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- TRUH Výzva.pdf (28. 11. 2018 09:04)
- ESF-12587-Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (8. 1. 2019 09:38)
- ESF-12587-Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (1).pdf (8. 1. 2019 09:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 380160.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SVT Consulting s.r.o., Sokolovské nám. 308/5, Liberec, 27326217
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2018
Datum ukončení: 20. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.