Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Tvorba krátkých zábavných tematických videí v rámci projektu "Podpora komunitní práce v MSK II"

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13403

Název zakázky: Tvorba krátkých zábavných tematických videí v rámci projektu "Podpora komunitní práce v MSK II"

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 4. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marta Ulmanová
  • Telefon: +420595622299
  • E-mail: marta.ulmanova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 5. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Konkrétním předmětem plnění je tvorba „krátkých tematických zábavných videí majících za cíl zpopularizovat a rozšířit povědomí o komunitní práci., realizovaných v rámci projektu „Podpora komunitní práce v MSK II“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0010387.

Cílem je vytvoření série krátkých videospotů, tematicky zaměřených na problematiku komunitní práce (dále jen „KP“). Potřeba vytvoření takto koncipovaných videomateriálů vychází z absence konkrétního a dostupného vzdělávacího materiálu, který názorným zobrazením představuje přístupnější formu pro šíření informací a je tak dostupnější širšímu okruhu potencionálních realizátorů KP či široké veřejnosti. Jako nejpřístupnější forma byla zvolena podoba animovaných krátkých videí, které mají potenciál k popularizaci problematiky KP zábavnou, nenásilnou a edukativní formou.

 Specifikace plnění:

Vytvoření 2D animovaných videí s mluveným slovem a zvukem v celkové délce 30 minut/1.800 vteřin

Zachování jednotného grafického stylu

Videa budou opatřena českými a anglickými titulky

Maximální délka jednoho videa nepřekročí 7 minut/420 vteřin

Minimální délka jednoho videa bude 1 minuta/60 vteřin

Zpracování minimálně 4 témat z témat uvedených v čl. II Přílohy č. 1

Témata budou zpracovaná jako samostatné části

Místo realizace:

Předmět plnění bude umístěn na veřejně dostupné webové stránce, primárně na adrese www.komunitniprace.msk.cz

Cílová skupina:

Videa budou určena pro studenty a odborníky, stávající či potencionální zájemce o KP, ale také pro širokou veřejnost za účelem popularizace aktivit v oblasti sociálního začleňování, distribuce příkladů dobré praxe, demytizace negativních stereotypů, zejména ve vztahu k problematice sociálního vyloučení. Vzhledem k požadavku na opatření videa titulky v české a anglické jazykové mutaci, budou videa dostupná i sluchově postiženým zájemcům o komunitní práci nebo zájemcům, jejichž mateřským jazykem není český jazyk. Vzhledem k dostupnosti, způsobené veřejně dostupnou adresou, se cílovou skupinou mohou stát tedy i zájemci o KP ze zahraničí.

Časový harmonogram:

Harmonogram realizace bude splňovat požadavky objednatele, konkrétní termíny budou sjednány po dohodě smluvních stran na úvodní schůzce. Všechny části plnění budou vyhotoveny a schváleny objednavatelem do termínu 31. 1. 2022.

Okruhy témat:

Zpracovaná videa budou obsahovat minimálně čtyři z následujících témat:

Kdo je to komunitní pracovník (co dělá, jakým způsobem pracuje, jak propaguje komunitní práci mezi cílovou skupinou, v obci, u donátorů či jiných relevantních subjektů, jakým způsobem může být financován, v jakých organizacích může působit, jaké jsou předpoklady dobrého komunitního pracovníka)

Jak zapojovat lidi do komunitní práce (způsoby oslovení, práce s motivací, využitelné techniky, vytipování lokálních lídrů, limity komunitní práce, lokality vhodné či nevhodné k realizaci komunitní práce)

Co jsou to komunitní centra, jaký je jejich význam a role (druhy komunitních center podle převažující cílové skupiny, místa, kde působí)

Jak vytvořit lokální/akční/jádrovou skupinu a jak ji podporovat (složení skupiny, velikost skupiny, práce s motivací skupiny, možné okruhy problémů)

Jak na fundraising – financování komunitních aktivit (získávání materiálních i nemateriálních zdrojů, hledání alternativ, hledání zdrojů uvnitř komunity)

Jak svolat a organizovat komunitu (organizování aktivit typu veřejné setkání, komunitní setkání, problematika vedení schůzek/porad, rizikové oblasti)

 

Forma zpracování:

Jako forma zpracování krátkých tematických zábavných videí je zvolena tradiční 2D animace. V rámci zpracování je zakázáno použití přímé či nepřímé propagace zboží či služeb konkrétního výrobce či dodavatele a jakákoli jiná forma reklamy. Videa nereprezentují žádnou politickou stranu, hnutí či směr. Všechna zpracovaná videa budou zpracována v rámci jednotného grafického stylu. Tvorba videí probíhá v úzké spolupráci s objednatelem, který v rámci projektu „Podpora komunitní práce v MSK II“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0010387 zabezpečuje provoz „Centra metodické podpory komunitní práce“. Zhotovitel akceptuje skutečnost, že grafické návrhy či textové složky včetně scénáře a storybordu či dalších relevantních částí plnění budou podléhat pravidelné konzultaci a schvalování ze strany objednatele. Objednatel poskytne zhotoviteli podklady pro obsahovou část jednotlivě zpracovávaného plnění, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od sdělení požadavku ze strany zhotovitele. Podklady budou mít formu metodického doporučení. Objednatel poskytne zhotoviteli možnost konzultovat odborné dotazy z oblasti KP potřebné pro tvorbu plnění, s odborníkem. Odborníkem je v tomto případě myšlen pracovník „Centra metodické podpory komunitní práce“, případně jiný odborník, poskytnutý objednatelem.

Pravidla publicity:

Každé video bude označeno dle Manuálu pro publicitu, Manuálu vizuální identity OPZ v aktuálním znění a „Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost“ v aktuálním znění (viz http://www.esfcr.cz/folder/5079/display) a Corporate Design manuálem MSK (viz moravskoslezsky.cz/assets/samosprava/graficky_manual.pdf).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1388760,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.Zhotovitel je povinen provést dílo nejpozději do 31. 1. 2022, jednotlivá videa (části díla) je zhotovitel povinen zpracovávat a předávat objednateli dle harmonogramu dohodnutého na úvodní schůzce (viz dále).

Místo dodání / převzetí plnění:
Zhotovitel je povinen předat objednateli dílo v místě předání, kterým je Moravskoslezský kraj. Místem pro předání díla dle této smlouvy je sídlo objednatele, odbor sociálních věcí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Dílčím hodnotícím kritériím zadavatel přisuzuje následující váhy:

Dílčí hodnotící kritéria

Váha

1.

Nabídková cena

60 %

2.

Zkušenosti osoby, podílející se významně na plnění veřejné zakázky (tj. grafického designéra)

40 %

Kritérium č. 1 - „Nabídková cena“

Hodnocena bude výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to:

v případě plátce DPH – cena za služby celkem bez DPH, tj. cena za 1 minutu bez DPH v Kč v čl. IV. odst. 1.;

v případě neplátce DPH - cena za služby celkem, tj. cena za 1 minutu vytvořeného videa včetně zpracování českých a anglických titulků a souvisejících nákladů v čl. IV. odst. 1.

 

Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocení nabídek v tomto kritériu pak proběhne podle vzorce

100

×

nejnižší nabídková cena

hodnocená nabídková cena

Body přidělené nabídce shora uvedeným postupem budou následně propočteny váhou tohoto kritéria (60 %), čímž bude získáno výsledné bodové hodnocení nabídky v tomto kritériu.

Kritérium č. 2 – „Zkušenosti osoby, podílející se významně na plnění veřejné zakázky (tj. grafického designéra)“

V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria budou hodnoceny zkušenosti jedné osoby podílející se na plnění veřejné zakázky, jejíž činnost bude mít zásadní význam pro realizaci veřejné zakázky (tj. osoby grafického designéra, jejímž prostřednictvím dodavatel prokazuje kvalifikaci dle čl. III. odst. 7 této Výzvy). Zadavatel bude hodnotit zkušenosti uvedené v profesním životopise grafického designéra.

V profesním životopise budou uvedeny referenční zakázky (seznam referenčních zakázek) splňující níže uvedené podmínky. Tyto referenční zakázky budou předmětem hodnocení.

Pro každou referenční zakázku bude uvedeno:

název a předmět plnění zakázky

termín realizace

název objednatele

jméno kontaktní osoby objednatele včetně telefonního čísla, případně dalších kontaktních údajů

Dodavatel může pro zpracování profesního životopisu osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky využít vzor (obsahující seznam referenčních zakázek určených k hodnocení), který je součástí zadávací dokumentace (Profesní životopis grafického designéra (vzor)).

Zkušenosti osoby, podílející se na plnění veřejné zakázky BUDOU HODNOCENY PROSTŘEDNICTVÍM POČTU REALIZOVANÝCH ZAKÁZEK (tzn. již ukončených), jejichž předmětem bylo:

zpracování tematických videí, v oblasti odpovídající předmětu plnění (tj. tvorba animovaných videí v oblasti popularizační, edukační, sociální či propagační) ve finančním objemu min. 30 tis. Kč bez DPH za každé z nich, poskytnuté za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.

 

Zkušenosti, dokládané v profesním životopise pro účely hodnocení, nemůžou být dodatečně (po podání nabídky) doplňovány či rozšiřovány; v případě, že údaje v profesním životopise nebudou úplné či jednoznačné a nebudou odpovídat údajům, které v odstavci výše definují požadovaný rozsah zkušeností (uvedeno rovněž ve vzoru profesního životopisu, který je přílohou zadávací dokumentace), příslušná referenční zakázka nebude moci být pro účely hodnocení nabídky uznána. Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jelikož institut objasnění či doplnění je možné využít k objasnění dokladů (tj. též referencí) pouze v rámci kvalifikace, ale není jej možné aplikovat v případech, kdy by takové údaje či doklady byly předmětem hodnocení, bude toho také důsledkem, že nebude-li z údajů takové referenční zakázky, tj. ani z jiných částí nabídky, zřejmé splnění všech požadovaných parametrů reference, taková referenční zakázka nebude zohledněna při hodnocení.

Zadavatel dále uvádí, že v rámci hodnocení nebudou zohledněny ty referenční zakázky, kterými dodavatel prokáže dle čl. III. odst. 7 této Výzvy splnění kvalifikace.

Hodnocení proběhne tak, že hodnotící komise přiřadí za každou referenční zakázku splňující výše stanovené požadavky 1 (jeden) bod.

Lépe nebude hodnocena nabídka (zkušenosti v profesním životopis), z níž bude zřejmé, že osoba disponuje více jak 5 shora specifikovanými zkušenostmi (tzn. nabídky, z nichž bude vyplývat, že osoba disponuje více jak 5 výše specifikovanými zkušenostmi, budou hodnoceny vždy tak, jako by dodavatel v profesním životopise uvedl právě 5 referenčních zakázek). V případě optimálního splnění tohoto kritéria proto dodavatel obdrží celkem max. 5 bodů za profesní životopis osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky.

 

Bude-li dodavatel pouze splňovat kvalifikaci v minimálním požadovaném rozsahu dle čl. III. odst. 7 této Výzvy a nedoloží-li žádné další hodnotitelné zakázky nad rámec kvalifikace, získá takový dodavatel v rámci tohoto kritéria hodnocení 0 bodů.

Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má nejvyšší hodnotu kritéria (tj. získá nejvyšší počet bodů) a body obdržené účastníkem za referenční zakázky budou následně přepočteny podle vzorce

100

×

bodová hodnota hodnocené nabídky

bodová hodnota nejvhodnější nabídky

Body přidělené nabídce shora uvedeným postupem budou následně propočteny váhou tohoto kritéria (40 %), čímž bude získáno výsledné bodové hodnocení nabídky v tomto kritériu.

Celkové bodové ohodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty za všechna dílčí kritéria.

Na základě celkového bodového ohodnocení stanoví hodnotící komise výsledné pořadí nabídek. Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.

                       

V případě, že dodavatelé obdrží stejný celkový počet bodů, bude o výsledném pořadí rozhodovat nižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán.

Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii , z n bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. oprávnění k podnikání, zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČO apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).

Dodavatel předloží dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti je součástí zadávací dokumentace (vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti a ke střetu zájmů). Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

Dodavatel ve své nabídce doloží rovněž potvrzení ke střetu zájmů ve smyslu metodiky OPZ, a to formou čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

Ve své nabídce dodavatel dále předloží seznam zakázek obdobného charakteru poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení; v seznamu těchto zakázek budou doloženy
min. 3 realizované (tj. dokončené) zakázky obdobného charakteru (tj. tvorba animovaných videí v oblasti popularizační, edukační, sociální či propagační ve finančním objemu min. 30 tis. Kč bez DPH za každou z nich.

Seznam referenčních zakázek bude doložen formou čestného prohlášení dodavatele
o realizaci s uvedením:

názvu/předmětu zakázky,

doby realizace (bude uvedeno ve formátu měsíc/rok),

objemu v Kč a

objednatele vč. kontaktu pro ověření referenční zakázky. 

Dodavatel může využít vzor v zadávací dokumentaci - Čestné prohlášení o realizaci – seznam dodavatelem realizovaných zakázek obdobného charakteru k prokázání kvalifikace (vzor).

Dodavatel je dále povinen zajistit tvorbu krátkých tematických videí prostřednictvím osoby grafického designéra. Grafickým designérem se rozumí osoba, která bude odpovědná za vizuál zpracovávané zakázky při dodržení podmínek jednotného grafického stylu Moravskoslezského kraje.

Osoba grafického designéra musí splňovat následující požadavky:

•   profesní zkušenosti v oblasti zpracování animovaných videí min. 2 roky

•   min. 1 referenční zakázku, poskytnutou za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, spočívající v zajištění obdobného plnění, tj. v oblasti zpracování animovaných videí

Dodavatel doloží výše uvedené požadavky tím, že předloží grafickým designerem (osobou odpovědnou za grafický vizuální styl) podepsaný profesní životopis, z něhož bude zřejmé splnění požadavků objednatele, tzn. min. 2 leté profesní zkušenosti v oblasti grafického designu či animace nebo grafiky a současně pak min 1 referenční zakázku obdobného plnění dle rozsahu stanoveného výše.

Součástí nabídky účastníka musí být rovněž čestné prohlášení o vztahu grafického designéra k dodavateli, tj. čestné prohlášení o tom, že tato osoba je v pracovněprávním či jiném poměru vůči dodavateli včetně uvedení tohoto poměru.

Dodavatel může pro zpracování profesního životopisu osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky, tj. grafického designéra (obsahující požadované údaje včetně referenčních zakázek určených k hodnocení a vztahu grafika k dodavateli), využít vzor, který je součástí zadávací dokumentace (Profesní životopis grafického designéra (vzor)).

 

8.   Pokud dodavatel není schopen prokázat splnění kvalifikace či způsobilosti požadované v odst. 7 a 8 tohoto článku v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace či způsobilosti v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby (poddodavatele). Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit:

a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
c)  doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona jinou osobou (formou čestného prohlášení)
d)     písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

9.  Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace z nabídky, s ohledem na charakter těchto informací (dostupnost ve veřejně přístupných rejstřících apod.), bez nutnosti vyzývat dodavatele k doplnění/upřesnění nabídky.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně
a ve struktuře uvedené v obchodních podmínkách (viz Zadávací dokumentace), tedy cena bez DPH, DPH
a cena vč. DPH v čl. IV. odst. 1.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek, a to formou žádosti v elektronické podobě (tzn. např. e-mailem, datovou zprávou, prostřednictvím NEN apod.). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení či změny/doplnění zadávacích podmínek zadavatel uveřejní na svém profilu (https://nen.nipez.cz/profil/MSK) a současně v souladu s metodickými pokyny OPZ prostřednictvím portálu www.esfcr.cz. Zadavatel již nebude tyto informace zasílat duplicitně e-mailem.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 327000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Televizní Tvorba Brno-DAVELS spol. s.r.o.Stamicova 3, 623 00 Brno-KohoutoviceIČO: 44015135

    Datum podpisu smlouvy: 27. 7. 2020

Datum ukončení: 27. 7. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 4. 2020
 
Aktualizováno: 25. 8. 2020